132319 skriver:
Men ikke så hurtigt som en baby
Udover det, bruger de ikke ble og skal ikke passes i en institution der koster 4000 kr om måneden.
Jeg agter i hvert fald ikke at bruge 4000 kr på mine teenagere hver evig eneste måned 
Da jeg var i den alder, fik jeg nyt tøj hvert ½ år og jeg syntes det var fantastisk. Jeg var ikke vant til at få nyt tøj, nintendoer, fladskærme, cykler osv. hele tiden. Jeg gik til fodbold som kostede 600 kr i kvartalet.
Og ved du hvad? Jeg havde en fantastik barndom/tidlig ungdom, til trods for at jeg ikke fik så meget og selv tjente mine penge fra jeg var 13 år.
Ja og som jeg skrev i det første, så er man som lavtlønnet skidt stillet for jeg får al pasning betalt og min økonomi forringes betragteligt af at jeg får større børn.
Jeg ved ikke helt med dine fordomme omkring teenagere og hvad de har og får og hvordan, det er ikke noget jeg kan nikke genkendende til...jeg ved bare at de 16 cm min søn er vokset på et år har kostet både på mad og tøj budgettet og at mien børn er dyrere for mig med alderen...
men igen, så betaler jeg jo heller ikke for pasning.
Jeg forholder mig ikke til om bfy og dens størrelse men udelukkende til min situation med mine børn....
Anmeld