manden skjuler noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

Anonym trådstarter

hej alle i dejlige piger.

Jeg har besluttet mig for at når han kommer hjem siger jeg til ham at jeg vil se de beskeder de har skrevet sammen. Hvis han siger der ikke er nogen grund til dette for jeg burde stole på min mand siger jeg til ham at jeg har været inde og læse dem alle og jeg har EN GOD GRUND til ikke at stole på min mand.

Mange tak for de dejlige beskeder og tak for dem der er kommet med forlag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

katrine7

kiwifrugten skriver:

Jeg syntes du skal lytte til dette råd for det var et rigtig godt råd

Anmeld

15. april 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Hej piger

Hvad skal/kan jeg gøre? Min mand som jeg blev gift med her den 26/3 havde en rigtig god veninde inden vi fandt sammen, men hun kunne ikke lide mig også ville hun ikk være venner med ham.

Han fortalte forleden at hun havde haft skrevet og spurgt om vi alle ikke kunne snakke og få en løsning. Så så igår da han ikke havde logget af facebook at han havde en besked mere, men læste den ikke. Her til morgen havde han igen været på men havde ikke sagt noget til mig som forleden. Igen havde han ikke logget af og jeg var inde at lure. (ved godt man ikke må) og kunne så læse det hele. Han har sagt til en anden pige at hun skulle kontakte ham. Han fortæller også hvor han arbejder og at hun bare kunne kigge forbi så kunne de 2 bare snakke ovs.

Hvad skal jeg gøre ? 

Er så grædefærdig. Føler mig pisset på.  skal jeg sige til ham jeg har været inde at lure eller ?

Synes du skal smide det som en bombe i ansigtet på ham, og spørger hvad fanden det er for noget! måske bliver du overrasket og det slet ikke er sådan som du tror.. Husk mænd altid prøver at "slette" deres spor, så hvis der VIRKELIG var noget, ville du kun have fornemmelsen af det.

Anmeld

16. april 2011

kiwifrugten

Hejza er der sket mere i denne update?

Håber virkelig at han godt kan se han er ude på et sidespor

Anmeld

17. april 2011

Anonym trådstarter

hej alle i dejlige tøser.

Vi tog snakken da han kom hjem. Han har ringet til hende mens jeg var der og sagde at hun ikke skulle kontakte ham mere.

Vi tog os en lang snak og han sagde han var rigtig rigtig ked af det (han sad og græd) og at det ville ALDRIG ske igen. han blev ikke engang sur over jeg havde været inde og lure. Han fortalt det var mig han ville ha og ikke hende.

I dag har vi det rigtig godt igen og vi er ligeså lykkelige som vi var før

krammer herfra

Anmeld

17. april 2011

Kruse90

Rosa skriver:

Kære du.

Jeg synes helt ærligt at du overreagerer helt vildt. Og hvad så om han mødes med HANS veninde og snakker med hende - han behøver da ikke fortælle dig hvor han er hvert sekund hver eneste dag og hvem af HANS VENNER han snakker med?

Jeg synes ærligt talt at det her handler om at de to skal lappe deres venskab efter at have brudt med hinanden, og som sådan har du ikke noget med det at gøre, før de vælger at inddrage dig. Det er et VENSKAB, og de har været vildt tætte engang og det gik i stykker pga af dig, men du behandler det allerede som om de har gang i en affære - hvis man er så hys, så kan jeg sørme godt forstå at han vælger at klare det på egen hånd i første omgang, i stedet for at skabe en masse problemer derhjemme 

Jeg er ked af hvis du blev stødt, og jeg kan se at der er mange som er enig med dig, men JEG kunne ikke leve i et forhold hvor jeg ikke selv måtte have min FB i fred og skrive med hvem jeg ville og hvad jeg ville til mine venner - og eks-venner -, ses med hvem jeg ville uden absolut at skulle fortælle det når jeg kom hjem osv... Jeg synes da at det er fint at de prøver at finde deres gamle venskab frem igen og se på hvad der gik galt og om de kan løse det - og mere behøver du sådan set ikke vide før din kæreste mener at du skal blandes ind i det - det er først og fremmest dem der skal finde ud af om de vil være venner igen - bagefter kan man så inddrage kærester osv.

Mvh

Rosa 

Dette ville jeg slet ikke kunne.
Jeg kan ikke se ideen i st skjule, og slet ikke hvis det er noget de gerne vil have bygget op igen.
Den gik ikke hos mig!

Anmeld

18. april 2011

katrine7

Anonym skriver:

hej alle i dejlige tøser.

Vi tog snakken da han kom hjem. Han har ringet til hende mens jeg var der og sagde at hun ikke skulle kontakte ham mere.

Vi tog os en lang snak og han sagde han var rigtig rigtig ked af det (han sad og græd) og at det ville ALDRIG ske igen. han blev ikke engang sur over jeg havde været inde og lure. Han fortalt det var mig han ville ha og ikke hende.

I dag har vi det rigtig godt igen og vi er ligeså lykkelige som vi var før

krammer herfra

Var der sket noget med dem eller?

Tænker bare siden han var rigtig ked af det og græd?

Men skønt i fandt ud af det, ellers var du jo blevet helt skør af at tænke.

Anmeld

18. april 2011

katrine7

Kruse90 skriver:

Dette ville jeg slet ikke kunne.
Jeg kan ikke se ideen i st skjule, og slet ikke hvis det er noget de gerne vil have bygget op igen.
Den gik ikke hos mig!

Anmeld

18. april 2011

Anonym trådstarter

katrine7 skriver:

Var der sket noget med dem eller?

Tænker bare siden han var rigtig ked af det og græd?

Men skønt i fandt ud af det, ellers var du jo blevet helt skør af at tænke.

han siger han bare ville få snakket med hende, men jeg ved hvor meget hun prøvede at ødelægge i starten og han har hele tiden været sikker på at det vr fordi hun var jaloux over jeg fik ham og hun ikke gjord.

Han fortalte at efter han hat tænkt var han sikker på hun ville ødelægge det sådan at hun ku få ham. Så på en måde var der noget i det fra hendes side men ikke fra hans. HELDIGVIS

Anmeld

18. april 2011

katrine7

Anonym skriver:

han siger han bare ville få snakket med hende, men jeg ved hvor meget hun prøvede at ødelægge i starten og han har hele tiden været sikker på at det vr fordi hun var jaloux over jeg fik ham og hun ikke gjord.

Han fortalte at efter han hat tænkt var han sikker på hun ville ødelægge det sådan at hun ku få ham. Så på en måde var der noget i det fra hendes side men ikke fra hans. HELDIGVIS

Godt at han alligevel var så fornuftig!

Lyder som min kæreste da vi begyndte at være kærester, men tager godt nok hatten af for ham hvis der ikke er sket noget, for kunne forestille mig hvor svært det ville være at modstå fristelsen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.