Er jeg for desperat ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

eElak

dorthemus skriver:

Ja, det er en letlæst bog..han er bare ikke interesseret på dansk. Men den er sviende ærlig  Pointen er, at hvis manden virkeligt er interesseret så skyr han ingen midler for at holde gang i ilden hos kvinden så hun ikke glemmer ham....om at så sidder på den anden side af jorden uden netforbindelse, haha

Det der underbyggede lige min teori... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

N&J

KaLee skriver:

Er det en bog eller??? 

kunne godt være man skulle bruge en manual.. 

Det er også blevet til en film, der faktisk er super sjov og hyggelig

Anmeld

14. april 2011

Sphynxlover

Sorry men så er det vel heller ik værre ?? mener du har jo aldrig set personen irl ?

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

Sophie26 skriver:

Sorry men så er det vel heller ik værre ?? mener du har jo aldrig set personen irl ?

nej ved det godt... Og derfor er jeg så fandens irriteret, såret og træt af det på samme tid.. Og uforstående overfor mine "følelser"

Anmeld

14. april 2011

eElak

Sophie26 skriver:

Men derfor KAN det faktisk godt lade sig gøre at få følelser for en, hvis man har en god kontakt over emails/beskeder.. 

Kan høre du aldrig har prøvet det 

Anmeld

14. april 2011

Sphynxlover

KaLee skriver:

Men derfor KAN det faktisk godt lade sig gøre at få følelser for en, hvis man har en god kontakt over emails/beskeder.. 

Kan høre du aldrig har prøvet det 

ej det har jeg godtnok ikke man aner jo ikke hvem der sidder i den anden ende - kan jo være en psykopat eller en skoleknægt der keder sig i timerne

Anmeld

14. april 2011

Sphynxlover

Anonym skriver:

nej ved det godt... Og derfor er jeg så fandens irriteret, såret og træt af det på samme tid.. Og uforstående overfor mine "følelser"

Ved godt man ikke altid er herre over ens følelser men nogle gange er man også nødt til at være realist

Anmeld

14. april 2011

eElak

Sophie26 skriver:

ej det har jeg godtnok ikke man aner jo ikke hvem der sidder i den anden ende - kan jo være en psykopat eller en skoleknægt der keder sig i timerne

Eller det kan være en kommende kæreste og senere hen faren til ens barn - som du kan læse flere steder i tråden 

og nej - jeg har aldrig mødt en decideret kæreste over nettet - og jeg har oplevet både gode og dårlige ting på nettet... 

Jeg gider bare ikke at sumpe over de negative ting 

Anmeld

14. april 2011

Sphynxlover

KaLee skriver:

Eller det kan være en kommende kæreste og senere hen faren til ens barn - som du kan læse flere steder i tråden 

og nej - jeg har aldrig mødt en decideret kæreste over nettet - og jeg har oplevet både gode og dårlige ting på nettet... 

Jeg gider bare ikke at sumpe over de negative ting 

Siger heller ikke det ikke kan lade sig gøre - kender selv flere der har fundet kærligheden via nettet - mener bare det er lige lovligt hurtigt at ha så meget nedtur på når man ikke engang har mødt personen endnu

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

Sophie26 skriver:

Ved godt man ikke altid er herre over ens følelser men nogle gange er man også nødt til at være realist

nej det er os det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.