manden skjuler noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.082 visninger
63 svar
0 synes godt om
15. april 2011

Anonym trådstarter

Hej piger

Hvad skal/kan jeg gøre? Min mand som jeg blev gift med her den 26/3 havde en rigtig god veninde inden vi fandt sammen, men hun kunne ikke lide mig også ville hun ikk være venner med ham.

Han fortalte forleden at hun havde haft skrevet og spurgt om vi alle ikke kunne snakke og få en løsning. Så så igår da han ikke havde logget af facebook at han havde en besked mere, men læste den ikke. Her til morgen havde han igen været på men havde ikke sagt noget til mig som forleden. Igen havde han ikke logget af og jeg var inde at lure. (ved godt man ikke må) og kunne så læse det hele. Han har sagt til en anden pige at hun skulle kontakte ham. Han fortæller også hvor han arbejder og at hun bare kunne kigge forbi så kunne de 2 bare snakke ovs.

Hvad skal jeg gøre ? 

Er så grædefærdig. Føler mig pisset på.  skal jeg sige til ham jeg har været inde at lure eller ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Fru Aagaard

Først et stort og varmt kram til dig..

Ærlighed kommer man jo længst med, og har han intet at skjule for dig, burde han jo heller ikke blive rasende over at han ikke selv logger af, så du ryger direkte ind på face.

Jeg kan ikke sige dig, hvad du skal gøre, men husk på, at hvis han ikke respektere dig og dine værdier, så fortjener du bedre

Anmeld

15. april 2011

Ox.

Åh den er svær

Det er jo ikke sikkert der er noget i det - har du en idé om hvem pigen er?

Anmeld

15. april 2011

Anonym trådstarter

Ox. skriver:

Åh den er svær

Det er jo ikke sikkert der er noget i det - har du en idé om hvem pigen er?

jeg kender hende fuldt ud og jeg ved hvor et tæt venskab de havde inden jeg kom ind i billedet. Men det er bare det at han fortæller hvor han arbejder og at hun bare kan kigge forbi men det har han ikke fortalt mig noget om. Sidder her og stortuder. for jeg har ikke noget imod pigen, men det er bare det jeg får intet afvide. og ved også hun har givet hendes  nummer til ham. Sidder han så i sin lastbil nu og snakker med hende ? skriver han med hende ? (han må såment godt skrive med hende, vil bare vide det) Hna siger jeg ikke har nogen grund til at være jaloux men det bliver jeg sku over det her.

Anmeld

15. april 2011

Anonym trådstarter

Fru Aagaard skriver:

Først et stort og varmt kram til dig..

Ærlighed kommer man jo længst med, og har han intet at skjule for dig, burde han jo heller ikke blive rasende over at han ikke selv logger af, så du ryger direkte ind på face.

Jeg kan ikke sige dig, hvad du skal gøre, men husk på, at hvis han ikke respektere dig og dine værdier, så fortjener du bedre

er bare så grædefærdig. Han har sagt hvor han køre i vejle så hun kunne bare komme med i lastbilen og sådan. det er som om han skjuler noget for mig. og hn har jo samtidig løget. 

Anmeld

15. april 2011

Fru Aagaard

Anonym skriver:

er bare så grædefærdig. Han har sagt hvor han køre i vejle så hun kunne bare komme med i lastbilen og sådan. det er som om han skjuler noget for mig. og hn har jo samtidig løget. 

Nu ved jeg jo kun hvad du siger, men i mit lille landskab, er det da ikke ok!

Jeg synes du skal sige det til ahm som det er, nu har du jo også selv snaget, og måske var det klogt, måske var det dumt, men så må man være ærlig omkring det. Især fordi det går dig så meget på.

Jeg kan slet ikke sætte mig ind i din situation Det må sku være træls, og ja, jeg ville nok også selv være tudefærdig.

Anmeld

15. april 2011

Peanut

Nu ved jeg ikke hvad grunden til, at hun ikke vil se dig, er.

Men kunne det ikke tænkes at han ville snakke med hende, for at finde løsning ang dig og hende?

Eller at han bare vil snakke lidt med hende og "catche up", selvom det er pisse irriterende når ens mand holder sådan noget hemmeligt.

Hvis jeg var dig, kunne jeg finde på at spørge/sige:

"Nu din veninde foreslår at vi skal finde en løsning, skulle vi så ikke invitere hende herhjem, til lidt kaffe og kage i weekenden?"

Hvis han prøver at undgå det, ville jeg spørge "Jamen ville det så ikke være en god idé at I to lige mødtes på en cafe (eller andet), og fik snakket først, også kunne i evt komme herhjem bagefter."

"Har du haft en god dag på arbejdet? Er der sket noget spændende idag?"

Anmeld

15. april 2011

Anonym trådstarter

Fru Aagaard skriver:

Nu ved jeg jo kun hvad du siger, men i mit lille landskab, er det da ikke ok!

Jeg synes du skal sige det til ahm som det er, nu har du jo også selv snaget, og måske var det klogt, måske var det dumt, men så må man være ærlig omkring det. Især fordi det går dig så meget på.

Jeg kan slet ikke sætte mig ind i din situation Det må sku være træls, og ja, jeg ville nok også selv være tudefærdig.

ja jeg burde nok være ærlig. Har mest lyst til bare at pakke mine ting og skride. For han har både løget og holder noget hemmeligt formig. Han kommer først skide sent hjem fra job i dag og ja. ved ikke om jeg kan klare en hel dag sådan her..

Anmeld

15. april 2011

Anonym trådstarter

Peanut skriver:

Nu ved jeg ikke hvad grunden til, at hun ikke vil se dig, er.

Men kunne det ikke tænkes at han ville snakke med hende, for at finde løsning ang dig og hende?

Eller at han bare vil snakke lidt med hende og "catche up", selvom det er pisse irriterende når ens mand holder sådan noget hemmeligt.

Hvis jeg var dig, kunne jeg finde på at spørge/sige:

"Nu din veninde foreslår at vi skal finde en løsning, skulle vi så ikke invitere hende herhjem, til lidt kaffe og kage i weekenden?"

Hvis han prøver at undgå det, ville jeg spørge "Jamen ville det så ikke være en god idé at I to lige mødtes på en cafe (eller andet), og fik snakket først, også kunne i evt komme herhjem bagefter."

"Har du haft en god dag på arbejdet? Er der sket noget spændende idag?"

de havde et skide godt forhold før, hvor de lavede alt sammen lå og puttede sammen ovs. Føler bare lidt at han kan sige sandheden til mig i stedet for at lyve..

Anmeld

15. april 2011

Fru Aagaard

Anonym skriver:

ja jeg burde nok være ærlig. Har mest lyst til bare at pakke mine ting og skride. For han har både løget og holder noget hemmeligt formig. Han kommer først skide sent hjem fra job i dag og ja. ved ikke om jeg kan klare en hel dag sådan her..

Så ring til ham? Tag ud til ham selv? Overrask ham - du ved jo hvor han er

Jamen, jeg var da heller ikke blevet, hvis det var mig der var løjet for - og skjult det. Men - det kan jo også være der er en god forklaring, det ved du jo ikke, endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.