Må man være lækker selvom man har en kæreste ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

SussieThyssen

Silvermist skriver:

Selvfølgelig må man være lækker, selvom man er i et forhold. Jeg går meget op i mit udseende og det gør kun min mand endnu mere tilfreds.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

lisbethita

IsjaLuna skriver:

Hej jeg er en ung mor på 18, der stadig har BRUG FOR at se lidt godt ud!

Jeg smed alle de 18 kg med det samme efter fødslen så jeg var pæn igen (var enlig det tidspunkt).  Jeg sørgede altid for at se godt ud og holdte mig i form. Jeg var afhængig af at se godt ud, kan man sige, jeg havde det godt! 

Nu er jeg sammen med min datters far og med tiden er jeg blevet mere og mere ligeglad med mit udseende  Utroligt nok har jeg taget over 10 kg. på i løbet af de sidste 6 måneder... 

Pointen er at jeg snart har tabt mig igen og SAVNER AT VÆRE LÆKKER !! Har brug for det inden jeg går psygisk ned... 

Nu er forskellen så bare at jeg har en kæreste. En kæreste der ikke kan lide jeg viser for meget. (Må ikke vise ben, bryster, eller bare 10 cm over brystet!, og heller ikke maven)

Hvordan kan jeg så føle mig smuk? Hvis jeg skal dække mig fra top til tå? Og så er det endda snart SOMMER!!!

Det er uretfærdigt 

HVIS I HAR EN KÆRESTE:

ER DIN MAND LIGEGLAD MED HVORDAN DU KLÆDER DIG? HVOR MEGET VISER DU DIG? HAR DU OGSÅ BRUG FOR AT FØLE DIG SMUK ?   

Ihhh selvfølgelig skal du det da! Du er kun 18 år, søde.... så du skal da have det godt med dig selv og skal se lækker ud for DIN skyld. Og naturligvis er det også rart for din kæreste, hvis du gør noget ud af dig selv. ALtså i barselsperioden, der må jeg indrømme, at jeg ikke lige så fantastisk ud hver dag. Men det er da også ok. Men sørg for at få dig noget motion og gør dig selv en tjeneste - se godt ud for DIN skyld! Du får det også bedre af det. 

Ha en skøn aften ;-)

Anmeld

14. april 2011

IsjaLuna

Tullepii skriver:

Min kæreste siger heller ikke noget til at jeg vil være pæn. Det er mit eget valg, og hvis jeg har det godt med det så er han glad

Jeg synes man skal have lov til at gøre sig pæn, hvis det gør at man har det godt med sig selv.. Der er jo ingen der siger at man vil se pæn ud for andre fyres skyld

Næ... Men min kærestes temperament kan ikke holde ud hvis andre mænd kigger på mig, han kom op at slås med 5 forskellige sidst vi var i byen, fordi han så de snakkede til mig 

Anmeld

14. april 2011

aya-zia

IsjaLuna skriver:

Ja det er jo lige det... kan mærke at der er mange skænderier på vej..

Han kan godt li at jeg taber mig, men han synes også det er ubehageligt, det ved jeg, for så bliver jeg lidt pænere

Kan ikke klare at gå i lange bukser og langærmet bluser til sommer, så vi må nok snakke/skændes lidt om det snart, for gider det altså ikke 

undskyld min pinlig ærlighed... men giv ham et los i røven ud af døren hvis han ik siger god for at du gør som du vil...

jeg gætter på han har en anden kultur men det giver ham ik noget ret til og forbyde dig din kultur...

Anmeld

14. april 2011

ESV

SussieThyssen skriver:

Sig mig..tror din kæreste at han lever i et muslimsk land???
Og tror han at han ejer dig?
Jeg fandt mig ikke et sekund i den form for tyrani.
Jo tak jeg har selv haft en sådan mand i mit liv, og det var rigeligt med de 5 år han var der.
Til sidst var han sur bare jeg ville gå til kor en gang om ugen.

Selvfølgelig må du være lækker.
ENs mand/kæreste skal være stolt af en og også ville nyde, at andre mænd kan se hvor dejlig man er.
Så sæt ham stolen for døren og vis at du har din selvstændighed og ret til at se godt ud og også vise det...ellers er det UD kammerat.

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. april 2011

IsjaLuna

aya-zia skriver:

undskyld min pinlig ærlighed... men giv ham et los i røven ud af døren hvis han ik siger god for at du gør som du vil...

jeg gætter på han har en anden kultur men det giver ham ik noget ret til og forbyde dig din kultur...

hm ja du har ret, men det er svært.......

tak for ordene 

Anmeld

14. april 2011

Steph_Laurits

Min kæreste går faktisk og er "træt af" at jeg ikke er så glad for at gå i "nedringet" og lækre kjoler osv. (er ikke specielt tilfreds for min krop). Men han ville ønske jeg gik i lettere tøj uden at virke slutty. Han vil gerne vise mig frem

Anmeld

14. april 2011

nattergalen

Du er forhåbentlig din egen herre.. Og burde selv bestemme om du vil gå i kort langt, nedringet el dækket.. 
Det burde ingen mand diktere dig omkring, men dig selv og din egen samvittighed.. (Hvad du har det godt med)

Jeg er muslim og har valgt at dække mig til, også om sommeren.. Men det er MIT valg og ingen har taget det valg for mig, andre end mig sekv..
Den ret synes jeg også du burde give dig selv.. Selv at vælge..

Anmeld

14. april 2011

IsjaLuna

nattergalen skriver:

Du er forhåbentlig din egen herre.. Og burde selv bestemme om du vil gå i kort langt, nedringet el dækket.. 
Det burde ingen mand diktere dig omkring, men dig selv og din egen samvittighed.. (Hvad du har det godt med)

Jeg er muslim og har valgt at dække mig til, også om sommeren.. Men det er MIT valg og ingen har taget det valg for mig, andre end mig sekv..
Den ret synes jeg også du burde give dig selv.. Selv at vælge..

Ja, jeg og min familie (OG min forlovede) er også kristen protestanter, da vi stammer fra Chile.

Har ikk tænkt mig at gå i nedringet og vise min KROP, for så vil min familie begynde at blande sig, det burde du vide.  

HAr heller ikke lyst til at vise mig, men det er heller ikke det jeg mener, for min søstre kan klæde sig som de vil, de ser ordenlige ud, ikke billige, de kan føle sig smukke, fordi de ikke har en mand der bliver jaloux på ingen tid...

Min mand vil ikke have jeg går med de der strop-bluser om sommeren, selv om jeg har lange bukser der DÆKKER numsen og selv om det er 35 grader udenfor ! SKAL ha t-shirt der er lang eller langærmet. Hader at være ude med ham om sommeren, mens han nyder at gå i en kølig t-shirt.

Alle hans venner er muslimer, så måske han er blevet lidt overdrevet pga dem....

Anmeld

14. april 2011

ønskebørn74

IsjaLuna skriver:

Hej jeg er en ung mor på 18, der stadig har BRUG FOR at se lidt godt ud!

Jeg smed alle de 18 kg med det samme efter fødslen så jeg var pæn igen (var enlig det tidspunkt).  Jeg sørgede altid for at se godt ud og holdte mig i form. Jeg var afhængig af at se godt ud, kan man sige, jeg havde det godt! 

Nu er jeg sammen med min datters far og med tiden er jeg blevet mere og mere ligeglad med mit udseende  Utroligt nok har jeg taget over 10 kg. på i løbet af de sidste 6 måneder... 

Pointen er at jeg snart har tabt mig igen og SAVNER AT VÆRE LÆKKER !! Har brug for det inden jeg går psygisk ned... 

Nu er forskellen så bare at jeg har en kæreste. En kæreste der ikke kan lide jeg viser for meget. (Må ikke vise ben, bryster, eller bare 10 cm over brystet!, og heller ikke maven)

Hvordan kan jeg så føle mig smuk? Hvis jeg skal dække mig fra top til tå? Og så er det endda snart SOMMER!!!

Det er uretfærdigt 

HVIS I HAR EN KÆRESTE:

ER DIN MAND LIGEGLAD MED HVORDAN DU KLÆDER DIG? HVOR MEGET VISER DU DIG? HAR DU OGSÅ BRUG FOR AT FØLE DIG SMUK ?   

Min ex var sindsyg jaloux... Min nuværende mand er det modsat... Han kan ikke få mig for fræk... Og da vi var yngre, elskede han at de gloede efter mig... Hans tanke var, ja savl du bare, det er mig der tager hende med hjem...

Jeg finder mig aldrig i den slags igen... Og det skal du heller ikke, han må tage dig som du er el. smutte!!!! Tyv tror hver mand stjæler...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.