Hvordan fortælle det? Gode og kreative ideer?? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2011

Jemion

Vi gav en tom ramme med et digt, det var en fantastisk reaktion vi fik fordi det tager lige folk lidt tid at læse og ikke alle forstår den før efter et par minutter 

Du kan ikke med det samme

Fyldet få til denne ramme

Men til september i år

Et dugfrisk billede fu får

For storken vil da komme

Inden septemberen er omme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

BabyMus

MaybeBaby skriver:

Da min storesøster pludselig skulle føde og det hele gik MEGET hurtigt, så gik min mor fra at være den fornufige bilist til at nå til sygehuset på rekordtid. Og min storesøster har nu efter maaaange år opgivet at blive gravid igen, så mine forældre har kun et barnebarn der bliver 11 her til efteråret.

Så da vi skulle fortælle det til min mor og far, havde jeg foldet et stykke pap og på forsiden havde jeg printet et kort med ruten fra Brønderslev til adressen på Herning sygehus, og der hvor der stod forventet køretid, fik jeg streget over og trak 45 min fra.

Indeni havde jeg skrevet:

Hej mormor og morfar,

Ville bare lige fortælle, at Far passer godt på Mor, og Mor passer godt på mig, men jeg regner nu alligevel med at opsige mit lejemål d. 18/9 (datoen kan dog ændres) og jeg håber I kommer forbi og ser til mig

Kærlig hilsen jeres barnebarn.

Det var min mor, der fik kortet i hænderne, og hun brugte 5 minutter på bare at kigge på kortet, og hun blev ved med at sige: Jamen skal I flytte til Herning? Indtil min far sagde: Prøv at åbne kortet. Det hjalp dog ikke så meget, da hun læste det igennem for sig selv et par gange helt forvirret og sagde "ej det forstår jeg ikke, der står jo hej mormor og morfar" mens hun forvirret kiggede på min storesøster og hendes kæreste. Da hun så læste det højt faldt ti-øren og tårerne kom frem og der skulle krammes.

Men hvis du ikke har en enormt distræt mor, så går det nok lidt hurtigere

/Mette

Århh sød historie med din mor hi hi. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.