Jeg vil gerne forstå folk der æder usundt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

Aves.

Secrets skriver:

Det kan der jo være så mange årsager til. For mange er det jo en trøst og en belønning. For mit vedkommende havde jeg en periode hvor jeg var meget nede, jeg var meget ensom og alt var galt. Maden var for mig en trøst, en måde at blive glad og opmuntret på. Jeg er glad for, at jeg kom ud af det misbrug. Og så er der jo alt det her med hvordan sukkeret påvirker kroppen og belønningscenteret i hjernen, men det er jo straks en anden snak

Er ret sikker på det er al den eksamen der skaber tid og stress for uhensigtsmæssig indtag af sukker...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Preghiera

Secrets skriver:

Nå nå? 

Neeeeeeeeej come on Secrets. Det var altså ikke bitchy ment. Tværtimod

Some sagt, kommer jo lige fra rygerdebatten og der var sgu mange følelser på spil, så synes lige det var et sjovt break

(Hvis det altså var ment sådan, heh)

Anmeld

19. april 2011

Aves.

KittyGirl skriver:

Gaffa tape kan gøre meget ved problemet... klip et stykke af og sæt det hen over munden...

Hjælper det fortsat ikke, kan du skære begge dine arme af og husk at beholde gaffa tapen ¨på munden så du er helt sikker!

(håber du forstår humoren)

Bare så svært at skære den sidste arm af når benene og den ene arm er af...prøver tabe og så håndjern...takker for rådet..

Anmeld

19. april 2011

Mi

Eva. skriver:

Hehe...har ædt en pose m&m og 8 kæmpe stykker toblerone, en muffin, hvidt brød og en masse ost bare lige i dag....mine hofterskåle fryser ikke...pakket godt ind i fedt...

Kender det. Jeg er det man kalder tynd fed. Egentlig har jeg min idealvægt, hvilket er utroligt, mine spisevaner taget i betragtning. Men garanteret mine blodårer ser ud som jeg ved ikke hvad

Jeg har også hørt at nogle som har frodige kurver, faktisk ikke har det fordi de spiser for meget...man er blot bagud med at skide  Håber ikke at jeg forærmer nogle

Anmeld

19. april 2011

Frøken J.

Eva. skriver:

Er ret sikker på det er al den eksamen der skaber tid og stress for uhensigtsmæssig indtag af sukker...

Det kan sagtens være en faktor, det er der jo mange der oplever Nu spurgte du bare om dem der blev ved og ved trods fedme og klamhed, så du fik lige forklaring om dem, som virkelig har det svært. Overspisning er faktisk en spiseforstyrrelse på lige fod med anoreksi og bulimi

Anmeld

19. april 2011

Mamalou

Ejjj... Nu kan jeg ikke gøre andet end at overgive mig til banankagen, der skriger på mig i køkkenet... og mig der troede jeg skulle have gode råd og at holde mig fra de usunde sager

God aften

Anmeld

19. april 2011

Aves.

Preghiera skriver:

Some sagt, kommer jo lige fra rygerdebatten og der var sgu mange følelser på spil, så synes lige det var et sjovt break

Det hele kan bare blive for seriøst og helligt...og jeg er sgu vildt usund og en super træls mor der ikke engang orker at putte mine unger som nu hyler op..

Anmeld

19. april 2011

Isabella_mor

uhhh det smager så godt det der snoller der... 

Anmeld

19. april 2011

Mumto3

Åh, manden er ikke hjemme og jeg svælger bare i lækre søde sager mens han væk

Anmeld

19. april 2011

Frøken J.

Preghiera skriver:

Okay. Jeg er bare lidt træt af den debat, fordi den er blevet sat helt ud på et sidespor, hvor man lige pludselig føler et kæmpe had mod sin person, bare fordi man har en mening man forsøger at debattere sobert. Og det har faktisk gjort mig ekstremt ked af det. Og ja, i tråd med tråden her: Så spiser man jo lige et par småkager for at trøste..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.