nattergalen skriver:
Du er forhåbentlig din egen herre.. Og burde selv bestemme om du vil gå i kort langt, nedringet el dækket..
Det burde ingen mand diktere dig omkring, men dig selv og din egen samvittighed.. (Hvad du har det godt med)
Jeg er muslim og har valgt at dække mig til, også om sommeren.. Men det er MIT valg og ingen har taget det valg for mig, andre end mig sekv..
Den ret synes jeg også du burde give dig selv.. Selv at vælge..
Ja, jeg og min familie (OG min forlovede) er også kristen protestanter, da vi stammer fra Chile.
Har ikk tænkt mig at gå i nedringet og vise min KROP, for så vil min familie begynde at blande sig, det burde du vide.
HAr heller ikke lyst til at vise mig, men det er heller ikke det jeg mener, for min søstre kan klæde sig som de vil, de ser ordenlige ud, ikke billige, de kan føle sig smukke, fordi de ikke har en mand der bliver jaloux på ingen tid...
Min mand vil ikke have jeg går med de der strop-bluser om sommeren, selv om jeg har lange bukser der DÆKKER numsen og selv om det er 35 grader udenfor ! SKAL ha t-shirt der er lang eller langærmet. Hader at være ude med ham om sommeren, mens han nyder at gå i en kølig t-shirt.
Alle hans venner er muslimer, så måske han er blevet lidt overdrevet pga dem....
Anmeld