manden skjuler noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

Anonym trådstarter

katrine7 skriver:

Godt at han alligevel var så fornuftig!

Lyder som min kæreste da vi begyndte at være kærester, men tager godt nok hatten af for ham hvis der ikke er sket noget, for kunne forestille mig hvor svært det ville være at modstå fristelsen.

han er alligevel 35 så han burde kunne sige fra. og det har han jo så også gjort.

Da de begyndte at være venner dengang gjord han det også klart for hende at det ikke blev til mere end venskab og dt holdte han heldigvis stadig ved. Og efter han har tænkt og vi har snakket er han kommet så langt at han faktisk ikke vil have noget med hende at gøre, da han også er bange for at hun vil prøve at ødelægge det. Både ved a prøve at være sammen med ham, skubbe mig ud (hvis hun var på besøg) og måske sætte rygter igang.

Så han vil ikke snakke med hende (som jeg kun syntes er godt )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

katrine7

Anonym skriver:

han er alligevel 35 så han burde kunne sige fra. og det har han jo så også gjort.

Da de begyndte at være venner dengang gjord han det også klart for hende at det ikke blev til mere end venskab og dt holdte han heldigvis stadig ved. Og efter han har tænkt og vi har snakket er han kommet så langt at han faktisk ikke vil have noget med hende at gøre, da han også er bange for at hun vil prøve at ødelægge det. Både ved a prøve at være sammen med ham, skubbe mig ud (hvis hun var på besøg) og måske sætte rygter igang.

Så han vil ikke snakke med hende (som jeg kun syntes er godt )

Ja det må man sige, det synes jeg er fornuftigt af ham.

Kan godt forstå du er glad.

Anmeld

24. april 2011

Anonym trådstarter

OPDATE !

Kan kun sige. HVAD SAGDE JEG. kusten vil ødelægge det hele.

Igår mødte vi hende hvor hun så trak vores kammerat til sige og sagde at min mand var et speedvrag og havde været det gennem de sidste 3 år mindst. Hmm tænker jeg så. det er derfor han tager på (normalt taber de typer sig jo). også spurgte jeg vores kammerat hvem der havde foralt hende det. Det ville hun ikke fortæller. ergo hende selver jeg sikker på.

Hun vil kun ødelægge det hele for os den møj .. men det får hun heldigvis ikke lov til for vi ved hvad der er rigtig og forkert

Anmeld

24. april 2011

Nessie

Anonym skriver:

jeg kender hende fuldt ud og jeg ved hvor et tæt venskab de havde inden jeg kom ind i billedet. Men det er bare det at han fortæller hvor han arbejder og at hun bare kan kigge forbi men det har han ikke fortalt mig noget om. Sidder her og stortuder. for jeg har ikke noget imod pigen, men det er bare det jeg får intet afvide. og ved også hun har givet hendes  nummer til ham. Sidder han så i sin lastbil nu og snakker med hende ? skriver han med hende ? (han må såment godt skrive med hende, vil bare vide det) Hna siger jeg ikke har nogen grund til at være jaloux men det bliver jeg sku over det her.

Måske har han ikke sagt noget, fordi han er bange for din reaktion, og gerne lige vil tale med hende om situationen først? Inden I måske skal ses alle sammen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.