manden skjuler noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

Anonym trådstarter

kiwifrugten skriver:

Jeg kan godt se at det blir en lang dag at gå med de bekymringer her, men jeg ville nu ikke tage denne samtale over telefonen. Det er nemmere at lyve over telefonen, end det er face to face.

Men jeg ville ligesom dig have mine tanker og bekymringer det er jo trods alt en veninde som han har haft lidt kørende med.

Og når man er i forhold er det da oki at dele alt incl facebook.

Jeg ønsker dig det bedste og glæder mig til en opdatering af hele situationen

har bare lyst til at køre derop, men gør jeg ikke.

har bare lyst til at sige til ham at han er en forpulede idiot når han lyver, men håber han har en god forklaring.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

kiwifrugten

Anonym skriver:

har bare lyst til at køre derop, men gør jeg ikke.

har bare lyst til at sige til ham at han er en forpulede idiot når han lyver, men håber han har en god forklaring.

Hvis du har mod på det så kan du da sagtens køre der op og overraske ham. Så får i også afklaret det noget hurtigere.

Men det er op til dig om du har overskud til at køre den tur :-)

Anmeld

15. april 2011

Fru Aagaard

Jeg håber det hele løser sig

Men, du kan jo godt høre ham om hvad han laver og hvad han skal idag, om han har nogle planer osv. Altså hvor han skal køre og om han skal have nogen med, i form af andre chauffører - eller...

Jeg tror bare det bedre og tage konfrontationen med ham når han kommer hjem, men jeg kan godt se det bliver en lang dag for dig.

Anmeld

15. april 2011

Anonym trådstarter

kiwifrugten skriver:

Hvis du har mod på det så kan du da sagtens køre der op og overraske ham. Så får i også afklaret det noget hurtigere.

Men det er op til dig om du har overskud til at køre den tur :-)

rigtig nok, men han ved ikk hvor længe han ska være deroppe

Anmeld

15. april 2011

Hulubulu86

Jeg kan aerligt talt ikke se hvor han har loejet for dig henne?

Han har bare ikke fortalt dig om det, jeg fortaeller altsaa heller ikke min mand alt hvad jeg foretager mig eller om hvem jeg har snakket med (det ville han nu heller ikke gide hoere om).

Kunne det ikke taenkes at din mand er ved at proeve at loese denne situation for at goere det nemmere for jer alle 3? Det er jo muligt at pigen ikke er helt klar paa at saette sig ned med dig som det foerste for at snakke tingene igennem (kunne blive ret ubehageligt)

Jeg synes maaske han burde have fortalt dig om det, da det lige er denne pige, men det er trods alt hans valg.

Jeg er i det hele taget ret enig med Rosa (eller noget lig 100% enig)

Anmeld

15. april 2011

Anonym trådstarter

Dubai skriver:

Jeg kan aerligt talt ikke se hvor han har loejet for dig henne?

Han har bare ikke fortalt dig om det, jeg fortaeller altsaa heller ikke min mand alt hvad jeg foretager mig eller om hvem jeg har snakket med (det ville han nu heller ikke gide hoere om).

Kunne det ikke taenkes at din mand er ved at proeve at loese denne situation for at goere det nemmere for jer alle 3? Det er jo muligt at pigen ikke er helt klar paa at saette sig ned med dig som det foerste for at snakke tingene igennem (kunne blive ret ubehageligt)

Jeg synes maaske han burde have fortalt dig om det, da det lige er denne pige, men det er trods alt hans valg.

Jeg er i det hele taget ret enig med Rosa (eller noget lig 100% enig)

han har da løget i at han ikke har fortalt sandheden ! det er da så tydeligt.

Anmeld

15. april 2011

Hulubulu86

Anonym skriver:

han har da løget i at han ikke har fortalt sandheden ! det er da så tydeligt.

Jamen du har jo ikke spurgt ham? Saa hvordan har han loejet?

Han har fortiet noget, men saa alligevel ikke, fordi det ville et eller andet sted stadig kraeve at du havde spurgt ham om det eller at han havde en pligt til at informere dig om alle sine samtaler paa facebook

Anmeld

15. april 2011

DLM

Jeg forstår godt hvorfor du er sur og ked af det Det kan jo heller ikke være rigtigt, at han skal holde det hemligt for dig at han snakker med hende og skal mødes med hende.

Min kæreste havde selv en veninde han holdt rigtig meget af i starten af vores forhold. De havde enda været sammen en gang. Hun bor (heldigvis) på Island nu og har gjort det i mange år. Jeg var bestemt heller ikke glad for at han skulle snakke med hende, men jeg kunne aldrig finde på at forbyde ham at snakke med hende, da de havde udviklet et rigtig godt venskab. Deres forhold flød ligesom lidt ud og de har ikke snakket sammen i 2 år nu. Kæresten og jeg har været sammen i 10 år. Min kæreste valgte (godt nok meget forsigtigt) at fortælle mig når de skulle mødes. Jeg valgte at stole på ham og vi har idag det rigtig godt og har Magnus på 10 måneder

Men stoler du ikke på din mand? Er der en grund til at han ikke bare skulle sidde og snakke med hende om evt. en løsning på at i alle kan være venner? eller er det simpelt bare det at han ikke har fortalt dig at han skal mødes med hende?

Jeg håber i finder en løsning på det hele

Anmeld

15. april 2011

Anonym trådstarter

DLM skriver:

Jeg forstår godt hvorfor du er sur og ked af det Det kan jo heller ikke være rigtigt, at han skal holde det hemligt for dig at han snakker med hende og skal mødes med hende.

Min kæreste havde selv en veninde han holdt rigtig meget af i starten af vores forhold. De havde enda været sammen en gang. Hun bor (heldigvis) på Island nu og har gjort det i mange år. Jeg var bestemt heller ikke glad for at han skulle snakke med hende, men jeg kunne aldrig finde på at forbyde ham at snakke med hende, da de havde udviklet et rigtig godt venskab. Deres forhold flød ligesom lidt ud og de har ikke snakket sammen i 2 år nu. Kæresten og jeg har været sammen i 10 år. Min kæreste valgte (godt nok meget forsigtigt) at fortælle mig når de skulle mødes. Jeg valgte at stole på ham og vi har idag det rigtig godt og har Magnus på 10 måneder

Men stoler du ikke på din mand? Er der en grund til at han ikke bare skulle sidde og snakke med hende om evt. en løsning på at i alle kan være venner? eller er det simpelt bare det at han ikke har fortalt dig at han skal mødes med hende?

Jeg håber i finder en løsning på det hele

jeg har skrottet nogle af mine venner fordi han ikke ville havde det og har ikke snakket med dem siden. overhovedet og hvis de har kontaktet mig har jeg fortalt ham det og han har set hvd de har skrevet ovs. . jo jeg stoler på ham, men for fanden man. det er bare så pisse svært det her

Anmeld

15. april 2011

DLM

Anonym skriver:

jeg har skrottet nogle af mine venner fordi han ikke ville havde det og har ikke snakket med dem siden. overhovedet og hvis de har kontaktet mig har jeg fortalt ham det og han har set hvd de har skrevet ovs. . jo jeg stoler på ham, men for fanden man. det er bare så pisse svært det her

ja okay, noget for noget. hvis han synes han har ret til at bestemme, hvem du skal snakke med synes jeg ærlig talt han er en spade. Det kan da ikke være rigtig, at jeg må gerne du må ik. Ville blive stik hammrende tosset hvis min kæreste forbød mig at tale med nogle af mine venner. Han var efter mig en gang hvor jeg gav en go ven et kærligt knus og han bad mig la være med det. nøj jeg blev sur.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.