Hvad laver I i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

henh01

merle2010 skriver:

ja madplan er bare skønt.. så ved man hvad man skal lave og der er handlet ind, det er bare skønt jeg har jo manden hjemme, så det er meget rart.. så er vi 2 om det hele.. men vi har bare tons af vasketøj, og dele vaskekælder og 1 vaskemaskine med 2 opgange.. så det er bare ikke fedt og med 3 unger kommer der altså en del vasketøj især når den mindste ikke er 1 år endnu..

JA vasketøj er bare røv øv. Heldigvis vasker min mor for os. Jeg pakker en vaskepose og så henter hun det og afleverer det dagen efter. Det letter ret meget i dagligdagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

henh01

Jeanne skriver:

Uhhhh kender det godt Derfor er jeg kun på vægten 1 gang om måneden og bruger målebåndet og bukserne i stedet Jeg ved nemlig at jeg opbygger muskler, så det går langsomt med selve vægten. Mit totalt er 4 kg og 29,5 cm siden starten af februar Jeg har fjernet fokus fra vægten og det gør mig mindre stresset over forløbet. Og så var jeg på den der Tabita (eller hvad det nu er den hedder) da jeg startede og skal på den igen om 1 måned. Så kan jeg se om der har været ændring i min fedtprocent og muskelmasse

hvad er tabita?

Anmeld

7. april 2011

1977

Profilbillede for 1977
henh01 skriver:

hvad er tabita?

Den er den "maskine" chris mcdonald brugte i "by på skrump" Den måler vand, fedt, muskler og udregner det i %. Så kan du se om du har lavet et fremskridt med flere muskler, mindre fedt osv 

Anmeld

7. april 2011

Isabella_mor

jeg slapper af.. har været til træning i dag, 1 times bodypump og og en times bodystep i fitness DK. så efter et velfortjent bad skal jeg have nogle rugbrødsmadder indenbors og hygge med kæresten mens mindstemanden ligger og knalder brikker i sin seng  

Anmeld

7. april 2011

henh01

Jeanne skriver:

Den er den "maskine" chris mcdonald brugte i "by på skrump" Den måler vand, fedt, muskler og udregner det i %. Så kan du se om du har lavet et fremskridt med flere muskler, mindre fedt osv 

hvor kan man det henne?

Anmeld

7. april 2011

henh01

isabellamor skriver:

jeg slapper af.. har været til træning i dag, 1 times bodypump og og en times bodystep i fitness DK. så efter et velfortjent bad skal jeg have nogle rugbrødsmadder indenbors og hygge med kæresten mens mindstemanden ligger og knalder brikker i sin seng  

Jeg elsker pump

Desværre får jeg voldsom hovedpine af Step

Velbekomme med maden  

Anmeld

7. april 2011

Isabella_mor

henh01 skriver:

Jeg elsker pump

Desværre får jeg voldsom hovedpine af Step

Velbekomme med maden  

jeg var sgu ved at kradse af til pump.. haha jeg havde kun to kilo på ... men det var hårdt.. elsker step. man bliver helt vildt glad af det.. 

Anmeld

7. april 2011

henh01

isabellamor skriver:

jeg var sgu ved at kradse af til pump.. haha jeg havde kun to kilo på ... men det var hårdt.. elsker step. man bliver helt vildt glad af det.. 

var det første gang til pump?
Jeg har pumpet den i 1 år inden min graviditet og er nu startet op igen (for 1 mdr siden efter 11 mdr pause) Jeg har nu 7,5 kg på stangen så det er lige omkring 10 kg inkl stang. Det varer ikke længe før jeg putter lidt ekstra på.

Det går hurtigt, efter en mdr kan du putte ekstra vægt på og så begynde at presse dig selv lidt. Men hvis I havde ryg nummeret med "clean and press" hvor man skal presse stangen over hovedet 3 gange over 4 gange så kan jeg godt forstå du var ved at dø, den er super hård. haha

Anmeld

7. april 2011

hekran

Havde faktisk tænkt, at jeg ville skrive et indlæg om, hvad jeg laver i aften, men her får du min aften:

Manden er ikke hjemme og drengene er puttet. Vasketøjet er i maskinen, opvasken i opvaskemaskinen og kagen i ovnen. Men så har jeg besluttet mig for én ting. Jeg har klippet et stort hjerte ud, hvorpå der står Tak. Der sidder jeg og skriver alle de ting ned, som jeg er taknemmelig for ved min mand, men som jeg tit kan glemme i hverdagen. Ting som at han altid vasker bilen og ikke er bange for støvsugeren. At han altid giver besked, hvis han bliver forsinket, at han sørger for at sætte morgenmad frem til mig og drengene inden han kører på arbejde o.s.v. 

Et tak kan gøre en verden til forskel mellem den sure pligt og den gavmilde tjeneste. Min mand laver for eksempel aldrig mad, men han laver en masse andre ting, som han skal have ros for og som jeg også skal minde mig selv om.

Vi har været sammen i 7 år og venter vores tredje barn. Vi kender efterhånden så mange som enten er gået fra hinanden eller kæmper for at blive sammen, så vi har besluttet at tage kampen op på forhånd og arbejde meget mere intensivt på vores forhold. Vi SKAL snave mindst én gang dagligt og min måde at vise min mand kærlighed er at sætte disse ord på et hjerte, som jeg har tænkt mig at hænge på køleskabet. For nogle er det måske en selvfølge, at kysse farvel om morgenen, men jeg vil gerne sige tak til min mand for, at han altid kysser mig farvel om morgenen, også når jeg ligger og sover. Og jeg tror det kommer til at have betydning for ham, at jeg sætter ord på disse ting og ikke bare opfatter det som selvfølge!

Så det er, hvad jeg sidder og laver 

Anmeld

7. april 2011

Isabella_mor

henh01 skriver:

var det første gang til pump?
Jeg har pumpet den i 1 år inden min graviditet og er nu startet op igen (for 1 mdr siden efter 11 mdr pause) Jeg har nu 7,5 kg på stangen så det er lige omkring 10 kg inkl stang. Det varer ikke længe før jeg putter lidt ekstra på.

Det går hurtigt, efter en mdr kan du putte ekstra vægt på og så begynde at presse dig selv lidt. Men hvis I havde ryg nummeret med "clean and press" hvor man skal presse stangen over hovedet 3 gange over 4 gange så kan jeg godt forstå du var ved at dø, den er super hård. haha

ja der har jo lige været release på det nye program i weekenden.. puuuha.. nej jeg har været med en elkelt gang før.. og jeg har bare SLET SLET ikke styr på teknikken endnu. det var også derfor jeg havde så lidt vægt på.. ja den der med først ned til lavlen og så over hovedet og så op fra brystet.. fuck mand.. den var bare SÅ hård.. mine arme syrede totalt til til sidst. og jeg var sgu ved at give op et par gange. men jeg gorde det ikke.. Men mine mavemusker er underlige... efter sårn et kejsersnit der så har jeg slet ikke nogen følelse i min mave sårn rigtig... meget underligt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.