Jeg vil gerne forstå folk der æder usundt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2011

Vial

duddi. skriver:

(Så er du jo ligeså ung som mig hehe)

har lige oprettet en historie hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

samantha1986

Eva. skriver:

og ikke kan stoppe igen...bare fylder sig med noget hele tiden og føler sog ulækre, tykke og klamme, men bare ligger og feder den frem for at røre sig...hvorfor...?? hvorfor ikke gøre noget og være sunde i stedet og tabe de kilo og blive lækker til sommeren...????HVORFOR...?

Knus Eva..på sofaen...

Ps...vil bare gerne vide hvordan jeg stopper...føj jeg er klam usund for tiden...

Nu kan jeg kun tale for mig selv. Jeg vejer 20 kg for meget og vil super gerne tabe mig. Har fået at vide af lægen at det er en god ide at tabe mig hvis jeg gerne vil være gravid. Jeg er ikke kæmpe, og folk der er større end mig har da også været gravide. Jeg har bare lidt ekstra på lår, mave og sider. Og jeg vil så gerne tabe mig og går også gerne i gang, men jeg har en meget sød tand, så jeg holder ikke ud ret længe. og hver gang er jeg så led og ked af det.

Men det er så møg svært at tabe sig. ville ønske der var en nem vej. jeg har det sådan at ser jeg ikke resultat på vægten hurtigt så bliver jeg ked af det og siger så er det også lige meget og så spiser jeg igen..

Ved ikke om det gav noget svar.

Anmeld

20. april 2011

Lady Marion <3

Eva. skriver:

Jojo..og det var sådan set også hyggeligt, men det er som om når man har mere end få timer sammen at man virkelig ser mennesket og der kunne jeg sgu godt have ønsket mig lidt blind og døv...

Årh gud   så kan det altså hurtigt blive en meget lang mini ferie ,, Utroligt som man dog kan blive snydt af de bæster

Anmeld

20. april 2011

Sabrina2014

Jeg gætter på at mange - inklusiv mig selv - lever efter princippet 'Det feder først i morgen, og der er jeg jo ikke hjemme'

Anmeld

20. april 2011

liwsmor

KittyGirl skriver:

Gaffa tape kan gøre meget ved problemet... klip et stykke af og sæt det hen over munden...

Hjælper det fortsat ikke, kan du skære begge dine arme af og husk at beholde gaffa tapen ¨på munden så du er helt sikker!

(håber du forstår humoren)

haha .. det var sjovt sagt .. sidder og smiler med lys på herhjemme

Anmeld

20. april 2011

Aves.

Muffi<3 skriver:

Årh gud   så kan det altså hurtigt blive en meget lang mini ferie ,, Utroligt som man dog kan blive snydt af de bæster

Ja og jeg kendte ham endda...altså fra mit praktiksted, men altså, det er jo kun til at grine af, det blev først skræmmende da jeg kom hjem og fandt et brev med en ring i fra hans x som han havde foræret hende 3 uger før han var her og drikke kaffe...der havde han bare droppet hende uden forklaring...3½ år og intet og heller ikke til hans børn...men jeg inviterede hende hjem til mig, fik en masse ting af vide og skrev imens hun sad der at jeg ikke ville have noget med ham at gøre...syge stodder..

Anmeld

20. april 2011

Sabina92

Godmorgen (:

Jeg sidder allerede med en soda is, mums en sukker bombe

Anmeld

20. april 2011

henh01

Eva. skriver:

Jeps..jeg starter NU...det er slut med alt det klamme,...jeg skal tabe de kilo og være smækker igen.. det en aftale...jeg lover på tro, love og baby.dk..

kan man ikke oprette en gruppe for os der smider det hele og satser på at få taljen tilbage inden sommeren?

Anmeld

20. april 2011

Aves.

henh01 skriver:

kan man ikke oprette en gruppe for os der smider det hele og satser på at få taljen tilbage inden sommeren?

Der er vidst både lukkede og åbne grupper....for det.. men vi kan da godt lave en ny gruppe for det hvis det er..

Anmeld

20. april 2011

chael

Eva. skriver:

og ikke kan stoppe igen...bare fylder sig med noget hele tiden og føler sog ulækre, tykke og klamme, men bare ligger og feder den frem for at røre sig...hvorfor...?? hvorfor ikke gøre noget og være sunde i stedet og tabe de kilo og blive lækker til sommeren...????HVORFOR...?

Knus Eva..på sofaen...

Ps...vil bare gerne vide hvordan jeg stopper...føj jeg er klam usund for tiden...

Jeg er gravid Kan det bruges som undskyldning

*Camilla 17+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.