Hvordan fortælle det? Gode og kreative ideer?? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23.654 visninger
71 svar
1 synes godt om
17. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej piger, den har sikkert været oppe at vende mere end én gang, men må simpelthen spørge igen. 

Hvordan fortalte i familien at i ventede jer?

Jeg vil gerne gøre det på en yderst kreativ måde, da min Svigermor og hendes mand kommer til KBH om en lille uges tid, og vi har snakket om at fortælle det der. 

Der er T-shirt metoden, som ikke dur. Og så en test i en ramme, som måske kunne være en mulighed... Men er der andre gode ideer??

På forhånd tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Drømme

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hej piger, den har sikkert været oppe at vende mere end én gang, men må simpelthen spørge igen.

Jeg vil gerne gøre det på en yderst kreativ måde, da min Svigermor og hendes mand kommer til KBH om en lille uges tid, og vi har snakket om at fortælle det der.

Der er T-shirt metoden, som ikke dur. Og så en test i en ramme, som måske kunne være en mulighed... Men er der andre gode ideer??

På forhånd tak 

Vi overvejer - når det engang lykkes - at fortælle det ved en lille gave.

Fx en kop hvor der står farmor og farfar på

Anmeld

17. april 2011

Drømme skriver:

Vi overvejer - når det engang lykkes - at fortælle det ved en lille gave.

Fx en kop hvor der står farmor og farfar på

Det er en sød ide.  Tror bare min Svigermor kommer til at tabe den i glæde... hahaha. Hun er mega skruk og ved vi har mistet før 

Anmeld

17. april 2011

lounika

På forhånd tak 

jeg købte en kop i borog ide hvor der stor verdens bedtse mormor på...  da min store søster har 2 piger i forvejen sage jeg den pakke her er ikke far katja og maria....

så har min nye kæreste som hun hilste på ved samme lejligehed en datter på 3  så da hun pakket op sage hun nej den er da fra nynne ... men nej sage jeg heller ik.. så linet hun bare et stort spørsmålstejn. så sage hendes mand ja hvad tror du så det betyder... ??? du skal være mormor IGEN 

men nok ikke lige det hun hade regnet med da jeg var hjemme for at de skulle se min nye kæreste..

Anmeld

17. april 2011

Drømme

Det er en sød ide.  Tror bare min Svigermor kommer til at tabe den i glæde... hahaha. Hun er mega skruk og ved vi har mistet før 

Hehe, nej ville nok ikke være så heldigt så

Men der er jo også mange andre ting, hvorpå der står "farmor" "farfar" osv..

Fx grillhanske / forklæde sæt

Det kan da i hvert fald ikke gå i stykker ved at blive tabt xD

Anmeld

17. april 2011

Mumto3

Der er også nogen der bruger et sut som gave. Den går ihvertfald ikke istykke hvis man taber den

Vi har selv haft et vente-lys. Det er lige som et kalenderlys, der er bare 40 uger på (det er rimelig stort!) istedet for 24 dage, og så står der små tekstestykker undervejs, men hvor stor baby er blevet nu, hvad den kan (høre mors stemme inde i maven f.eks.) osv. Lyset er hvidt med lyserøde og lyseblå ting på. Vi synes det var super sødt!

Anmeld

17. april 2011

Drømme

Mumto3 skriver:

Der er også nogen der bruger et sut som gave. Den går ihvertfald ikke istykke hvis man taber den

Vi har selv haft et vente-lys. Det er lige som et kalenderlys, der er bare 40 uger på (det er rimelig stort!) istedet for 24 dage, og så står der små tekstestykker undervejs, men hvor stor baby er blevet nu, hvad den kan (høre mors stemme inde i maven f.eks.) osv. Lyset er hvidt med lyserøde og lyseblå ting på. Vi synes det var super sødt!

Ej hvor fedt

Hvor kan sådan et købes henne ?

Anmeld

17. april 2011

Mumto3

Drømme skriver:

Ej hvor fedt

Hvor kan sådan et købes henne ?

Vi købte vores i en butik der også solgte ventetøj. Men jeg ved at man også kan få dem på nettet. Jeg tror vi gav 300kr vores, men en hurtig surftur på nettet kan jeg se at man kan få dem for 175 -195kr plus forsendelse. Men det er jo et lys man har i rigtig mange måneder, og vi synes ihvertfald det var super hyggeligt!

En sjov detalje, så bliver tallene større og større jo længere man er henne og jo større ens egen mave bliver. Den slutter af med teksten: NU KOMMER JEG!

Anmeld

17. april 2011

Drømme skriver:

Hehe, nej ville nok ikke være så heldigt så

Men der er jo også mange andre ting, hvorpå der står "farmor" "farfar" osv..

Fx grillhanske / forklæde sæt

Det kan da i hvert fald ikke gå i stykker ved at blive tabt xD

Hehe, nej det jo det. God ide 

Anmeld

17. april 2011

Mumto3 skriver:

Den med sutten er også meget god. Det der lys der tør jeg ik give min sviger. Haha, hun er så skruk så hun ville følge op på lysets beskrivelser hver uge 

Ej det er ellers en skide sød ide med sådan et lys synes jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.