Hvad laver I i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

Mira0911

henh01 skriver:

øv. Rigtig god bedring

Tak skal du have... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

1977

Profilbillede for 1977
henh01 skriver:

hvad er zumba toning? og kan man være med til zumba selvom man ikke har noget der ligner rytme?

Altså lad mig sige det sådan her - hver gang vi skal til en ny sang, er det en kæmpe udfordring for min motorik Det er bare hvad der gør det sjovt

Toning er mere fokuseret på styrketræning. Der bruger du to små håndvægte når du laver zumba. De vejer ikke mere end 200 g tror jeg, men de bliver meget tunge efter 1 time

Bare husk at spænde mavemusklerne - så batter det!! Jeg har smidt 8,5 cm i taljen på 2 måneder

Anmeld

7. april 2011

henh01

Jeanne skriver:

Altså lad mig sige det sådan her - hver gang vi skal til en ny sang, er det en kæmpe udfordring for min motorik Det er bare hvad der gør det sjovt

Toning er mere fokuseret på styrketræning. Der bruger du to små håndvægte når du laver zumba. De vejer ikke mere end 200 g tror jeg, men de bliver meget tunge efter 1 time

Bare husk at spænde mavemusklerne - så batter det!! Jeg har smidt 8,5 cm i taljen på 2 måneder

wow det var meget.

Må se om det er på holdprogrammet i det center jeg træner i Ellers kan man vel selv tage nogle vægte med ind og bruge dem under en alm time?

Anmeld

7. april 2011

Manakauapo

Jeg er til møde over skype med KU Crew

Anmeld

7. april 2011

B&J

henh01 skriver:

det frustrende er at jeg også tager på i cm... Og jeg er rigelig stor og har MASSER af tag af..

Åhh kender det så godt det er bare så forbandet hårdt , tror du skal til af fedtforbrande når du er i motioncenter den der man halvt løber på og bruger armene med også er super god jeg kan tage 4,2km på 10 minutter og det er hvor det går op af bakke noget man kan stille på den og det er sku meget syntes jeg forhold til jeg aldrig rigtigt har været i motion center og er heller ikke lille øv

Anmeld

7. april 2011

1977

Profilbillede for 1977
henh01 skriver:

wow det var meget.

Må se om det er på holdprogrammet i det center jeg træner i Ellers kan man vel selv tage nogle vægte med ind og bruge dem under en alm time?

Hvis de har zumba, har de sikkert også toning Jeg tror ikke helt du kan bruge alm vægte, for programmet er en anelse anderledes når det er toning Men glæd dig til i morgen, det er så sjovt

Anmeld

7. april 2011

merle2010

jeg har badet 3 unger, spist aftensmad og nu er de alle puttet.. så har jeg lige ordnet lidt vasketøj nu er jeg træt og skal ligge på sofaen og stene tv og baby.dk... imorgen bliver nemlig en travl dag.. orker sku ikke..

Anmeld

7. april 2011

henh01

B&J skriver:

Åhh kender det så godt det er bare så forbandet hårdt , tror du skal til af fedtforbrande når du er i motioncenter den der man halvt løber på og bruger armene med også er super god jeg kan tage 4,2km på 10 minutter og det er hvor det går op af bakke noget man kan stille på den og det er sku meget syntes jeg forhold til jeg aldrig rigtigt har været i motion center og er heller ikke lille øv

HVis jeg så bare tager af sted 15 min før et hold og så lige tager 10 min på den crosstrainer så burde der måske ske noget Tak for rådet

Anmeld

7. april 2011

henh01

Jeanne skriver:

Hvis de har zumba, har de sikkert også toning Jeg tror ikke helt du kan bruge alm vægte, for programmet er en anelse anderledes når det er toning Men glæd dig til i morgen, det er så sjovt

De har i hvert fald zumba.. Frygter bare at jeg har sat mine forventninger for højt og dermed bliver skuffet. Eller at jeg bare slet ikke kanf inde ud af det 

Anmeld

7. april 2011

henh01

merle2010 skriver:

jeg har badet 3 unger, spist aftensmad og nu er de alle puttet.. så har jeg lige ordnet lidt vasketøj nu er jeg træt og skal ligge på sofaen og stene tv og baby.dk... imorgen bliver nemlig en travl dag.. orker sku ikke..

Lyder som min dag Jeg får igen en travl dag i morgen hvor manden igen er på arbejde og så har han f***** også døgn lørdag til søndag.. GAAAB

Håber du overlever din dag i morgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.