Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja som overskriften lyder, hvad skal aftenen så gå med? Min kæreste er på job og kommer først hjem kl 23 så jeg har været alene med krutuglerne hele dagen, så min aften skal gå med ren og skær afslapning
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har lige været over i motioncenteret også nu skal jeg slappe af sammen med min kæreste mens lille manden sover
Jeg går frustreret rundt og rydder op, imens jeg prøver at acceptere, at min barsel slutter på søndag!
B&J skriver: Jeg har lige været over i motioncenteret også nu skal jeg slappe af sammen med min kæreste mens lille manden sover
Lyder dejligt.. Jeg synes også det er helt mærkeligt ikke at skulle træne i dag, men sådan er det når manden er på døgn arbejde. I denne uge kommer jeg op på 6 dage med træning. Elsker det.
Hvad træner du - maskiner eller?
Kindfed skriver: Jeg går frustreret rundt og rydder op, imens jeg prøver at acceptere, at min barsel slutter på søndag!
Nej nej nej det kan jeg godt forstå du er deprimeret over.. Har du et arbejde du er glad for som du skal tilbage til?
henh01 skriver: Ja som overskriften lyder, hvad skal aftenen så gå med? Min kæreste er på job og kommer først hjem kl 23 så jeg har været alene med krutuglerne hele dagen, så min aften skal gå med ren og skær afslapning
gøre klar til barnedåb på søndag.. aaaarrrrggg......Så burde nok stoppe med at sidde her egentlig
Jeg har lig fået lidt aftensmad
Og skal nu igang med at skrive indkøbs seddel til de næste 14 dage. Bagefter skal jeg lave nogle flere ugler som skal op at hænge på Naja's værelse.
Også håbe på en lidt bedre dag imorgen.
Mor til prinsessen :-) skriver: gøre klar til barnedåb på søndag.. aaaarrrrggg......Så burde nok stoppe med at sidde her egentlig
Baby.dk har det med at fange.. Rigtig god fornøjelse med søndag.-
Sesse89 skriver: Jeg har lig fået lidt aftensmad Og skal nu igang med at skrive indkøbs seddel til de næste 14 dage. Bagefter skal jeg lave nogle flere ugler som skal op at hænge på Naja's værelse. Også håbe på en lidt bedre dag imorgen.
God idé, jeg burde også lige lave næstkommende uges madplan Vup vup
Jeg har lavet samfundsfaglavet mad og nu sidder jeg bare her og slapper afOg nyder tanken om at jeg har påskeferie om en uge
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128