manden skjuler noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

Anonym trådstarter

Fru Aagaard skriver:

Så ring til ham? Tag ud til ham selv? Overrask ham - du ved jo hvor han er

Jamen, jeg var da heller ikke blevet, hvis det var mig der var løjet for - og skjult det. Men - det kan jo også være der er en god forklaring, det ved du jo ikke, endnu

han er helt i viborg og jeg er nede ved vejle. så der er langt. aner ikke hvor han er deroppe.

Syntes ikke der findes en god forklaring, for da han fortalte at hun havde spurgt om vi alle 4 ikke kunne få en snak. sagde jeg jo det kan vi da, jeg har bare nogle spørgsmål til hende og hvis hun ikke kan svare på dem sal hun skride. så har jo tilbudt det, så hvorfor skjule noget ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Tkcuf

Hvis man ikke har noget at skjule - så lyver man ikke.

Ergo er der ugler i mosen hvis du spørg mig!

Anmeld

15. april 2011

Fru Aagaard

Anonym skriver:

han er helt i viborg og jeg er nede ved vejle. så der er langt. aner ikke hvor han er deroppe.

Syntes ikke der findes en god forklaring, for da han fortalte at hun havde spurgt om vi alle 4 ikke kunne få en snak. sagde jeg jo det kan vi da, jeg har bare nogle spørgsmål til hende og hvis hun ikke kan svare på dem sal hun skride. så har jo tilbudt det, så hvorfor skjule noget ?

Ja, det jo et godt spørgsmål...

Ej, okay, det et godt stykke

Ring og snak med ham.. Kan du ikke det?

Anmeld

15. april 2011

Anonym trådstarter

Fru Aagaard skriver:

Ja, det jo et godt spørgsmål...

Ej, okay, det et godt stykke

Ring og snak med ham.. Kan du ikke det?

han ringer når han vågner. han har lige lagt sig en time. skal jeg så bare ta den med ham over mobilen ?

Anmeld

15. april 2011

Anonym trådstarter

Tkcuf skriver:

Hvis man ikke har noget at skjule - så lyver man ikke.

Ergo er der ugler i mosen hvis du spørg mig!

er også sikker på der er noget helt galt her. kan bare ikke holde alle de tanker ud jeg har.

Anmeld

15. april 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg ville ikke vente til en gang ii aften... dine tanker kan løbe lørsk hele dagen... Og desuden ville jeg personlig ikke have temperament til det...

Jeg ville have fattet knoglen og ringet og spurgt ham lige ud, hvad fanden han har gang i... og jeg ville ikke godtage en simple forklaring...

Og ja jeg ville være hamrende ærlig at jeg havde læst alt hvad de har skrevet sammen.... hvis man ikke lukker ned, så er det der sker... her står min altid åben, så min mand kan læse med, så der ingen hemmeligheder er......

Men mellem linierne havde jeg nok aldrig godtaget deres forhold på nogen måde, hvis de havde så godt et forhold, hvos de havde noget kørende på sidelinien... Dertil tror jeg desværre at det er de færreste mænd, som kan holde sig selv i nakken og holde snuden væk.. Det ville være en for stor fristelse for dem... og her lyder det tiil, at det allerede er blevet det....

Håber inderlig for dig, at jeg tager gruelig fejl... og  alt for at han har en fornuftig forklaring, men den skal godt nok være god i mine øjne....

Anmeld

15. april 2011

Anonym trådstarter

Mathias Villads skriver:

Jeg ville ikke vente til en gang ii aften... dine tanker kan løbe lørsk hele dagen... Og desuden ville jeg personlig ikke have temperament til det...

Jeg ville have fattet knoglen og ringet og spurgt ham lige ud, hvad fanden han har gang i... og jeg ville ikke godtage en simple forklaring...

Og ja jeg ville være hamrende ærlig at jeg havde læst alt hvad de har skrevet sammen.... hvis man ikke lukker ned, så er det der sker... her står min altid åben, så min mand kan læse med, så der ingen hemmeligheder er......

Men mellem linierne havde jeg nok aldrig godtaget deres forhold på nogen måde, hvis de havde så godt et forhold, hvos de havde noget kørende på sidelinien... Dertil tror jeg desværre at det er de færreste mænd, som kan holde sig selv i nakken og holde snuden væk.. Det ville være en for stor fristelse for dem... og her lyder det tiil, at det allerede er blevet det....

Håber inderlig for dig, at jeg tager gruelig fejl... og  alt for at han har en fornuftig forklaring, men den skal godt nok være god i mine øjne....

er bare så ulykkelig. Han ringer til mig her om en halv times tid eller sådan noget. Også tror jeg at jeg snakker med ham om det. Han skal have en god forklaring ellers har jeg taget bettepigen mine ting og er skredet (ved bare ikke lige hvorhen). Hans forklaring skal være mega god her også. Har ikke noget imod manden snakker med hende, jeg skal bare kunne være acc. ved hende og det er det jeg ikke kan. Men han skal FOR HELVEDE! ikke skjule noget for mig som han gør

Anmeld

15. april 2011

Rosa

Kære du.

Jeg synes helt ærligt at du overreagerer helt vildt. Og hvad så om han mødes med HANS veninde og snakker med hende - han behøver da ikke fortælle dig hvor han er hvert sekund hver eneste dag og hvem af HANS VENNER han snakker med?

Jeg synes ærligt talt at det her handler om at de to skal lappe deres venskab efter at have brudt med hinanden, og som sådan har du ikke noget med det at gøre, før de vælger at inddrage dig. Det er et VENSKAB, og de har været vildt tætte engang og det gik i stykker pga af dig, men du behandler det allerede som om de har gang i en affære - hvis man er så hys, så kan jeg sørme godt forstå at han vælger at klare det på egen hånd i første omgang, i stedet for at skabe en masse problemer derhjemme 

Jeg er ked af hvis du blev stødt, og jeg kan se at der er mange som er enig med dig, men JEG kunne ikke leve i et forhold hvor jeg ikke selv måtte have min FB i fred og skrive med hvem jeg ville og hvad jeg ville til mine venner - og eks-venner -, ses med hvem jeg ville uden absolut at skulle fortælle det når jeg kom hjem osv... Jeg synes da at det er fint at de prøver at finde deres gamle venskab frem igen og se på hvad der gik galt og om de kan løse det - og mere behøver du sådan set ikke vide før din kæreste mener at du skal blandes ind i det - det er først og fremmest dem der skal finde ud af om de vil være venner igen - bagefter kan man så inddrage kærester osv.

Mvh

Rosa 

Anmeld

15. april 2011

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Kære du.

Jeg synes helt ærligt at du overreagerer helt vildt. Og hvad så om han mødes med HANS veninde og snakker med hende - han behøver da ikke fortælle dig hvor han er hvert sekund hver eneste dag og hvem af HANS VENNER han snakker med?

Jeg synes ærligt talt at det her handler om at de to skal lappe deres venskab efter at have brudt med hinanden, og som sådan har du ikke noget med det at gøre, før de vælger at inddrage dig. Det er et VENSKAB, og de har været vildt tætte engang og det gik i stykker pga af dig, men du behandler det allerede som om de har gang i en affære - hvis man er så hys, så kan jeg sørme godt forstå at han vælger at klare det på egen hånd i første omgang, i stedet for at skabe en masse problemer derhjemme 

Jeg er ked af hvis du blev stødt, og jeg kan se at der er mange som er enig med dig, men JEG kunne ikke leve i et forhold hvor jeg ikke selv måtte have min FB i fred og skrive med hvem jeg ville og hvad jeg ville til mine venner - og eks-venner -, ses med hvem jeg ville uden absolut at skulle fortælle det når jeg kom hjem osv... Jeg synes da at det er fint at de prøver at finde deres gamle venskab frem igen og se på hvad der gik galt og om de kan løse det - og mere behøver du sådan set ikke vide før din kæreste mener at du skal blandes ind i det - det er først og fremmest dem der skal finde ud af om de vil være venner igen - bagefter kan man så inddrage kærester osv.

Mvh

Rosa 

det er jo ligesom pgA MIG hun ikke ville være venner. så syntes jeg da også helt bestem at JEG skal inddrages i det !!!

og jo jeg blev meget stødt over det der !

Anmeld

15. april 2011

kiwifrugten

Jeg kan godt se at det blir en lang dag at gå med de bekymringer her, men jeg ville nu ikke tage denne samtale over telefonen. Det er nemmere at lyve over telefonen, end det er face to face.

Men jeg ville ligesom dig have mine tanker og bekymringer det er jo trods alt en veninde som han har haft lidt kørende med.

Og når man er i forhold er det da oki at dele alt incl facebook.

Jeg ønsker dig det bedste og glæder mig til en opdatering af hele situationen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.