Ja... Det er dig der er for "desperat"....
Det kan det i hvert fald hurtigt tolkes som...
Jeg har været ude for det samme som dig - og jeg fatter ikke hvordan det skete... Han har den første kontakt siden min X, og lige pludselig så var jeg faldet pladask for denne her person (og jeg havde ikke mødt nogle kærester over nettet før)...
Pludselig stoppede han med at skrive... Hvilket jeg ikke forstod.... 2,5 måned senere skrev han så igen.... En kæmpe undskyldning og at han var blevet skræmt over at have fået det sådan med mig. Da jeg går ind for at give folk en chance til, så prøvede jeg igen - dog var jeg MEGET mere forsigtig og han vidste at der skulle bygges tillid op...
NÅ, endte med at møde ham, det gik godt, og vi skulle mødes igen... Den næste date aflyser han så - han blev indlagt (så det var self. ok). Men.. derefter begyndte kontakten at glide og tilsidst ringede han ikke tilbage da han lovede det...
SÅ.. hvad jeg har lært af det? at folk ikke altid er hvad de giver sig ud for på nettet.. pas på dig selv, prøv at slå koldt vand i blodet, og lad være med at bombe ham med SMSer... Hvis han VIRKELIG vil dig, så skal han nok skrive... Hvis ikke han skriver, så er det ikke det værd at bruge tid på.
Anmeld