manden skjuler noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

kiwifrugten

katrine7 skriver:

Åh, kan sagtens forstå hvor forfærdeligt du har det indeni - har selv haft det på samme måde.

Min kæreste havde en pige han havde set, inden vi begyndte at være kærester, og hun blev VED med at skrive, ringe osv. Jeg accepterede det, for han var ærlig overfor mig, indtil den dag han fik en MMS besked, med et billede af hende i undertøj, og fortalte mig det - SÅ kogte jeg over!

Hun begyndte så at skrive til mig, at han havde været hos hende den og den dag, men de dage hun skrev, passede ikke ind i nogen som helst sammenhæng, og jeg vidste hun løj. Men alligevel blev jeg utryg, og mistænkte ham for noget han ikke havde gjort, men konfronterede ham med det. Og da han ikke havde noget at skjule, var han også meget forstående overfor min reaktion.

(Han har så senere hen lavet noget der var lidt mere uheldigt som jeg fandt ud af, og derefter havde jeg lidt svært med at stole på ham, valgte at tilgive ham, og der har ikke været noget siden)

Så kan sagtens forstå din bekymring, og den gnavende ubehagelige følelse der er i hele kroppen. Men, jeg synes bestemt du først skal snakke med ham om det når han kommer hjem, for 1. det er så pisse nemt for ham at lyve over telefonen, og 2. hvis i kun sms'er sammen, kan det hele meget nemt misforstås.

Ved godt der er rigtig lang tid til i aften, men måske du også kan få lidt mere ro på indeni inden du taler med ham så, og tænke lidt andre tanker.

(Hvis jeg var dig, ville jeg også med det samme have lyst til at køre hen til ham, blot for at se om hun var der. Men hvis ikke han snakker med hende idag, kan det jo ligeså godt blive en anden dag.)

Så synes du skal tage det roligt, og være meget voksen omkring det. Det er nemmere at sige end at udføre, men tror det er det ebdste råd jeg kan gi dig, så ikke temperamentet løber løbsk.

Håber det hele løser sig for dig, og at det bare er bange anelser der ikke er noget i.

Men et  skal du ha med på vejen

Jeg syntes du skal lytte til dette råd for det var et rigtig godt råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Anonym trådstarter

hej. OPDATE!

har lige snakket med ham. han siger at hun har skrevet igen, men kun at hun skrev: Hej igen. ville bare høre om vi ikke snart ku mødes, vil gerne have det her på plads.

Det ved jeg jo så af gode grunde det ikke passer da jeg har været inde a snerre i morges. Så IGEN lyver han der

Anmeld

15. april 2011

Shibby

Altså..Der er foreskel på bare at skrive simpelt sammen og så at der er følelser eller sex involveret Der hvor jeg tænker "fuck ham" er der hvor han lyver om de simple ting. For hvis man lyver om det simple, så foregår der som oftest noget de rikke er helt så simpelt,så hvad lyver han så mere om?

Anmeld

15. april 2011

dorthemus

Før det blir bragt helt ud af proportioner så fortæl ham hvad du har gjort og bede om en forklaring om hvad det venskab handler om...jo længere tid du venter jo værre får du det og han  blir måske meget vred over at du har snaget så længe i hans private ting.

Så ud af verden med det

Anmeld

15. april 2011

jydeinden

hmm i mine øre lyder det som om i har et alvorligt problem, og det gælder begge veje, nemlig et jalouxi problem.. Og hvis ikke i får det løst, ja så ser det i mine øjne ret sort ud... Jeg ville personligt blive ret ked af hvis min kæreste snagede i hvad jeg lavede på FB, og fra dig side af ville jeg på ingen måder acceptere at min kæreste skulle bestemme hvem jeg snakkede med, og hvem jeg ikke gjorde, dét skulle jeg nok kunne styre selv. Men håber da i finder en eller anden løsning

Anmeld

15. april 2011

kiwilouise

Anonym skriver:

hej. OPDATE!

har lige snakket med ham. han siger at hun har skrevet igen, men kun at hun skrev: Hej igen. ville bare høre om vi ikke snart ku mødes, vil gerne have det her på plads.

Det ved jeg jo så af gode grunde det ikke passer da jeg har været inde a snerre i morges. Så IGEN lyver han der

sagde du så ikke til ham at du havde læst alt på facebook?

Anmeld

15. april 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
louise4060 skriver:

nu tænker jeg så lidt, hvis han har skrevet til hende hvor han arbejder og at de ku mødes, og han kun har sms'et dig idag.. kunne det være fordi hun var med?

Undskyld hvis jeg gøre noget værre her. men det var bare min tanke..

Mvh Louise som var mester i at tage min x i alt muligt lort!

Sidder desværre med samme tanke...

Ser også at han igen har løget om noget... SÅ jeg ville desværre ikke stole mere på ham, hvis jeg var TS... Håber hun får det løst, for det møg ubehageligt en situation at være i...

Har også altid været super god til at fange mine x i noget usmart...

Anmeld

15. april 2011

Bavianis

Hej med dig

Jeg kan sagtens forstå dig. Min kæreste havde også en meget nær veninde da vi mødte hinanden. Han har mange veninder, men der var en der reagerede negativt på, at vi blev kærester, særligt da det blev "alvorligt" mellem os.

Jeg tror hun følte sig truet, og prøvede at spille min kæreste og jeg ud mod hinanden. Hvilket til dels lykkedes, og det var bare et mareridt. Der er så meget mænd ikke ser, og hun lavede tricks som at lukke døren foran mig, sende mig blikke og kommentarer når han vendte ryggen til, og alt i alt femstod det som om det var mig der var hysterisk, hvilket var utroligt hårdt. Jeg kom til sidst derud hvor jeg sagde, at han måtte vælge - hvilket jo var præcis det, jeg ikke havde lyst til!

Dette fortsatte i mange år, for til sidst at kulminere, da hun skulle giftes. Jeg følte at det hele var lagt bag os, og havde gået og glædet mig til at skulle se hende som brud. Hun sendte dog invitation med kun min kærestes navn på... Chok. Jeg var dog også lidt lettet over, at det nu stod sort på hvidt... Min kæreste kunne (med lidt hjælp!) se, at det var helt ude i hampen.

Jeg har den holdning, at mine venner skal behandle min mand med respekt, og gør de ikke det, vil jeg til enhver tid forsvare min mand. Og jeg regner med at han gør det samme fuldt ud. Til gengæld er vi begge 100% åbne overfor at venner er super vigtige, og har ofte weekender hver for sig, hvor vi besøger venner og veninder - hver for sig. Pga åbenheden er tilliden der også 100%.

Det du oplever, handler måske ikke om, hvorvidt din mand og pigen har en affære, men mere om hvor hans troværdighed og loyalitet ligger - hos dig eller hende... Hvilket er ligeså sårende... Han lyver overfor dig, og holder noget skjult - bevidst. Det ville jeg også synes var sårende, især da denne pige ser dig som en person hun ikke kan lide...

Jeg ville være fuldstændig ærlig overfor din kæreste, og fortælle ham hvad du har læst, og sig at du er såret over den måde hvorpå du er blevet kørt ud på et sidespor. Jeg forstår godt Rosas indlæg ift at man har ret til privatliv med sine venner etc., men det her handler jo netop om et trekantsdrama - hvor du er en af spillerne. Og din mand holder dig udenfor.

Men mit råd: Vær åben, ærlig, og beskriv hvordan du har det, og hvad det gør ved dig, at hans loyalitet ligger hos veninden og at han holder dig ude. Bebrejd ham ikke (det er jo også svært for ham), men fortæl ham hvor ked af det og usikker du bliver.

Knus og kram - og knæk og bræk!

Anmeld

15. april 2011

Turtles

Jeg syntes du skal konfrontere ham med det du har læst..
Så kan det godt være det er forkert at du har læst hans private post, men engang i mellem handler vi i øjeblikket, især når vi er usikkere, og det handler om kærlighed..
Og det kan jo være der er en god grund til han ikke har sagt det til dig, måske fordi han ikke ligger noget idag

Håber i finder ud af det.

Anmeld

15. april 2011

kiwilouise

Bavianis skriver:

Hej med dig

Jeg kan sagtens forstå dig. Min kæreste havde også en meget nær veninde da vi mødte hinanden. Han har mange veninder, men der var en der reagerede negativt på, at vi blev kærester, særligt da det blev "alvorligt" mellem os.

Jeg tror hun følte sig truet, og prøvede at spille min kæreste og jeg ud mod hinanden. Hvilket til dels lykkedes, og det var bare et mareridt. Der er så meget mænd ikke ser, og hun lavede tricks som at lukke døren foran mig, sende mig blikke og kommentarer når han vendte ryggen til, og alt i alt femstod det som om det var mig der var hysterisk, hvilket var utroligt hårdt. Jeg kom til sidst derud hvor jeg sagde, at han måtte vælge - hvilket jo var præcis det, jeg ikke havde lyst til!

Dette fortsatte i mange år, for til sidst at kulminere, da hun skulle giftes. Jeg følte at det hele var lagt bag os, og havde gået og glædet mig til at skulle se hende som brud. Hun sendte dog invitation med kun min kærestes navn på... Chok. Jeg var dog også lidt lettet over, at det nu stod sort på hvidt... Min kæreste kunne (med lidt hjælp!) se, at det var helt ude i hampen.

Jeg har den holdning, at mine venner skal behandle min mand med respekt, og gør de ikke det, vil jeg til enhver tid forsvare min mand. Og jeg regner med at han gør det samme fuldt ud. Til gengæld er vi begge 100% åbne overfor at venner er super vigtige, og har ofte weekender hver for sig, hvor vi besøger venner og veninder - hver for sig. Pga åbenheden er tilliden der også 100%.

Det du oplever, handler måske ikke om, hvorvidt din mand og pigen har en affære, men mere om hvor hans troværdighed og loyalitet ligger - hos dig eller hende... Hvilket er ligeså sårende... Han lyver overfor dig, og holder noget skjult - bevidst. Det ville jeg også synes var sårende, især da denne pige ser dig som en person hun ikke kan lide...

Jeg ville være fuldstændig ærlig overfor din kæreste, og fortælle ham hvad du har læst, og sig at du er såret over den måde hvorpå du er blevet kørt ud på et sidespor. Jeg forstår godt Rosas indlæg ift at man har ret til privatliv med sine venner etc., men det her handler jo netop om et trekantsdrama - hvor du er en af spillerne. Og din mand holder dig udenfor.

Men mit råd: Vær åben, ærlig, og beskriv hvordan du har det, og hvad det gør ved dig, at hans loyalitet ligger hos veninden og at han holder dig ude. Bebrejd ham ikke (det er jo også svært for ham), men fortæl ham hvor ked af det og usikker du bliver.

Knus og kram - og knæk og bræk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.