Hvad laver I i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

B&J

henh01 skriver:

HVis jeg så bare tager af sted 15 min før et hold og så lige tager 10 min på den crosstrainer så burde der måske ske noget Tak for rådet

Ja for den giver da godt nok sved på panden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

1977

Profilbillede for 1977
henh01 skriver:

De har i hvert fald zumba.. Frygter bare at jeg har sat mine forventninger for højt og dermed bliver skuffet. Eller at jeg bare slet ikke kanf inde ud af det 

Selvfølgelig kan du finde ud af det Det er ikke hjernekirugi Og det er hvad det er, og efter 3-4 gange har du styr på de fleste trin og kan give dig lidt mere

Anmeld

7. april 2011

twinny

skal hygge foran tvet, spise hjemmelavet brownies og drikke varm kakao med vanilie flødeskum...

Anmeld

7. april 2011

merle2010

henh01 skriver:

Lyder som min dag Jeg får igen en travl dag i morgen hvor manden igen er på arbejde og så har han f***** også døgn lørdag til søndag.. GAAAB

Håber du overlever din dag i morgen.

i lige måde der er sku nok at se til med 3 unger med at vaske tøj, handle ind lave mad o.s.v. mig og manden skal lave madplan imorgen og handle ind til hele ugen.. og jeg skal vaske tøj mens manden er på arbejde.. føler virkelig med dig, at manden skal arbejde hele weekenden, det er bare ikke fedt at stå med det hele selv..  

Anmeld

7. april 2011

henh01

merle2010 skriver:

i lige måde der er sku nok at se til med 3 unger med at vaske tøj, handle ind lave mad o.s.v. mig og manden skal lave madplan imorgen og handle ind til hele ugen.. og jeg skal vaske tøj mens manden er på arbejde.. føler virkelig med dig, at manden skal arbejde hele weekenden, det er bare ikke fedt at stå med det hele selv..  

NEJ! Vi har heldigvis lavet madplan og handlet ind så det er lige til at gå til, men det er super hårdt. Har dog kun 2 børn.. Han har arbejdet 25 dage i rap og nu har jeg bedt ham om at tage en fridag så har nu mandag at se frem til.

Rigtig god dag i morgen - madplan gør bare livet lettere

Anmeld

7. april 2011

henh01

Baby-støv skriver:

skal hygge foran tvet, spise hjemmelavet brownies og drikke varm kakao med vanilie flødeskum...

Det var strengt at skrive.. hahaha

Anmeld

7. april 2011

henh01

Jeanne skriver:

Selvfølgelig kan du finde ud af det Det er ikke hjernekirugi Og det er hvad det er, og efter 3-4 gange har du styr på de fleste trin og kan give dig lidt mere

dejligt, men jeg er nu typen der bare vil have det skal fungere NU og jeg skal ogsåhelst tabe mig 10 kg om ugen

Anmeld

7. april 2011

twinny

henh01 skriver:

Det var strengt at skrive.. hahaha

heh.... sorry....

Anmeld

7. april 2011

merle2010

henh01 skriver:

NEJ! Vi har heldigvis lavet madplan og handlet ind så det er lige til at gå til, men det er super hårdt. Har dog kun 2 børn.. Han har arbejdet 25 dage i rap og nu har jeg bedt ham om at tage en fridag så har nu mandag at se frem til.

Rigtig god dag i morgen - madplan gør bare livet lettere

ja madplan er bare skønt.. så ved man hvad man skal lave og der er handlet ind, det er bare skønt jeg har jo manden hjemme, så det er meget rart.. så er vi 2 om det hele.. men vi har bare tons af vasketøj, og dele vaskekælder og 1 vaskemaskine med 2 opgange.. så det er bare ikke fedt og med 3 unger kommer der altså en del vasketøj især når den mindste ikke er 1 år endnu..

Anmeld

7. april 2011

1977

Profilbillede for 1977
henh01 skriver:

dejligt, men jeg er nu typen der bare vil have det skal fungere NU og jeg skal ogsåhelst tabe mig 10 kg om ugen

Uhhhh kender det godt Derfor er jeg kun på vægten 1 gang om måneden og bruger målebåndet og bukserne i stedet Jeg ved nemlig at jeg opbygger muskler, så det går langsomt med selve vægten. Mit totalt er 4 kg og 29,5 cm siden starten af februar Jeg har fjernet fokus fra vægten og det gør mig mindre stresset over forløbet. Og så var jeg på den der Tabita (eller hvad det nu er den hedder) da jeg startede og skal på den igen om 1 måned. Så kan jeg se om der har været ændring i min fedtprocent og muskelmasse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.