Er jeg for desperat ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

eElak

Ja... Det er dig der er for "desperat"....

Det kan det i hvert fald hurtigt tolkes som... 

Jeg har været ude for det samme som dig - og jeg fatter ikke hvordan det skete... Han har den første kontakt siden min X, og lige pludselig så var jeg faldet pladask for denne her person (og jeg havde ikke mødt nogle kærester over nettet før)... 

Pludselig stoppede han med at skrive... Hvilket jeg ikke forstod.... 2,5 måned senere skrev han så igen.... En kæmpe undskyldning og at han var blevet skræmt over at have fået det sådan med mig. Da jeg går ind for at give folk en chance til, så prøvede jeg igen - dog var jeg MEGET mere forsigtig og han vidste at der skulle bygges tillid op...

NÅ, endte med at møde ham, det gik godt, og vi skulle mødes igen... Den næste date aflyser han så - han blev indlagt (så det var self. ok). Men.. derefter begyndte kontakten at glide og tilsidst ringede han ikke tilbage da han lovede det...

SÅ.. hvad jeg har lært af det? at folk ikke altid er hvad de giver sig ud for på nettet.. pas på dig selv, prøv at slå koldt vand i blodet, og lad være med at bombe ham med SMSer... Hvis han VIRKELIG vil dig, så skal han nok skrive... Hvis ikke han skriver, så er det ikke det værd at bruge tid på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Anonym trådstarter

Michelle&Michael skriver:

Jeg mødte min mand over nettet. jeg boede i københavn og han boede i nordjylland, vi havde skrevet sammen uafbrudt i 12 dage hvor han så kom til kbh hvor vi tog på hotel og var sammen en weekend. 3 dage efter weekenden kom han og hentede mig og mine ting og så flyttede jeg til nordjylland. før vi havde mødt hinanden (1 de 12 dage hvor vi bare havde skrevet og snakket sammen) snakkede vi om børn, hus, hund og bryllup osv osv.

i dag 2 år efter

vi blev gift sidste år på vores 1 års dag, vi har to schæfere og et stort dejligt hus  og bliver forhåbentlig snart gravid.

kender følelsen af hvor fantastisk og underligt det kan være på samme tid.

så forstår dig godt. men det kan sagtens lade sig gøre at have de følelser. og det er fantastisk.

og du er ikke vanvittig  men lad det ikke fylde hele din hverdag, underhold dig selv med et eller andet indimellem for ellers bliver man altså VANVITTIG hihihi

nej hvor er det dog fantastisk at høre

Men det er jo bare hvis det kun er mig, ved ikk om han er lige så skør som jeg

Anmeld

13. april 2011

Kruse90

Det var præcis sådan jeg mødte Jan Dog stoppede han ikke med at skrive

Men forstår dig godt. Det må være frygteligt
ØV ØV

Vent med at se om han skriver, gør han ikke, så skal du prøve at smide ham lidt ud af hovedet:/ Selvom det bliver svært

kæmpe kram

Anmeld

13. april 2011

Mischa

Kruse90 skriver:

ØV ØV

Vent med at se om han skriver, gør han ikke, så skal du prøve at smide ham lidt ud af hovedet:/ Selvom det bliver svært

kæmpe kram

Fuldstændig enig

Anmeld

13. april 2011

Mischa

Anonym skriver:

nej hvor er det dog fantastisk at høre

Men det er jo bare hvis det kun er mig, ved ikk om han er lige så skør som jeg

Det håber jeg snart du finder ud af

STORT held og lykke. husk at tænke på dig selv.

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Ja... Det er dig der er for "desperat"....

Det kan det i hvert fald hurtigt tolkes som... 

Jeg har været ude for det samme som dig - og jeg fatter ikke hvordan det skete... Han har den første kontakt siden min X, og lige pludselig så var jeg faldet pladask for denne her person (og jeg havde ikke mødt nogle kærester over nettet før)... 

Pludselig stoppede han med at skrive... Hvilket jeg ikke forstod.... 2,5 måned senere skrev han så igen.... En kæmpe undskyldning og at han var blevet skræmt over at have fået det sådan med mig. Da jeg går ind for at give folk en chance til, så prøvede jeg igen - dog var jeg MEGET mere forsigtig og han vidste at der skulle bygges tillid op...

NÅ, endte med at møde ham, det gik godt, og vi skulle mødes igen... Den næste date aflyser han så - han blev indlagt (så det var self. ok). Men.. derefter begyndte kontakten at glide og tilsidst ringede han ikke tilbage da han lovede det...

SÅ.. hvad jeg har lært af det? at folk ikke altid er hvad de giver sig ud for på nettet.. pas på dig selv, prøv at slå koldt vand i blodet, og lad være med at bombe ham med SMSer... Hvis han VIRKELIG vil dig, så skal han nok skrive... Hvis ikke han skriver, så er det ikke det værd at bruge tid på.

Ja du har evig ret i det... Men det piner mig så sindsygt det her.. Det river indeni mig.. Har aldrig mødt ham og så får han mig til at blive sådan... Det er jo vanvittigt

Anmeld

13. april 2011

eElak

Anonym skriver:

Ja du har evig ret i det... Men det piner mig så sindsygt det her.. Det river indeni mig.. Har aldrig mødt ham og så får han mig til at blive sådan... Det er jo vanvittigt

Det er nemlig for latterligt... Ive been there!!! 

Det værste er at han ligesom har "sat standarden" for hvem jeg vil skrive med... for når nu jeg ved at jeg kan få det sådan med en - så vil jeg satme ikke nøjes inden jeg skal mødes med nogen... 

Men.. totalt latterligt I know! ;-)

Håber han nosser sig sammen og skriver :-) 

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Kruse90 skriver:

ØV ØV

kæmpe kram

hvor er det dejligt at høre nogen gode historier om kærlighed på nettet... Er så bange for at det kun er mig der er skør med ham og ikke omvendt...  Nu har jeg os sagt til mig selv at det må være ham der skal skrive til mig

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Michelle&Michael skriver:

Det håber jeg snart du finder ud af

STORT held og lykke. husk at tænke på dig selv.

tusind tak

Skal prøve

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Det er nemlig for latterligt... Ive been there!!! 

Det værste er at han ligesom har "sat standarden" for hvem jeg vil skrive med... for når nu jeg ved at jeg kan få det sådan med en - så vil jeg satme ikke nøjes inden jeg skal mødes med nogen... 

Men.. totalt latterligt I know! ;-)

Håber han nosser sig sammen og skriver :-) 

Det er bare utroligt at man kan få det sådan med en total fremmed person, man kun har set på billede...

håber jeg virkelig også at han gør.. .For det her er til at gå amok over.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.