Må man være lækker selvom man har en kæreste ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

Silvermist

Selvfølgelig må man være lækker, selvom man er i et forhold. Jeg går meget op i mit udseende og det gør kun min mand endnu mere tilfreds.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Mor til Ella

Det skulle min kæreste slet ikke blande sig i, stoler han ikke på dig

Jeg har været sammen med min kæreste i 7 år, jeg synes det er fedt ay andre synes han er lækker og så når de viser interesse så lige makere at tyren er min

Min kæreste har det på samme måde, han kan godt lide at vise mig frem, jeg går dog altid i sexet med måde tøj synes hurtigt at det kan komme til at se billigt ud.

Jeg går efter at der skal være lidt til fantasien, og at jalousi er fint med måde, men det skal ikke styrer i forhold.

Så jeg ville sige at du har forstået hans mening men at det bare er tøj, og at det er ham du kommer hjem til hver aften.

At synes andre ser godt ud giver altså lidt spice til forholdet, det skal ikke blive for kedeligt og sikkert.

Anmeld

14. april 2011

KarinaIda

Her rager det ham en høstblomst, hvad jeg går i.. Om det er kort kjole eller joggingbukser - ligemeget!!! Og det dejlgit han har det sådan....

Men nu er jeg heller ikke en af dem, som går og viser mig frem hele tiden, eller bare skal vise min krop frem!!!

Anmeld

14. april 2011

Millesmammi

jeg havde ikke fundet mig i det! altså self beviser det da at han ikke er ligeglad med dig, men hvis han ikke stoler på dig, eller hvad grunden nu er, må han da acceptere dig ...

Anmeld

14. april 2011

Tullepii

IsjaLuna skriver:

Hej jeg er en ung mor på 18, der stadig har BRUG FOR at se lidt godt ud!

Jeg smed alle de 18 kg med det samme efter fødslen så jeg var pæn igen (var enlig det tidspunkt).  Jeg sørgede altid for at se godt ud og holdte mig i form. Jeg var afhængig af at se godt ud, kan man sige, jeg havde det godt! 

Nu er jeg sammen med min datters far og med tiden er jeg blevet mere og mere ligeglad med mit udseende  Utroligt nok har jeg taget over 10 kg. på i løbet af de sidste 6 måneder... 

Pointen er at jeg snart har tabt mig igen og SAVNER AT VÆRE LÆKKER !! Har brug for det inden jeg går psygisk ned... 

Nu er forskellen så bare at jeg har en kæreste. En kæreste der ikke kan lide jeg viser for meget. (Må ikke vise ben, bryster, eller bare 10 cm over brystet!, og heller ikke maven)

Hvordan kan jeg så føle mig smuk? Hvis jeg skal dække mig fra top til tå? Og så er det endda snart SOMMER!!!

Det er uretfærdigt 

HVIS I HAR EN KÆRESTE:

ER DIN MAND LIGEGLAD MED HVORDAN DU KLÆDER DIG? HVOR MEGET VISER DU DIG? HAR DU OGSÅ BRUG FOR AT FØLE DIG SMUK ?   

Min kæreste siger heller ikke noget til at jeg vil være pæn. Det er mit eget valg, og hvis jeg har det godt med det så er han glad

Jeg synes man skal have lov til at gøre sig pæn, hvis det gør at man har det godt med sig selv.. Der er jo ingen der siger at man vil se pæn ud for andre fyres skyld

Anmeld

14. april 2011

IsjaLuna

SussieThyssen skriver:

Sig mig..tror din kæreste at han lever i et muslimsk land???
Og tror han at han ejer dig?
Jeg fandt mig ikke et sekund i den form for tyrani.
Jo tak jeg har selv haft en sådan mand i mit liv, og det var rigeligt med de 5 år han var der.
Til sidst var han sur bare jeg ville gå til kor en gang om ugen.

Selvfølgelig må du være lækker.
ENs mand/kæreste skal være stolt af en og også ville nyde, at andre mænd kan se hvor dejlig man er.
Så sæt ham stolen for døren og vis at du har din selvstændighed og ret til at se godt ud og også vise det...ellers er det UD kammerat.

Kærligst
Sussie

Haha

Ej han er ikke muslim, men alle hans dumme venner er.

Vi er begge latinamerikanere, og i vores lande er der absolut ingen regler eller noget for hvordan kvinder klæder sig, men min kæreste vil ikke ha jeg ser billig ud osv

Sys ikk selv jeg gør, viser ALDRIG bare lidt bryster og viser ALDRIG ben. 

Hader at han synes jeg ligner en luder over ingenting...

Anmeld

14. april 2011

twinny

hmmmmm jeg tænker kan man ikk føle sig smuk, selvom man ikk viser bryster, lår eller andet? hmmmm...

udover det, så skal han da ikk bestemme hvilke tøj du har på. vi lever i et frit land...

Men min kæreste kommentere ikk mit tøj... han synes jeg er smuk altid også lige når jeg er vågnet. Men nu går jeg heller ikk i noget tøj, der viser hvad jeg har...

Anmeld

14. april 2011

IsjaLuna

aya-zia skriver:

tror slet ik jeg ville kunne leve sådan... jeg vil slet ik kunne finde mig i at min kæreste skulle bestmme hvordan jeg gik klæd... selvfølgelig ville ejg da ik ligne en undskyld ordet ludder (i ved hvad jeg mener) eller gå nøgen rundt... men jeg vil ha lov til og ha det godt...

kan han ik finde sig i deg kan han smutte... er sku for ung til og la en mand bestemme over mit liv... på det punkt altså...

Ja det er jo lige det... kan mærke at der er mange skænderier på vej..

Han kan godt li at jeg taber mig, men han synes også det er ubehageligt, det ved jeg, for så bliver jeg lidt pænere

Kan ikke klare at gå i lange bukser og langærmet bluser til sommer, så vi må nok snakke/skændes lidt om det snart, for gider det altså ikke 

Anmeld

14. april 2011

SussieThyssen

IsjaLuna skriver:

Haha

Ej han er ikke muslim, men alle hans dumme venner er.

Vi er begge latinamerikanere, og i vores lande er der absolut ingen regler eller noget for hvordan kvinder klæder sig, men min kæreste vil ikke ha jeg ser billig ud osv

Sys ikk selv jeg gør, viser ALDRIG bare lidt bryster og viser ALDRIG ben. 

Hader at han synes jeg ligner en luder over ingenting...

Er han ikke lidt gammeldags så??
Mind ham lige om, at han altså lever i DK LOL
Jeg har da adskillige lantinamerikanske venner og kvinderne klæder sig da lige som alle andre..og der er da ingen der skal fortælle dem, hvordan de skal klæde sig.
Det manglede da bare.
Du er en fri kvinde, og han ejer dig ikke.

Anmeld

14. april 2011

IsjaLuna

CamillaRH skriver:

det er helt det samme herhjemme

- jeg har det lidt blandet med det - på en måde synes jeg det er for meget - på den anden side, for jeg den føles at han ikke er ligeglad med mig - hvis du forstår..

men, kan sagtens føle dig

Heh ja det er rigtigt. Min kæreste siger også heletiden at hvis han var ligeglad kunne jeg ligne en luder, men det er han altså ikke !! bla bla bla

heh 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.