Er jeg for desperat ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

LotteGabriella

Anonym skriver:

hehehe ja  Men tusind tak for at du kom med din solstråle historie

det var da så  lidt

håber, at du er lige så heldig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

MaybeBaby

Anonym skriver:

Jeg er begyndt at skrive med denne fantastiske fyr på nettet... Vi skrev til langt ud på natten første dag vi skrev sammen... Og vi klinger bare skide godt sammen, eller det føler jeg da at vi gør... Skrev med ham stortset HELE dagen igår... Og var helt oppe at køre over det, dansede rundt, sang og ja... følte mig som en teenager igen... En fantastisk dag... Jeg skrev os til ham at min familie ikke skulle vide noget om det, for jeg vil gerne være sikker på der skal ske noget inden de skal blandes ind i det.. Og det var han forstående overfor.. fortalte at min søster skulle på besøg, og at jeg nok fik svært ved at skjule mit humør, og ganske rigtig hun lagde mærke til det med det samme. og han spurgte om hun havde lagt mærke til det... så fortalte ham jo at jeg havde sagt ja til at jeg var begyndt at skrive med en fyr da hun spurgte efter det, (hun kender mig bedre end nogen anden, med sådan noget) og jeg havde sagt at der ikke var noget i det, hvor han så skriver "nej det er der ikke endnu"

Men så idag, ville jeg ikke skrive til ham for at se om han skrev, men det gjorde han ikke, jeg skrev til ham ved 18 tiden... Og han svarede bare kort og kontant at han var meget træt og sådan.. 

Hvordan kan jeg dog blive så mistæksom allerede, når jeg dårlig nok kender fyren 

Syntes os næsten han er for go til at være sand... 

Men hva syntes i evt jeg skal gøre, skal jeg lade ham være og se om han skriver til mig ? 

Er ved at blive VANVITTIG!!!!! Hvordan kan en person jeg aldrig har mødt, gøre et så stort indtryk på mig.... Blir jo sindsyg af det her

Undskyld det meget rodet indlæg.. Tak fordi du læste med, skulle bare af med det

Min kæreste på snart 5. år møde jeg over nettet - på en chatside, der ikke egentlig var beregnet som "scoreside". Så kender ALT til det med ikke at vide hvordan man lige skal forholde sig. Han kom nemlig fra Vestjylland og jeg fra Nordjylland. En 2½ times kørsel i bil og jeg havde intet kørekort! Nu bor jeg i Vestjylland på 4. år i et hus og med hund og baby i maven, så mirakler sker!

Men mit råd er at du lader ham skrive. Vis at du har et liv ud over ham. Han virker HELT klart interesseret, så lad ham nu have en rigtig træls dag hvor han er træt og så savner han dig nok her til sengetid og måske skriver han der? Han KUNNE jo være i et forhold og bare søge lidt spænding ved siden af - uforpligtende spænding nu I med afstanden ikke lige sådan tilfældigt kan mødes i byen Så ikke så hastigt - lad også ham mærke efter om det er noget her efter et par aktive dage. Hvis der er, så skriver han.

/Mette - der gerne vil holdes opdateret!

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

LotteGabriella skriver:

det var da så  lidt

håber, at du er lige så heldig

håber jeg virkelig os

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

MaybeBaby skriver:

Min kæreste på snart 5. år møde jeg over nettet - på en chatside, der ikke egentlig var beregnet som "scoreside". Så kender ALT til det med ikke at vide hvordan man lige skal forholde sig. Han kom nemlig fra Vestjylland og jeg fra Nordjylland. En 2½ times kørsel i bil og jeg havde intet kørekort! Nu bor jeg i Vestjylland på 4. år i et hus og med hund og baby i maven, så mirakler sker!

Men mit råd er at du lader ham skrive. Vis at du har et liv ud over ham. Han virker HELT klart interesseret, så lad ham nu have en rigtig træls dag hvor han er træt og så savner han dig nok her til sengetid og måske skriver han der? Han KUNNE jo være i et forhold og bare søge lidt spænding ved siden af - uforpligtende spænding nu I med afstanden ikke lige sådan tilfældigt kan mødes i byen Så ikke så hastigt - lad også ham mærke efter om det er noget her efter et par aktive dage. Hvis der er, så skriver han.

/Mette - der gerne vil holdes opdateret!

Ja det kan du have ret i.. Men hvorfor tror du han er interreseret

Jeg skal helt sikkert nok lave en update Håber bare den blliver positiv

Anmeld

13. april 2011

MaybeBaby

Anonym skriver:

Ja det kan du have ret i.. Men hvorfor tror du han er interreseret

Jeg skal helt sikkert nok lave en update Håber bare den blliver positiv

Jeg havde kun lige læst det første indlæg du havde lavet, hvor han havde skrevet at der ikke var noget i det endnu. Det han har skrevet i dag lyder enten som om han fortryder eller så er han bare træt og måske vil han lige slappe af før kammeraten kommer over, og han vil nok ikke lige sige til ham, at han skriver med en, og det er nemmere, hvis du så heller ikke skriver til ham - måske derfor han var så kort for hovedet? Men vil du virkelig være hende den trælse der skriver, når I allerede har afsluttet dagens snak hvor han giver udtryk for træthed? Nej vel... Og heller ikke være hende den desperate, hvis han nu fortryder lidt. Måske du skal se om der var andre interessante på denne side i stedet, så tanker kunne komme lidt væk fra ham?

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

MaybeBaby skriver:

Jeg havde kun lige læst det første indlæg du havde lavet, hvor han havde skrevet at der ikke var noget i det endnu. Det han har skrevet i dag lyder enten som om han fortryder eller så er han bare træt og måske vil han lige slappe af før kammeraten kommer over, og han vil nok ikke lige sige til ham, at han skriver med en, og det er nemmere, hvis du så heller ikke skriver til ham - måske derfor han var så kort for hovedet? Men vil du virkelig være hende den trælse der skriver, når I allerede har afsluttet dagens snak hvor han giver udtryk for træthed? Nej vel... Og heller ikke være hende den desperate, hvis han nu fortryder lidt. Måske du skal se om der var andre interessante på denne side i stedet, så tanker kunne komme lidt væk fra ham?

Det var slet ikke meningen jeg skulle finde en fyr foreløbig... så det her kommer meget bag på mig at jeg pludselig kan få det sådan her... For koncentrere mig stortset kun om min datter da hun er det vigtigste i mit liv.. 

Det forklarede jeg ham også, men pludselig fejede han benene væk under mig, og fortalte at han også selv vil have børn en dag, men at den rette ikk var dukket op til det endnu, og så mente han at det kunne være mig.. Jamen hele vejen igennem er han bare så perfekt.. 

Jeg håber virkelig ikk at han har fået kolde fødder med det, men nu lader jeg ham være lidt for at se om han skriver, og hvis ikke, ja så er der vel ikke noget at gøre ved det

Anmeld

14. april 2011

Mischa

LotteGabriella skriver:

Der kan man bare se Hvor endte I så henne?

Ja, vi havde i hvert fald ALDRIG mødt hinanden, hvis det ikke var dor dating.dk

Ja det var også dating.dk her hehe

ja vi endte i aars.. lidt udenfor byen så vi bor rigtig på landet

hvor boede i før i fandt sammen?

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

har stadig intet hørt 

Anmeld

14. april 2011

tinasmor

Anonym skriver:

har stadig intet hørt 

ja så må du nok indse, at han ikke er så interesseret - desværre.

Anmeld

14. april 2011

eElak

Anonym skriver:

har stadig intet hørt 

ÆV altså.... 

Så skal du ikke bruge mere tid på ham - du har vist ham din tålmodighed! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.