Er jeg for desperat ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

MaybeBaby

Anonym skriver:

ville bare lige opdatere dig han har ikke skrevet til mig endnu så tror jeg lagde for meget i det

Tak for opdateringen. OG hellere at du fandt ud af det nu end om 14 dage. Selvom du med garanti sidder og er rigtig trist lige nu og de ord ikke hjælper. Heldigvis har du da kun spildt et par dage af dit liv på det fjols og er nu en erfaring rigere! STORT

/Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Anonym trådstarter

MaybeBaby skriver:

Tak for opdateringen. OG hellere at du fandt ud af det nu end om 14 dage. Selvom du med garanti sidder og er rigtig trist lige nu og de ord ikke hjælper. Heldigvis har du da kun spildt et par dage af dit liv på det fjols og er nu en erfaring rigere! STORT

/Mette

ja må indrømme at jeg er pænt ked af det... mere end jeg havde regnet med... og et eller andet sted indeni mig håber at han skriver lige pludselig...  Forstår bare ikke at jeg ik bare kan høre sandheden hvis han har fortrudt...

Hellere såres af sandheden end gøres lykkelig af løgnen... 

Han gjorde mig skide glad en meget kort tid.. Og det er jeg kun glad for, et eller andet sted... Har virkelig trængt til at smile så meget som han fik mig til... Men ja når det så er sagt, så bliver jeg da ikke mindre ked af det

Anmeld

15. april 2011

Mischa

LotteGabriella skriver:

jeg ansøger lige om venskab, så vi ikke fylder hele denne tråd

hehehe nok en meget god ide

Anmeld

15. april 2011

IsjaLuna

Anonym skriver:

Jeg er begyndt at skrive med denne fantastiske fyr på nettet... Vi skrev til langt ud på natten første dag vi skrev sammen... Og vi klinger bare skide godt sammen, eller det føler jeg da at vi gør... Skrev med ham stortset HELE dagen igår... Og var helt oppe at køre over det, dansede rundt, sang og ja... følte mig som en teenager igen... En fantastisk dag... Jeg skrev os til ham at min familie ikke skulle vide noget om det, for jeg vil gerne være sikker på der skal ske noget inden de skal blandes ind i det.. Og det var han forstående overfor.. fortalte at min søster skulle på besøg, og at jeg nok fik svært ved at skjule mit humør, og ganske rigtig hun lagde mærke til det med det samme. og han spurgte om hun havde lagt mærke til det... så fortalte ham jo at jeg havde sagt ja til at jeg var begyndt at skrive med en fyr da hun spurgte efter det, (hun kender mig bedre end nogen anden, med sådan noget) og jeg havde sagt at der ikke var noget i det, hvor han så skriver "nej det er der ikke endnu"

Men så idag, ville jeg ikke skrive til ham for at se om han skrev, men det gjorde han ikke, jeg skrev til ham ved 18 tiden... Og han svarede bare kort og kontant at han var meget træt og sådan.. 

Hvordan kan jeg dog blive så mistæksom allerede, når jeg dårlig nok kender fyren 

Syntes os næsten han er for go til at være sand... 

Men hva syntes i evt jeg skal gøre, skal jeg lade ham være og se om han skriver til mig ? 

Er ved at blive VANVITTIG!!!!! Hvordan kan en person jeg aldrig har mødt, gøre et så stort indtryk på mig.... Blir jo sindsyg af det her

Undskyld det meget rodet indlæg.. Tak fordi du læste med, skulle bare af med det

Glem ham Han er sikkert bare en gammel nar på 65 år

Anmeld

15. april 2011

Anonym trådstarter

IsjaLuna skriver:

Glem ham Han er sikkert bare en gammel nar på 65 år

Det ville jeg hvertfald ønske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.