Jeg hev fat i en mor i dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

Laura.

Skouboe skriver:

Du skulle ikke have blandet dig.. jeg var også blevet rasende, hvis jeg var hende.

Det kan godt være du ikke er enig i hendes måde at gøre tingene på, men det giver dig ikke ret til at blande dig.

Som hun sagde: "Opdrag dine egne uger, og lad hende om hendes".

Jep - jeg ville havde skrevet præcis det samme. Jeg var også blevet gal.

Jeg kunne aldrig drømme om at gøre som moderen, men ingen skal fortælle mig, hvad der er rigtigt og forkert.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

susser83

Ida. skriver:

Meget enig!

Enig!

Anmeld

8. april 2011

Anonym trådstarter

hun RÅÅÅBTE virkelig højt og hun hev fat i ham (kunne jeg se på afstand) hun havde sit ansigt helt op i hans hovede og det VAR voldsomt, virkelig. men som mange af jer skriver så kunne jeg jo ikke vide hvad der skete før det? jeg så noget som virkede helt FORKERT og reagerede på det. da hun så sagde det med at han var løbet over vejen og hun hellere ville råbe af ham fremfor at han blev kørt over tænkte jeg at "jamen han sidder og i autostolen nu?" og i har ret i at hun sikkert har været forskrækket og jeg skulle måske have tacklet situationen anderledes men jeg reagerede også impulsivt. da jeg kom ud fra netto stod alle og gloede og jeg var den eneste der sagde noget.

Anmeld

8. april 2011

Aves.

Anonym skriver:

hun RÅÅÅBTE virkelig højt og hun hev fat i ham (kunne jeg se på afstand) hun havde sit ansigt helt op i hans hovede og det VAR voldsomt, virkelig. men som mange af jer skriver så kunne jeg jo ikke vide hvad der skete før det? jeg så noget som virkede helt FORKERT og reagerede på det. da hun så sagde det med at han var løbet over vejen og hun hellere ville råbe af ham fremfor at han blev kørt over tænkte jeg at "jamen han sidder og i autostolen nu?" og i har ret i at hun sikkert har været forskrækket og jeg skulle måske have tacklet situationen anderledes men jeg reagerede også impulsivt. da jeg kom ud fra netto stod alle og gloede og jeg var den eneste der sagde noget.

Hvorfor skriver du herinde...altså, der er nogle der er enige med dig og andre er ikke...du er den eneste der oplevede situationen og derfor reelt den eneste der kan bedømme hvor slemt det var..som skrevet laaaaangt oppe på side 2 eller noget så havde jeg gjort det samme tror jeg...lad andre mene hvad de vil men forvent ikke de er enige lige meget hvad du skriver...

Anmeld

8. april 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Hvorfor skriver du herinde...altså, der er nogle der er enige med dig og andre er ikke...du er den eneste der oplevede situationen og derfor reelt den eneste der kan bedømme hvor slemt det var..som skrevet laaaaangt oppe på side 2 eller noget så havde jeg gjort det samme tror jeg...lad andre mene hvad de vil men forvent ikke de er enige lige meget hvad du skriver...

men det er som de ikke har læst alt jeg har skrevet da jeg synes det er vigtig at understrege at drengen sad i stolen da det skete og løb ikke på vejen.. og det var voldsomt og ikke bare råb som jeg ville ha råbt hvis det var mine børn. hun havde også fat i ham og det synes jeg ik er ok og så slet ikke efter nu hvor han sidder i stolen. *SS*

Anmeld

8. april 2011

Aves.

Anonym skriver:

men det er som de ikke har læst alt jeg har skrevet da jeg synes det er vigtig at understrege at drengen sad i stolen da det skete og løb ikke på vejen.. og det var voldsomt og ikke bare råb som jeg ville ha råbt hvis det var mine børn. hun havde også fat i ham og det synes jeg ik er ok og så slet ikke efter nu hvor han sidder i stolen. *SS*

Men vil du have alle skal være enige med dig, for at du synes det du gjorde var ok....eller hvad tænker du...for selvom alle er uenige, så er det jo kun dig der oplevede situatione....bare lad det være, sådan er det herinde..gang på gang..og det er jo hele debatkonceptet..

Anmeld

8. april 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Men vil du have alle skal være enige med dig, for at du synes det du gjorde var ok....eller hvad tænker du...for selvom alle er uenige, så er det jo kun dig der oplevede situatione....bare lad det være, sådan er det herinde..gang på gang..og det er jo hele debatkonceptet..

nej jeg vil da ik ha alle er enige, vil bare de skal forstå hvornår der blev rådt ad ham ... altså ikke mels han løb over vejen men mens han sad i bilen

Anmeld

8. april 2011

Aves.

Anonym skriver:

nej jeg vil da ik ha alle er enige, vil bare de skal forstå hvornår der blev rådt ad ham ... altså ikke mels han løb over vejen men mens han sad i bilen

Jeg tror ikke altid man vil vide det, eller vil forstå eller vil læse det der skrives...der bliver dannet en mening og så jagge jagge jagge....bare lad det være...det er ikek værd at bruge energi på hvis du spørger mig...når jeg oplever mine tråde kører af sporet ogd et enten handler om alt andet end det jeg skrev eller der svares på hjemmelavede spørgsmål, eller det bare bliver personligt fordi jeg åbenbart rammer nogle et ømt sted, så melder jeg mig ud af min egen tråd..takker for svar og læser ikke mere i tråden...gider simpelthen ikke spilde energi på det..

Anmeld

8. april 2011

Ina33

Skouboe skriver:

Du skulle ikke have blandet dig.. jeg var også blevet rasende, hvis jeg var hende.

Det kan godt være du ikke er enig i hendes måde at gøre tingene på, men det giver dig ikke ret til at blande dig.

Som hun sagde: "Opdrag dine egne uger, og lad hende om hendes".

Jeg er enig med dig.

Anmeld

8. april 2011

Corn

Anonym skriver:

Udenfor netto står holder der en bil hvor bagdøren står åben... inde i bilen er der en autostol hvor en lille dreng lige er sat i og moren står og RÅBER HAM LIGE I HOVEDET, jeg kan se på afstand at hun ligesom holder hånden imod hans bryst og det ser ud som om hun har fat i ham imens hun råber.

Jeg kommer gående og siger lidt højt "du kan da ihvertfald råbe"?? Hun svarer mig ikke.... Så siger jeg, at det sgu ikke er i orden at råbe sådan af sine børn...

Så kigger hun op og råber af mig at hun fandme hellere vil råbe af hendes barn end at han skal blive kørt over for det var lige det han var ved at blive før... og at hvis jeg opdragede mine børn, så skulle hun NOK opdrage sine børn!!!!

Jeg sagde til hende at det jo ikke hjalp at råbe at man sagtens kunne tale og at det iøvrigt var hendes ansvar, at holde knægten i hånden når han skulle krydse vejen.

Hun råbte et eller andet svinerord efter mig og kørte sin vej...

Nu sidder jeg og er lidt i tvivl om at det er rigtig jeg har gjort for jeg ved jo ikke selv hvordan jeg ville reagere i en lignende situation ...  det er sgu altid så nemt at dømme andre.

Tror også jeg havde sendt dig en sviner... Hvis barnet var smuttet fra hende, som de jo gør, og hun har skældt ud fordi hun er blevet forskrækket, ja så forstår jeg hende...

Man kan næsten være grædefærdig af skræk for at miste sine elskede unger. Især hvis det lige har virket lidt for tæt på 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.