Hvad laver I i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

1977

Profilbillede for 1977

Jeg laver overspringshandling ved at være på baby.dk Jeg skal nemlig på tur med jobbet i morgen, og skal lave et oplag på 30 min som indledning til et visit af en coach i psykisk arbejdsmiljø Aner ikke hvad jeg skal skrive, så jeg kigger lige med herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Mor til prinsessen :-)

henh01 skriver:

Baby.dk har det med at fange.. Rigtig god fornøjelse med søndag.-

ja det er egenlig noget skidt når man har travlt hehe.......

Tak skal du have

Anmeld

7. april 2011

henh01

Jeanne skriver:

Jeg laver overspringshandling ved at være på baby.dk Jeg skal nemlig på tur med jobbet i morgen, og skal lave et oplag på 30 min som indledning til et visit af en coach i psykisk arbejdsmiljø Aner ikke hvad jeg skal skrive, så jeg kigger lige med herinde

Tag mobning på arbejdspladsen. Det er altid et hit Og der er skrevet så meget om det så her kan Google være din ven

Anmeld

7. april 2011

henh01

Jeanne skriver:

eller det oplagte STRESS og sygdom!

Anmeld

7. april 2011

Kindfed

henh01 skriver:

Nej nej nej det kan jeg godt forstå du er deprimeret over.. Har du et arbejde du er glad for som du skal tilbage til?

Det var jeg engang, men jeg havde det hårdt da jeg gik fra. Min mor havde lige fået konstateret brystkræft, min kæreste var sygemeldt med stress, jeg havde mange plukveer og var sikker på, at jeg ville abortere sent igen, som jeg før havde gjort. Så nu husker jeg jobbet som noget hø, og det er en hård arbejdsplads i akutpsykiatrien med en del vold i forskellige stadier. Det har jeg meget svært ved at få til at hænge sammen med mit nye liv som mor..

Så damer, hvis I keder jer, så brug jeres aften på at nyde, at I stadig har barsel i næste uge! Det har jeg brugt næsten hele min barsel på

Anmeld

7. april 2011

B&J

henh01 skriver:

Lyder dejligt.. Jeg synes også det er helt mærkeligt ikke at skulle træne i dag, men sådan er det når manden er på døgn arbejde. I denne uge kommer jeg op på 6 dage med træning. Elsker det.

Hvad træner du - maskiner eller?

Jeg er oppe på 5gange om ugen men mine ben skal jo også slappe af for er jeg ikke den mindste i verden, men ja det er maskiner rent fedt forbrændning

Anmeld

7. april 2011

henh01

Kindfed skriver:

Det var jeg engang, men jeg havde det hårdt da jeg gik fra. Min mor havde lige fået konstateret brystkræft, min kæreste var sygemeldt med stress, jeg havde mange plukveer og var sikker på, at jeg ville abortere sent igen, som jeg før havde gjort. Så nu husker jeg jobbet som noget hø, og det er en hård arbejdsplads i akutpsykiatrien med en del vold i forskellige stadier. Det har jeg meget svært ved at få til at hænge sammen med mit nye liv som mor..

Så damer, hvis I keder jer, så brug jeres aften på at nyde, at I stadig har barsel i næste uge! Det har jeg brugt næsten hele min barsel på

Det er nu ellers mit drømme job du har Jeg er uddannet pæd og ville rigtig gerne ind på akut psykiatrisk afsnit og arbejde.

Håber du enten finder ud af at det er okay igen eller finder et andet job (og giver mig dit) Haha

Anmeld

7. april 2011

1977

Profilbillede for 1977
henh01 skriver:

eller det oplagte STRESS og sygdom!

Stress er et oplagt emne, men vores dag skal handle om det at være vikar (vi er alle kommunalansatte vikarer ) og der skal laves et trivlsestjek på os, pga sparerunden. Men mobning kan vist godt bruges, for det er vel en form for mobning vi bliver udsat for af vores fastansatte kollegaer

Anmeld

7. april 2011

henh01

B&J skriver:

Jeg er oppe på 5gange om ugen men mine ben skal jo også slappe af for er jeg ikke den mindste i verden, men ja det er maskiner rent fedt forbrændning

Jeg har så svært ved at tage mig sammen til maskinerne. Istedet træner jeg Pump, Vive, Combat og skal prøve zumba i morgen. Men det er jo mest af alt styrketræning. Men mon ikke man stadig forbrænder lidt fedt??

Anmeld

7. april 2011

henh01

Jeanne skriver:

Stress er et oplagt emne, men vores dag skal handle om det at være vikar (vi er alle kommunalansatte vikarer ) og der skal laves et trivlsestjek på os, pga sparerunden. Men mobning kan vist godt bruges, for det er vel en form for mobning vi bliver udsat for af vores fastansatte kollegaer

Kunne forestille mig at I ofte bliver sat i bås som "Vikaren" og så er det jo virkelig oplagt med mobning Held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.