Er jeg for desperat ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

eElak

Anonym skriver:

Det er bare utroligt at man kan få det sådan med en total fremmed person, man kun har set på billede...

håber jeg virkelig også at han gør.. .For det her er til at gå amok over.... 

læg telefonen i den modsatte ende af huset, sæt dig foran TVet og tænd for "de unge mødres drøm" ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

læg telefonen i den modsatte ende af huset, sæt dig foran TVet og tænd for "de unge mødres drøm" ;-)

Ja må hellere gøre noget hvertfald, for det her er til at blive skør af 

Anmeld

13. april 2011

eElak

Anonym skriver:

Ja må hellere gøre noget hvertfald, for det her er til at blive skør af 

lav 20 englehop på stedet - NU!

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

lav 20 englehop på stedet - NU!

hahaha... så er jeg sikker på at min datter vågner

Anmeld

13. april 2011

LotteGabriella

Michelle&Michael skriver:

Jeg mødte min mand over nettet. jeg boede i københavn og han boede i nordjylland, vi havde skrevet sammen uafbrudt i 12 dage hvor han så kom til kbh hvor vi tog på hotel og var sammen en weekend. 3 dage efter weekenden kom han og hentede mig og mine ting og så flyttede jeg til nordjylland. før vi havde mødt hinanden (1 de 12 dage hvor vi bare havde skrevet og snakket sammen) snakkede vi om børn, hus, hund og bryllup osv osv.

i dag 2 år efter

vi blev gift sidste år på vores 1 års dag, vi har to schæfere og et stort dejligt hus  og bliver forhåbentlig snart gravid.

kender følelsen af hvor fantastisk og underligt det kan være på samme tid.

så forstår dig godt. men det kan sagtens lade sig gøre at have de følelser. og det er fantastisk.

og du er ikke vanvittig  men lad det ikke fylde hele din hverdag, underhold dig selv med et eller andet indimellem for ellers bliver man altså VANVITTIG hihihi

nej hvor sjovt, det gjorde jeg også...vores historie er lidt ligesom jeres

Jeg boede i Kbh. og han på Mors. Jeg flyttede til Mors og nu, 4 år efter, har vi vores dejlige datter sammen og bor i er fantastisk hus, som i øvrigt snart bliver dobbelt så stort 

Til TS:

Det kan helt sikkert godt lade sig gøre, men jeg var igennem en del nitter, INDEN jeg fandt min "bonderøv" - og nogle fyrer er bare SLET IKKE som man tror, IRL

pøj pøj med det

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

LotteGabriella skriver:

Jeg boede i Kbh. og han på Mors. Jeg flyttede til Mors og nu, 4 år efter, har vi vores dejlige datter sammen og bor i er fantastisk hus, som i øvrigt snart bliver dobbelt så stort 

Til TS:

Det kan helt sikkert godt lade sig gøre, men jeg var igennem en del nitter, INDEN jeg fandt min "bonderøv" - og nogle fyrer er bare SLET IKKE som man tror, IRL

pøj pøj med det

hvor er det dog skønt at høre... stoppede han også med at skrive lige pludselig ?

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

LotteGabriella skriver:

Til TS:

pøj pøj med det

og mange tak

Anmeld

13. april 2011

LotteGabriella

Anonym skriver:

hvor er det dog skønt at høre... stoppede han også med at skrive lige pludselig ?

ja, men det var fordi at jeg stoppede med at svare ham - jeg synes at han blev irreterende, da han skrev HELE tiden! Og ja, så gik jagten den anden vej. Så var det MIG der skrev til ham. For jeg synes bestemt ikke, at det kunne være rigtigt, at jeg lige pludselig ikke var interessant

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

LotteGabriella skriver:

ja, men det var fordi at jeg stoppede med at svare ham - jeg synes at han blev irreterende, da han skrev HELE tiden! Og ja, så gik jagten den anden vej. Så var det MIG der skrev til ham. For jeg synes bestemt ikke, at det kunne være rigtigt, at jeg lige pludselig ikke var interessant

hehe, håber virkelig han er på samme måde.. For nu stopper jeg med at skrive til ham, selvom det er sindsyg hårdt...  Troede jeg ku holde den hele dagen idag, men knak ved 18 tiden... Men nu skal det være slut, skriver ikke til ham før han skriver til mig, og så vil jeg ikke svare med det samme Han skal jo ikke tro jeg er væk i ham

Anmeld

13. april 2011

Mischa

LotteGabriella skriver:

Til TS:

pøj pøj med det

Hehehe fedt  det sker altså.

fantastisk. ja jeg troede også at jeg var skør og ja.. bare tosset. Men jeg synes at nettet er et fantastisk sted når sådan noget sker.

Jeg har familie på mors. vi fandt også hus på mors men de nåede at sælge inden vi kom ud for at se. ærgeligt nok. for jeg elsker Mors

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.