Åh, kan sagtens forstå hvor forfærdeligt du har det indeni - har selv haft det på samme måde.
Min kæreste havde en pige han havde set, inden vi begyndte at være kærester, og hun blev VED med at skrive, ringe osv. Jeg accepterede det, for han var ærlig overfor mig, indtil den dag han fik en MMS besked, med et billede af hende i undertøj, og fortalte mig det - SÅ kogte jeg over!
Hun begyndte så at skrive til mig, at han havde været hos hende den og den dag, men de dage hun skrev, passede ikke ind i nogen som helst sammenhæng, og jeg vidste hun løj. Men alligevel blev jeg utryg, og mistænkte ham for noget han ikke havde gjort, men konfronterede ham med det. Og da han ikke havde noget at skjule, var han også meget forstående overfor min reaktion.
(Han har så senere hen lavet noget der var lidt mere uheldigt som jeg fandt ud af, og derefter havde jeg lidt svært med at stole på ham, valgte at tilgive ham, og der har ikke været noget siden)
Så kan sagtens forstå din bekymring, og den gnavende ubehagelige følelse der er i hele kroppen. Men, jeg synes bestemt du først skal snakke med ham om det når han kommer hjem, for 1. det er så pisse nemt for ham at lyve over telefonen, og 2. hvis i kun sms'er sammen, kan det hele meget nemt misforstås.
Ved godt der er rigtig lang tid til i aften, men måske du også kan få lidt mere ro på indeni inden du taler med ham så, og tænke lidt andre tanker.
(Hvis jeg var dig, ville jeg også med det samme have lyst til at køre hen til ham, blot for at se om hun var der. Men hvis ikke han snakker med hende idag, kan det jo ligeså godt blive en anden dag.)
Så synes du skal tage det roligt, og være meget voksen omkring det. Det er nemmere at sige end at udføre, men tror det er det ebdste råd jeg kan gi dig, så ikke temperamentet løber løbsk.
Håber det hele løser sig for dig, og at det bare er bange anelser der ikke er noget i.
Men et
skal du ha med på vejen