Anonym skriver:
Jeg er begyndt at skrive med denne fantastiske fyr på nettet... Vi skrev til langt ud på natten første dag vi skrev sammen... Og vi klinger bare skide godt sammen, eller det føler jeg da at vi gør... Skrev med ham stortset HELE dagen igår... Og var helt oppe at køre over det, dansede rundt, sang og ja... følte mig som en teenager igen... En fantastisk dag... Jeg skrev os til ham at min familie ikke skulle vide noget om det, for jeg vil gerne være sikker på der skal ske noget inden de skal blandes ind i det.. Og det var han forstående overfor.. fortalte at min søster skulle på besøg, og at jeg nok fik svært ved at skjule mit humør, og ganske rigtig hun lagde mærke til det med det samme. og han spurgte om hun havde lagt mærke til det... så fortalte ham jo at jeg havde sagt ja til at jeg var begyndt at skrive med en fyr da hun spurgte efter det, (hun kender mig bedre end nogen anden, med sådan noget
) og jeg havde sagt at der ikke var noget i det, hvor han så skriver "nej det er der ikke endnu
"
Men så idag, ville jeg ikke skrive til ham for at se om han skrev, men det gjorde han ikke, jeg skrev til ham ved 18 tiden... Og han svarede bare kort og kontant at han var meget træt og sådan..
Hvordan kan jeg dog blive så mistæksom allerede, når jeg dårlig nok kender fyren 

Syntes os næsten han er for go til at være sand... 
Men hva syntes i evt jeg skal gøre, skal jeg lade ham være og se om han skriver til mig ?
Er ved at blive VANVITTIG!!!!!
Hvordan kan en person jeg aldrig har mødt, gøre et så stort indtryk på mig.... Blir jo sindsyg af det her
Undskyld det meget rodet indlæg.. Tak fordi du læste med, skulle bare af med det
Min kæreste på snart 5. år møde jeg over nettet - på en chatside, der ikke egentlig var beregnet som "scoreside". Så kender ALT til det med ikke at vide hvordan man lige skal forholde sig. Han kom nemlig fra Vestjylland og jeg fra Nordjylland. En 2½ times kørsel i bil og jeg havde intet kørekort! Nu bor jeg i Vestjylland på 4. år i et hus og med hund og baby i maven, så mirakler sker!
Men mit råd er at du lader ham skrive. Vis at du har et liv ud over ham. Han virker HELT klart interesseret, så lad ham nu have en rigtig træls dag hvor han er træt og så savner han dig nok her til sengetid og måske skriver han der?
Han KUNNE jo være i et forhold og bare søge lidt spænding ved siden af - uforpligtende spænding nu I med afstanden ikke lige sådan tilfældigt kan mødes i byen
Så ikke så hastigt - lad også ham mærke efter om det er noget her efter et par aktive dage. Hvis der er, så skriver han.