Hvad laver I i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

1977

Profilbillede for 1977
henh01 skriver:

Kunne forestille mig at I ofte bliver sat i bås som "Vikaren" og så er det jo virkelig oplagt med mobning Held og lykke med det

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

henh01

Kruse90 skriver:

Jeg har lavet samfundsfag
lavet mad og nu sidder jeg bare her og slapper af
Og nyder tanken om at jeg har påskeferie om en uge

Påsken plejer altid at være hyggelig, det er her de fleste forlystelsesparker åbner, så ved man det er sommer

Anmeld

7. april 2011

B&J

henh01 skriver:

Jeg har så svært ved at tage mig sammen til maskinerne. Istedet træner jeg Pump, Vive, Combat og skal prøve zumba i morgen. Men det er jo mest af alt styrketræning. Men mon ikke man stadig forbrænder lidt fedt??

Det tror jeg helt klar du gør men kun hvis din puls er oppe men har hørt zumba skulle være rigtigt godt

Anmeld

7. april 2011

Mira0911

henh01 skriver:

Ja som overskriften lyder, hvad skal aftenen så gå med? Min kæreste er på job og kommer først hjem kl 23 så jeg har været alene med krutuglerne hele dagen, så min aften skal gå med ren og skær afslapning

Puh jeg laver ikke så meget end at nyse konstant, kæmpe med snotten og en hovedpine der ikke vil gå væk... 

Anmeld

7. april 2011

1977

Profilbillede for 1977
henh01 skriver:

Jeg har så svært ved at tage mig sammen til maskinerne. Istedet træner jeg Pump, Vive, Combat og skal prøve zumba i morgen. Men det er jo mest af alt styrketræning. Men mon ikke man stadig forbrænder lidt fedt??

Zumba er bare den fedeste (hehe) form for motion Jeg er afsted 2 gange om ugen og til zumba toning 1 gang om ugen Såååå sjovt!!!

Anmeld

7. april 2011

henh01

B&J skriver:

Det tror jeg helt klar du gør men kun hvis din puls er oppe men har hørt zumba skulle være rigtigt godt

Altså pulsen kommer da op.. Meeen det kunne nok være mere.

Jeg glæder mig også til at prøve det selvom jeg ikke har en rytme i kroppen.. haha

Det er bare så anstrengende for prøver virkelig at spise sundt og træne meget og alligevel tager jeg på..

Anmeld

7. april 2011

henh01

Jeanne skriver:

Zumba er bare den fedeste (hehe) form for motion Jeg er afsted 2 gange om ugen og til zumba toning 1 gang om ugen Såååå sjovt!!!

hvad er zumba toning? og kan man være med til zumba selvom man ikke har noget der ligner rytme?

Anmeld

7. april 2011

henh01

MoarJ skriver:

Puh jeg laver ikke så meget end at nyse konstant, kæmpe med snotten og en hovedpine der ikke vil gå væk... 

øv. Rigtig god bedring

Anmeld

7. april 2011

B&J

henh01 skriver:

Altså pulsen kommer da op.. Meeen det kunne nok være mere.

Jeg glæder mig også til at prøve det selvom jeg ikke har en rytme i kroppen.. haha

Det er bare så anstrengende for prøver virkelig at spise sundt og træne meget og alligevel tager jeg på..

Husk muskler vejer jo mere ind fedt så du kan nemt komme til af tage på....

men kender det alt for godt kæmper så meget og er enda på nupo for at ikke få for mange kcal men vægten er sku ikke så villig som jeg ønsker... sådan noget ja

Anmeld

7. april 2011

henh01

B&J skriver:

Husk muskler vejer jo mere ind fedt så du kan nemt komme til af tage på....

men kender det alt for godt kæmper så meget og er enda på nupo for at ikke få for mange kcal men vægten er sku ikke så villig som jeg ønsker... sådan noget ja

det frustrende er at jeg også tager på i cm... Og jeg er rigelig stor og har MASSER af tag af..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.