Hvordan fortælle det? Gode og kreative ideer?? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Åh, hvis hun er glad for at strikke, ville det være perfekt!

Ku lige ha set min mor eller svigermor i hovedet, hvis jeg havde gjort det

Det er hun, meget. Hun strikker i forvejen til sit 1 barnebarn som er 1 1/2, og hun ved jeg også godt kan lide at strikke, men ikke er lige så ferm... Synes det er en sjov ide. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Mette 27 skriver:

Det ville da være super fedt med sådan en kurv... 

Ja, tror også det bliver det, eller en strikkeopskrift og garn som jeg vil bede om hjælp til 

Anmeld

17. april 2011

katrine7

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det er hun, meget. Hun strikker i forvejen til sit 1 barnebarn som er 1 1/2, og hun ved jeg også godt kan lide at strikke, men ikke er lige så ferm... Synes det er en sjov ide. 

Først bliver hun stolt over du vil ha hjælp, og når hun så ser det er til en lille ønske baby, så kan hun da vel ikke andet end at blive lykkelig. Det ville være en ultimativ måde at sige det på

Anmeld

17. april 2011

Mumto3

Den med sutten er også meget god. Det der lys der tør jeg ik give min sviger. Haha, hun er så skruk så hun ville følge op på lysets beskrivelser hver uge 

Ej det er ellers en skide sød ide med sådan et lys synes jeg.

Du kunne jo også forære dig selv et lys

Anmeld

17. april 2011

katrine7 skriver:

Først bliver hun stolt over du vil ha hjælp, og når hun så ser det er til en lille ønske baby, så kan hun da vel ikke andet end at blive lykkelig. Det ville være en ultimativ måde at sige det på

Ja det tænker jeg også 

Anmeld

17. april 2011

Mumto3 skriver:

Du kunne jo også forære dig selv et lys

Ja det kan jeg jo!!  Havde jeg slet ikke tænkt på faktisk! 

Anmeld

17. april 2011

Leonora25

Det er også en sød ide med sådan en bog! Jeg har lidt tænkt på en "pasningspakke/kurv" Læste om en ide på nettet med en sut, en stofble osv. sammen med et kort, hvor der stod "Til når jeg skal passes" Synes også den var lidt kær.

En pasningspakke  Den ide vil jeg snuppe! Synes det er en rigtig sød ide. Det er jo altid er dejligt at få en gave og at der så tilmed er en gave i gaven, det er jo vidunderligt!  Jeg venter til NF og så ligger jeg billedet i midten af en fin lille kurv, med en lille body, stofble, sut- Måske man skulle få trykt "Verdens bedste mormor/bedsteforælder eller lignende på en lille hagesmæk og lægge ved også

Tak for ideen ihvertfald og STORT TILLYKKE HERFRA

Anmeld

17. april 2011

En pasningspakke  Den ide vil jeg snuppe! Synes det er en rigtig sød ide. Det er jo altid er dejligt at få en gave og at der så tilmed er en gave i gaven, det er jo vidunderligt!  Jeg venter til NF og så ligger jeg billedet i midten af en fin lille kurv, med en lille body, stofble, sut- Måske man skulle få trykt "Verdens bedste mormor/bedsteforælder eller lignende på en lille hagesmæk og lægge ved også

Tak for ideen ihvertfald og STORT TILLYKKE HERFRA

Ja jeg synes også ideen er genial  Snup du bare.

Jeg ville også gerne vente til NF, men vi får besøg af Svigermor og hendes mand i 2 dage og 5 dage efter tager vi over til dem og skal fejre den kommende Oldemor sammen med resten af familien. Tror simplethen det bliver for svært at vente.

Nu er situationen også den, at de (forældre og søskende) ved vi har prøvet længe, og lige har mistet i feb. og derfor nok vil spørge ind til det. Så virker det bare dybt malplaceret at tie om at vi er gravide igen...

Så det bliver nok liiiige lidt tidligere end vi ellers ville sige det, men sådan er det. Vi har set hjerteblink og må gå ud fra at det er et rigtig rigtig godt tegn. 

Og rigtig meget held og lykke, og tillykke til dig. Du må endelig opdatere om deres reaktion. 

Anmeld

17. april 2011

BabyMus

MaleneS2011baby<3 skriver:

Til min familie og Mike fortalte jeg det bare.. Kunne ikke vente til jeg havde en god ide..
Men til Mikes familie "fortalte" vi det da vi holdte fælles fødselsdag, vi havde ventet med og fortælle dem det til efter NF scanning, så alt var sikkert, og så vi havde gode billeder og vise.. Men vi lagde kopier af billederne ud over fødselsdags bordet og lod dem selv opdage det..  
Det var en hurtig ide vi fandt på, lige inden, da vi ikke kunne finde på andet..

her er lidt billeder af hvordan bordet så ud..

- Malene & Maja

FED idé!! Hvor lang tid gik der før de opdagede det og hvad sagde de?! (:

Anmeld

17. april 2011

Mor til L&S

Hej piger, den har sikkert været oppe at vende mere end én gang, men må simpelthen spørge igen. 

Hvordan fortalte i familien at i ventede jer?

Jeg vil gerne gøre det på en yderst kreativ måde, da min Svigermor og hendes mand kommer til KBH om en lille uges tid, og vi har snakket om at fortælle det der. 

Der er T-shirt metoden, som ikke dur. Og så en test i en ramme, som måske kunne være en mulighed... Men er der andre gode ideer??

På forhånd tak 

Vi købte en lille sød baby rangle som vi pakkede ind og skrev et lille brev dertil...

Noget i denne retning:

Kære mormor & morfar

Her er lidt som jeg kan lege med når jeg kommer ud til Jer. Lige nu vokser jeg mig stor og stærk inde i min mors mave

Vi ses omkring xxx

kærlig hilsen jeres babrnebarn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.