Hvordan fortælle det? Gode og kreative ideer?? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2011

katrine7

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det er sødt. Men de er alle bedsteforældre i forvejen. Der er 3 sæt der skal have det afvide!

Jeg havde mange andre ideer jeg hellere ville ha brugt, men nåede jeg ikke, for han var så spændt

Men ja, så er det lidt sværere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

CmarianN skriver:

DET ER SØDT 

Det er super sødt, men er nok mere til noget de kan gemme når bebs er kommet også. Plus det nok skal være lidt billigere, da der er 3 par som skal have det afvide og 2 søskendepar på min mands side. Min bror og hans kone ved det allerede, da de fik det afvide med det samme, da de vidste vil lige havde mistet og jeg bare ikke kunne holde mund. 

Anmeld

17. april 2011

CmarianN

Det er super sødt, men er nok mere til noget de kan gemme når bebs er kommet også. Plus det nok skal være lidt billigere, da der er 3 par som skal have det afvide og 2 søskendepar på min mands side. Min bror og hans kone ved det allerede, da de fik det afvide med det samme, da de vidste vil lige havde mistet og jeg bare ikke kunne holde mund. 

Ja okay - det kan jeg godt se 

Anmeld

17. april 2011

katrine7 skriver:

Jeg havde mange andre ideer jeg hellere ville ha brugt, men nåede jeg ikke, for han var så spændt

Men ja, så er det lidt sværere

Ja det jo det... Overvejer sådan en "Pasningspakke" med en sut, stofble, osv. de så kan få i gave.

Eller spørge min sviger om hun kan hjælpe med et strikmønster jeg bare ikke kan få til at stemme, og så give hende en pose med det i.

Og så skal det selvf. være et  "nyfødt" strikkemønster/strikkebog der ligger i posen.

Anmeld

17. april 2011

CmarianN skriver:

Ja okay - det kan jeg godt se 

Hvad synes du om ideen med en "pasningspakke" med lidt af hvert i til en bebs, og så et kort hvor der står "til når jeg skal passes" eller lign. 

Ellers har jeg tænkt (ihvertfald mht. min Svigermor) at spørge om hun kan hjælpe med et strikmønster som jeg bare ikke kan få til at stemme, og så give hende en pose med babystrikmønster og garn 

Anmeld

17. april 2011

CmarianN skriver:

Nårh  Den med vente-lyset synes jeg godt nok også er sød 

Det er den også 

Anmeld

17. april 2011

katrine7

Ja det jo det... Overvejer sådan en "Pasningspakke" med en sut, stofble, osv. de så kan få i gave.

Eller spørge min sviger om hun kan hjælpe med et strikmønster jeg bare ikke kan få til at stemme, og så give hende en pose med det i.

Og så skal det selvf. være et  "nyfødt" strikkemønster/strikkebog der ligger i posen.

Åh, hvis hun er glad for at strikke, ville det være perfekt!

Ku lige ha set min mor eller svigermor i hovedet, hvis jeg havde gjort det

Anmeld

17. april 2011

Mette 28

Det er også en sød ide med sådan en bog! Jeg har lidt tænkt på en "pasningspakke/kurv" Læste om en ide på nettet med en sut, en stofble osv. sammen med et kort, hvor der stod "Til når jeg skal passes" Synes også den var lidt kær.

Det ville da være super fedt med sådan en kurv... 

Anmeld

17. april 2011

Millah

Hej piger, den har sikkert været oppe at vende mere end én gang, men må simpelthen spørge igen. 

Hvordan fortalte i familien at i ventede jer?

Jeg vil gerne gøre det på en yderst kreativ måde, da min Svigermor og hendes mand kommer til KBH om en lille uges tid, og vi har snakket om at fortælle det der. 

Der er T-shirt metoden, som ikke dur. Og så en test i en ramme, som måske kunne være en mulighed... Men er der andre gode ideer??

På forhånd tak 

Sig til dem at du hat tænkt dig at gå på en omvent slankekur  At de i de næste 9 månederst tid har tænkt dig at blive tyg i steder for tynd

Anmeld

17. april 2011

Prinsessens'Mor<3

Til min familie og Mike fortalte jeg det bare.. Kunne ikke vente til jeg havde en god ide..
Men til Mikes familie "fortalte" vi det da vi holdte fælles fødselsdag, vi havde ventet med og fortælle dem det til efter NF scanning, så alt var sikkert, og så vi havde gode billeder og vise.. Men vi lagde kopier af billederne ud over fødselsdags bordet og lod dem selv opdage det..  
Det var en hurtig ide vi fandt på, lige inden, da vi ikke kunne finde på andet..

her er lidt billeder af hvordan bordet så ud..

- Malene & Maja

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.