Er jeg for desperat ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

eElak

Sophie26 skriver:

Siger heller ikke det ikke kan lade sig gøre - kender selv flere der har fundet kærligheden via nettet - mener bare det er lige lovligt hurtigt at ha så meget nedtur på når man ikke engang har mødt personen endnu

Jeg kan sagtens følge din kritiske tankegang... 

Har stået samme sted som den anonyme - derfor jeg kan forholde mig til hvordan hun har det... og tro mig - man er pisse frustreret over at man overhoevdet kan udvikle så meget for en som man kun har skrevet med...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

LotteGabriella

Michelle&Michael skriver:

Ja det var også dating.dk her hehe

ja vi endte i aars.. lidt udenfor byen så vi bor rigtig på landet

hvor boede i før i fandt sammen?

Jeg var lige flyttet til Amager fra Vesterbro og Brian er indfødt Morsingbo og boede det samme sted som nu

Hvor boede i henne før?

øøøhmm Aars?!

Anmeld

14. april 2011

Mischa

LotteGabriella skriver:

Jeg var lige flyttet til Amager fra Vesterbro og Brian er indfødt Morsingbo og boede det samme sted som nu

Hvor boede i henne før?

øøøhmm Aars?!

Michael boede i Viborg nogle år men nåede lige at flytte til aars da jeg mødte ham. jeg boede på nørrebro i kbh

hvor mødtes i så første gang?

Anmeld

14. april 2011

LotteGabriella

Michael boede i Viborg nogle år men nåede lige at flytte til aars da jeg mødte ham. jeg boede på nørrebro i kbh

hvor mødtes i så første gang?

Jamen Brian var rejsemontør den gang og arbejdede i Kbh. Så vi mødtes den 27. december 2006 nede foran min opgang på Amager og tog i Tivoli og derefter var vi på Ristorante Frascati på Vesterbro

Hvad med jer???

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

Hellere såres af sandheden end gøres lykkelig af løgnen

Anmeld

14. april 2011

Mischa

LotteGabriella skriver:

Jamen Brian var rejsemontør den gang og arbejdede i Kbh. Så vi mødtes den 27. december 2006 nede foran min opgang på Amager og tog i Tivoli og derefter var vi på Ristorante Frascati på Vesterbro

Hvad med jer???

Hehe sødt, er det en god restaurant?

han hentede mig efter arbejde og så fandt vi det hotel hvor han havde lejet et værelse hele weekenden. vi spiste på den italienske på vesterbrogade, spiste brunch hver morgen (obelix på vesterbrogade og Café Catro nørrebrogade) vildt gode steder alle tre.

han tog hjem og kom tre dage efter og hentede mig og så kørte vi til jylland sagde op på arbejdet 3 dage før jeg rejste

Anmeld

14. april 2011

LotteGabriella

Hehe sødt, er det en god restaurant?

han hentede mig efter arbejde og så fandt vi det hotel hvor han havde lejet et værelse hele weekenden. vi spiste på den italienske på vesterbrogade, spiste brunch hver morgen (obelix på vesterbrogade og Café Catro nørrebrogade) vildt gode steder alle tre.

han tog hjem og kom tre dage efter og hentede mig og så kørte vi til jylland sagde op på arbejdet 3 dage før jeg rejste

hihi, hvor vildt Jeg synes simpelthen at det er fantastisk, at man kan møde hinanden sådan Det er også gået stærkt med jer

Ja det er min yndlingsristorante...også italiensk, med italiensk personale....LOVE IT

Vi flyttede sammen efter et par mdr., dog uofficielt, da han bare boede hos mig i hverdagene i stedet for i firmalejligheden på Østerbro, men vi havde stadigvæk hver vores bolig mv.

Jeg blev gravid efter 10 mdr. og flyttede til Mors 1. maj 2008, hvor jeg fødte Daniella den 28. juli 2008

Anmeld

14. april 2011

Mischa

LotteGabriella skriver:

hihi, hvor vildt Jeg synes simpelthen at det er fantastisk, at man kan møde hinanden sådan Det er også gået stærkt med jer

Ja det er min yndlingsristorante...også italiensk, med italiensk personale....LOVE IT

Vi flyttede sammen efter et par mdr., dog uofficielt, da han bare boede hos mig i hverdagene i stedet for i firmalejligheden på Østerbro, men vi havde stadigvæk hver vores bolig mv.

Jeg blev gravid efter 10 mdr. og flyttede til Mors 1. maj 2008, hvor jeg fødte Daniella den 28. juli 2008

ja det er s.. fantastisk

ja gik meget stærkt, men har ikke fortrudt en eneste gang. det har været lidt hårdt, havde været noget nemmere hvis det var mors for så kunne jeg se familien oftere. men er nu godt tilfreds  

jaa der er en bestemt hygge over det når personalet også er fra landet (italien osv)

waow  

ja vi har prøvet 4 gange men har mistet hver gang. men d har fundet "fejlen" min immunforsvar er for aggressivt så det kan de heldigvis gøre noget ved næste gang jeg bliver gravid  

men vi startede også på det projekt efter 6måneders tid hihi alting gik meget stærkt.

Anmeld

14. april 2011

LotteGabriella

ja det er s.. fantastisk

ja gik meget stærkt, men har ikke fortrudt en eneste gang. det har været lidt hårdt, havde været noget nemmere hvis det var mors for så kunne jeg se familien oftere. men er nu godt tilfreds  

jaa der er en bestemt hygge over det når personalet også er fra landet (italien osv)

waow  

ja vi har prøvet 4 gange men har mistet hver gang. men d har fundet "fejlen" min immunforsvar er for aggressivt så det kan de heldigvis gøre noget ved næste gang jeg bliver gravid  

men vi startede også på det projekt efter 6måneders tid hihi alting gik meget stærkt.

jeg ansøger lige om venskab, så vi ikke fylder hele denne tråd

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

MaybeBaby skriver:

Min kæreste på snart 5. år møde jeg over nettet - på en chatside, der ikke egentlig var beregnet som "scoreside". Så kender ALT til det med ikke at vide hvordan man lige skal forholde sig. Han kom nemlig fra Vestjylland og jeg fra Nordjylland. En 2½ times kørsel i bil og jeg havde intet kørekort! Nu bor jeg i Vestjylland på 4. år i et hus og med hund og baby i maven, så mirakler sker!

Men mit råd er at du lader ham skrive. Vis at du har et liv ud over ham. Han virker HELT klart interesseret, så lad ham nu have en rigtig træls dag hvor han er træt og så savner han dig nok her til sengetid og måske skriver han der? Han KUNNE jo være i et forhold og bare søge lidt spænding ved siden af - uforpligtende spænding nu I med afstanden ikke lige sådan tilfældigt kan mødes i byen Så ikke så hastigt - lad også ham mærke efter om det er noget her efter et par aktive dage. Hvis der er, så skriver han.

/Mette - der gerne vil holdes opdateret!

ville bare lige opdatere dig han har ikke skrevet til mig endnu så tror jeg lagde for meget i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.