børnepengene og satser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

Mette+Mathias

Kofoed33 skriver:

Nu er jeg ikke den værste angående det du svare til mig, men sjovt man stille spørgsmål og folk svare på noget andet. Men jeg har svaret på TS spørgsmål og nej, jeg kan ikke se grunde til, at man for mere, hvis ungen er 13 (og selv KAN, ikke skal, arbejde) end ved en ble-/flaskebarn. Mellem gruppen melder jeg pas til, da jeg simplehen ikke kender nok til deres forbrug og hvordan det lige er (husker ikke meget fra før jeg var 10-11 år).

Nej, det var heller ikke møntet specielt på dig, - nu passede det bare lige til dit indlæg. og jeg havde læst de samme argumenter så mange gange, at nu var det nu! *S*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Mette+Mathias

132319 skriver:

Har jeg nogen steder modsagt dig hvad en busbillet koster -Nej vel? 

Jeg synes du er meget agressiv i dine udtalelser og ubehagelig at debattere med, derfor lader jeg den ligge her.

Vil dog til sidst sige at jeg ingen steder har skrevet at jeg ved hvordan det er men jeg har en intetion om hvordan jeg gerne vil have det bliver, herhjemme.

Aggressiv i mine udtalelser og ubehagelig at debattere med?

Jeg må le....

Anmeld

11. april 2011

Kofoed.

Mette+Mathias skriver:

Nej, det var heller ikke møntet specielt på dig, - nu passede det bare lige til dit indlæg. og jeg havde læst de samme argumenter så mange gange, at nu var det nu! *S*

Det er også iorden så

Anmeld

11. april 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Hmm, jeg ville rette mit indlæg men det kunne jeg ikke få lov til 

Vil egentlig have skrevet dette:

Har jeg nogen steder modsagt dig hvad en busbillet koster -Nej vel?  Man kan jo vende den om og sige at det store børn koster i busbilletter, koster små børn i bleer. Store børn skal ikke have betalt pasning, det skal små.

Jeg tror ærlig talt at det er en endeløs diskussion for begge grupper koster rigtig mange penge men i den lange ende tror jeg der en mening med at man får flere penge til de små. Igen SKAL store børn jo ikke gå i dyrt mærketøj og have de nyeste ting indenfor IT. Små børn skal have bleer og passes så mor og far kan arbejde og bidrage til samfundet.

Vil til sidst sige at jeg ingen steder har skrevet at jeg ved hvordan det er men jeg har en intetion om hvordan jeg gerne vil have det bliver, herhjemme.

jeg forstår ikke hvorfor du skal være så bederevidende når du jo slet ikke er det??

Anmeld

11. april 2011

Hvem?

Jeg syntes det er helt fair, man skal være glad for at overhovedet få noget!

Jeg syntes i øvrigt det er dybt urimeligt, hvis det blir indtægtsbetinget, så er det IGEN dem der knokler deres røv i laser, der kommer til at betale IGEN IGEN.

Det er så unfair at dem der uddanner sig eller har mange timer på arbejdsmarkedet, kommer til at betale mest - syntes kun det er ok det er alle der får lige meget.

Anmeld

11. april 2011

132319

Anonym skriver:

jeg forstår ikke hvorfor du skal være så bederevidende når du jo slet ikke er det??

"Når jeg slet ikke er det?" Øh og bedrevidende, hvordan? 

Jeg skriver jo blot mit syn på sagen og afslutter med at jeg ikke ved hvordan det er men at jeg har en forestilling og en forhåbning om hvordan det skal være herhjemme når den tid kommer.

Anmeld

11. april 2011

132319

Mette+Mathias skriver:

Aggressiv i mine udtalelser og ubehagelig at debattere med?

Jeg må le....

Ja, jeg synes måden du kaster om dig med udråbstegn og slet ikke vil læse det jeg skriver men blot kommer med forhastede konklussioner, er enormt ubehagelig og du befinder dig desværre på et debatteringsstadie hvor jeg hverken kan eller vil være med.

Det er fint nok at være uenige men dét kan man godt være på en ordentlig måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.