En pasningspakke
Den ide vil jeg snuppe! Synes det er en rigtig sød ide. Det er jo altid er dejligt at få en gave og at der så tilmed er en gave i gaven, det er jo vidunderligt!
Jeg venter til NF og så ligger jeg billedet i midten af en fin lille kurv, med en lille body, stofble, sut- Måske man skulle få trykt "Verdens bedste mormor/bedsteforælder eller lignende på en lille hagesmæk og lægge ved også 
Tak for ideen ihvertfald og STORT TILLYKKE HERFRA
Ja jeg synes også ideen er genial
Snup du bare.
Jeg ville også gerne vente til NF, men vi får besøg af Svigermor og hendes mand i 2 dage og 5 dage efter tager vi over til dem og skal fejre den kommende Oldemor sammen med resten af familien. Tror simplethen det bliver for svært at vente.
Nu er situationen også den, at de (forældre og søskende) ved vi har prøvet længe, og lige har mistet i feb. og derfor nok vil spørge ind til det. Så virker det bare dybt malplaceret at tie om at vi er gravide igen...
Så det bliver nok liiiige lidt tidligere end vi ellers ville sige det, men sådan er det. Vi har set hjerteblink og må gå ud fra at det er et rigtig rigtig godt tegn.

Og rigtig meget held og lykke, og tillykke til dig. Du må endelig opdatere om deres reaktion. 
Anmeld