Anonym skriver:
Udenfor netto står holder der en bil hvor bagdøren står åben... inde i bilen er der en autostol hvor en lille dreng lige er sat i og moren står og RÅBER HAM LIGE I HOVEDET, jeg kan se på afstand at hun ligesom holder hånden imod hans bryst og det ser ud som om hun har fat i ham imens hun råber.
Jeg kommer gående og siger lidt højt "du kan da ihvertfald råbe"?? Hun svarer mig ikke.... Så siger jeg, at det sgu ikke er i orden at råbe sådan af sine børn...
Så kigger hun op og råber af mig at hun fandme hellere vil råbe af hendes barn end at han skal blive kørt over for det var lige det han var ved at blive før... og at hvis jeg opdragede mine børn, så skulle hun NOK opdrage sine børn!!!!
Jeg sagde til hende at det jo ikke hjalp at råbe at man sagtens kunne tale og at det iøvrigt var hendes ansvar, at holde knægten i hånden når han skulle krydse vejen.
Hun råbte et eller andet svinerord efter mig og kørte sin vej...
Nu sidder jeg og er lidt i tvivl om at det er rigtig jeg har gjort for jeg ved jo ikke selv hvordan jeg ville reagere i en lignende situation ...
det er sgu altid så nemt at dømme andre.
Tror også jeg havde sendt dig en sviner... Hvis barnet var smuttet fra hende, som de jo gør, og hun har skældt ud fordi hun er blevet forskrækket, ja så forstår jeg hende...
Man kan næsten være grædefærdig af skræk for at miste sine elskede unger. Især hvis det lige har virket lidt for tæt på
Anmeld