Michelle&Michael skriver:
Jeg mødte min mand over nettet. jeg boede i københavn og han boede i nordjylland, vi havde skrevet sammen uafbrudt i 12 dage hvor han så kom til kbh hvor vi tog på hotel og var sammen en weekend. 3 dage efter weekenden kom han og hentede mig og mine ting og så flyttede jeg til nordjylland. før vi havde mødt hinanden (1 de 12 dage hvor vi bare havde skrevet og snakket sammen) snakkede vi om børn, hus, hund og bryllup osv osv.
i dag 2 år efter
vi blev gift sidste år på vores 1 års dag, vi har to schæfere og et stort dejligt hus
og bliver forhåbentlig snart gravid.
kender følelsen af hvor fantastisk og underligt det kan være på samme tid.
så forstår dig godt. men det kan sagtens lade sig gøre at have de følelser. og det er fantastisk.
og du er ikke vanvittig
men lad det ikke fylde hele din hverdag, underhold dig selv med et eller andet indimellem for ellers bliver man altså VANVITTIG hihihi
nej hvor sjovt, det gjorde jeg også...vores historie er lidt ligesom jeres
Jeg boede i Kbh. og han på Mors. Jeg flyttede til Mors og nu, 4 år efter, har vi vores dejlige datter sammen og bor i er fantastisk hus, som i øvrigt snart bliver dobbelt så stort

Til TS:
Det kan helt sikkert godt lade sig gøre, men jeg var igennem en del nitter, INDEN jeg fandt min "bonderøv" - og nogle fyrer er bare SLET IKKE som man tror, IRL
pøj pøj med det
Anmeld