Eva. skriver:
og ikke kan stoppe igen...bare fylder sig med noget hele tiden og føler sog ulækre, tykke og klamme, men bare ligger og feder den frem for at røre sig...hvorfor...?? hvorfor ikke gøre noget og være sunde i stedet og tabe de kilo og blive lækker til sommeren...????HVORFOR...?
Knus Eva..på sofaen...
Ps...vil bare gerne vide hvordan jeg stopper...føj jeg er klam usund for tiden...
Nu kan jeg kun tale for mig selv. Jeg vejer 20 kg for meget og vil super gerne tabe mig. Har fået at vide af lægen at det er en god ide at tabe mig hvis jeg gerne vil være gravid. Jeg er ikke kæmpe, og folk der er større end mig har da også været gravide. Jeg har bare lidt ekstra på lår, mave og sider. Og jeg vil så gerne tabe mig og går også gerne i gang, men jeg har en meget sød tand, så jeg holder ikke ud ret længe. og hver gang er jeg så led og ked af det.
Men det er så møg svært at tabe sig. ville ønske der var en nem vej. jeg har det sådan at ser jeg ikke resultat på vægten hurtigt så bliver jeg ked af det og siger så er det også lige meget og så spiser jeg igen..
Ved ikke om det gav noget svar.
Anmeld