Jeg vil gerne forstå folk der æder usundt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

Aves.

Mamalou skriver:

Ejjj... Nu kan jeg ikke gøre andet end at overgive mig til banankagen, der skriger på mig i køkkenet... og mig der troede jeg skulle have gode råd og at holde mig fra de usunde sager

God aften

GÅ AMOK...vi lever kun en gang og lykken er sgu et stykke banankage...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Aves.

Mi skriver:

Kender det. Jeg er det man kalder tynd fed. Egentlig har jeg min idealvægt, hvilket er utroligt, mine spisevaner taget i betragtning. Men garanteret mine blodårer ser ud som jeg ved ikke hvad

Jeg har også hørt at nogle som har frodige kurver, faktisk ikke har det fordi de spiser for meget...man er blot bagud med at skide  Håber ikke at jeg forærmer nogle

haha...hvor godt...jeg tænker at jeg lider af demens bulimi...glemmer at brække mig...

Anmeld

19. april 2011

Mamalou

Eva. skriver:

GÅ AMOK...vi lever kun en gang og lykken er sgu et stykke banankage...

Så absolut! Jeg føler mig allerede langt lykkeligere

Anmeld

19. april 2011

Mi

Eva. skriver:

haha...hvor godt...jeg tænker at jeg lider af demens bulimi...glemmer at brække mig...

Ja det er altså også en fæl sygdom

Anmeld

19. april 2011

Preghiera

Secrets skriver:

Okay. Jeg er bare lidt træt af den debat, fordi den er blevet sat helt ud på et sidespor, hvor man lige pludselig føler et kæmpe had mod sin person, bare fordi man har en mening man forsøger at debattere sobert. Og det har faktisk gjort mig ekstremt ked af det. Og ja, i tråd med tråden her: Så spiser man jo lige et par småkager for at trøste..

Det kan jeg godt forstå, men havde næsten forudset det (nuvel, jeg var vidst også kampklar derinde) Men det er jo også bare et enormt ømt område. Rygerne føler sig jaget og ikkerygerne, generet. Suk!

Men hverken "derinde" eller hér har jeg været bitchy bevidst. Jeg elsker en god diskussion men elsker også at man kan grine lidt af det bagefter fopr lige at rense luften

Anmeld

19. april 2011

Vial

Jeg æder også for tiden..

Pisse irríterende. Det er ikke fordi, at jeg er trist. Har aldrig været lykkeligere end jeg er nu.

Min filosofi er, at det er fordi, at jeg har SÅ hamrende travlt med mine to babyer. Knokler fra tidlig morgen til om aftenen. Slid og slæææb dagen lang. Derfor er det så dejligt at tænke på, at om aftenen skal jeg sidde i min sofa og æde chokolade og nyde roen. Følge med i mine yndlingsserier og minde dagen med et smil på læberne.

Kunne jeg da bare skære det usunde fra. Så ville jeg måske blive 110 pct lykkelig. Øvøvøv

Anmeld

19. april 2011

Aves.

Mamalou skriver:

Så absolut! Jeg føler mig allerede langt lykkeligere

ja ikke...man burde sgu kunne få kage på recept..

Anmeld

19. april 2011

tinasmor

Secrets skriver:

Det kan sagtens være en faktor, det er der jo mange der oplever Nu spurgte du bare om dem der blev ved og ved trods fedme og klamhed, så du fik lige forklaring om dem, som virkelig har det svært. Overspisning er faktisk en spiseforstyrrelse på lige fod med anoreksi og bulimi

Lige da jeg så dit indlæg (med rygerne) tænkte jeg også: Hold da op det var modigt. For sådan nogle debatter kommer der ALDRIG noget godt ud af. Det ender altid i muderkast og frem og tilbage, så det kan bare ikke betale sig.

Til Eva vedr. med at spise, så læser jeg med i tilfælde af det kommer et godt råd

Anmeld

19. april 2011

Frøken J.

Preghiera skriver:

Det kan jeg godt forstå, men havde næsten forudset det (nuvel, jeg var vidst også kampklar derinde) Men det er jo også bare et enormt ømt område. Rygerne føler sig jaget og ikkerygerne, generet. Suk!

Men hverken "derinde" eller hér har jeg været bitchy bevidst. Jeg elsker en god diskussion men elsker også at man kan grine lidt af det bagefter fopr lige at rense luften

Jeg ville bare ønske, at man så lige kunne tælle til 10, selvom man svarer. Jeg møder også af og til debatter, som virkelig provokerer mig, men så ved jeg også, at det er bedst enten ikke at svare eller vente med at svare, til man kan svare pænt og neutralt.. Bliver så trist af det andet, fordi man virkelig føler folkets had. Især når jeg startede med skarpt at påpege jeg ønskede en pæn og sober debat.. Og nu tænker man så bare, yes, nu hader baby.dk mig, fordi min dag blev ødelagt af rygning.

Nå, men det er også et sidespor, undskyld Eva

Anmeld

19. april 2011

Aves.

KaMa skriver:

Jeg æder også for tiden..

Pisse irríterende. Det er ikke fordi, at jeg er trist. Har aldrig været lykkeligere end jeg er nu.

Min filosofi er, at det er fordi, at jeg har SÅ hamrende travlt med mine to babyer. Knokler fra tidlig morgen til om aftenen. Slid og slæææb dagen lang. Derfor er det så dejligt at tænke på, at om aftenen skal jeg sidde i min sofa og æde chokolade og nyde roen. Følge med i mine yndlingsserier og minde dagen med et smil på læberne.

Kunne jeg da bare skære det usunde fra. Så ville jeg måske blive 110 pct lykkelig. Øvøvøv

Netop--da jeg levede i kaos var jeg smuk og slank...så blev jeg lykkelig og det hele kører og så æder jeg...men det er også for lidt søvn og stress her..har en "konfirmation" i næste måned og så samtidg en bachelor...flot flot...to børn med voldsom allergi...og så har jeg sådan et psykpatsugeskjold på mig åbenbart...livet er fantastisk..men jeg er lykkelig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.