Er jeg for desperat ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

ja så må du nok indse, at han ikke er så interesseret - desværre.

jeg håber stadig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

ÆV altså.... 

Så skal du ikke bruge mere tid på ham - du har vist ham din tålmodighed! 

ja men han har nu været på arbejde, og butikken lukker først kl 20... så håber lidt det er derfor

Anmeld

14. april 2011

dorthemus

Anonym skriver:

ja men han har nu været på arbejde, og butikken lukker først kl 20... så håber lidt det er derfor

Har du læst: He´s just not that into you"?...Det har jeg og der blev jeg ret meget klogere på mænd..desværre  Hvis han virkelig var interesseret, så havde han nok fundet en måde at sende en sms...f.eks på toilettet

Spild ikke mere tid på ham

Anmeld

14. april 2011

kiwifrugten

hvor har jeg lyst til at sparke ham i røven, hvor har jeg prøvet det der tit, hvis de da bare gad være ærlige i stedet for

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Har du læst: He´s just not that into you"?...Det har jeg og der blev jeg ret meget klogere på mænd..desværre  Hvis han virkelig var interesseret, så havde han nok fundet en måde at sende en sms...f.eks på toilettet

ja jeg må nok desværre indse det Men hvor er det dog hårdt, selvom jeg ikke kender manden 

Anmeld

14. april 2011

eElak

dorthemus skriver:

Er det en bog eller??? 

kunne godt være man skulle bruge en manual.. 

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

kiwifrugten skriver:

hvor har jeg lyst til at sparke ham i røven, hvor har jeg prøvet det der tit, hvis de da bare gad være ærlige i stedet for

Ja kan kun give dig ret... har selv lyst til det.. Men hvis han ikk vil mig, så går han glip af noget der ku ha blevet fantastisk....

Anmeld

14. april 2011

dorthemus

KaLee skriver:

Er det en bog eller??? 

kunne godt være man skulle bruge en manual.. 

Ja, det er en letlæst bog..han er bare ikke interesseret på dansk. Men den er sviende ærlig  Pointen er, at hvis manden virkeligt er interesseret så skyr han ingen midler for at holde gang i ilden hos kvinden så hun ikke glemmer ham....om at så sidder på den anden side af jorden uden netforbindelse, haha

Anmeld

14. april 2011

dorthemus

Anonym skriver:

ja jeg må nok desværre indse det Men hvor er det dog hårdt, selvom jeg ikke kender manden 

ALLE afvisninger, indirekte og direkte, gør nas!!! Men gør dig selv den tjeneste, at du ikke spilder mere tid på ham. Han var nok bare mest interesseret i en uskyldig lille sms flirt

Jeg plejer selv at sige, at det er "spild af go´ Dorthe" når en mand ikke indser hvilken fantastisk fangst jeg er

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

ALLE afvisninger, indirekte og direkte, gør nas!!! Men gør dig selv den tjeneste, at du ikke spilder mere tid på ham. Han var nok bare mest interesseret i en uskyldig lille sms flirt

Jeg plejer selv at sige, at det er "spild af go´ Dorthe" når en mand ikke indser hvilken fantastisk fangst jeg er

Ja sådan burde jeg også se på det.. For han finder ikke en mere troværdig, godmodig og ærlig person end jeg... Men det er op til ham... 

Men for pokker hvor gør det dog ondt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.