Hvad laver I i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

Isabella_mor

Marita skriver:

Havde faktisk tænkt, at jeg ville skrive et indlæg om, hvad jeg laver i aften, men her får du min aften:

Manden er ikke hjemme og drengene er puttet. Vasketøjet er i maskinen, opvasken i opvaskemaskinen og kagen i ovnen. Men så har jeg besluttet mig for én ting. Jeg har klippet et stort hjerte ud, hvorpå der står Tak. Der sidder jeg og skriver alle de ting ned, som jeg er taknemmelig for ved min mand, men som jeg tit kan glemme i hverdagen. Ting som at han altid vasker bilen og ikke er bange for støvsugeren. At han altid giver besked, hvis han bliver forsinket, at han sørger for at sætte morgenmad frem til mig og drengene inden han kører på arbejde o.s.v. 

Et tak kan gøre en verden til forskel mellem den sure pligt og den gavmilde tjeneste. Min mand laver for eksempel aldrig mad, men han laver en masse andre ting, som han skal have ros for og som jeg også skal minde mig selv om.

Vi har været sammen i 7 år og venter vores tredje barn. Vi kender efterhånden så mange som enten er gået fra hinanden eller kæmper for at blive sammen, så vi har besluttet at tage kampen op på forhånd og arbejde meget mere intensivt på vores forhold. Vi SKAL snave mindst én gang dagligt og min måde at vise min mand kærlighed er at sætte disse ord på et hjerte, som jeg har tænkt mig at hænge på køleskabet. For nogle er det måske en selvfølge, at kysse farvel om morgenen, men jeg vil gerne sige tak til min mand for, at han altid kysser mig farvel om morgenen, også når jeg ligger og sover. Og jeg tror det kommer til at have betydning for ham, at jeg sætter ord på disse ting og ikke bare opfatter det som selvfølge!

Så det er, hvad jeg sidder og laver 

Ihhh hvor ROMANTISKT det bliver han glad for..   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

henh01

isabellamor skriver:

ja der har jo lige været release på det nye program i weekenden.. puuuha.. nej jeg har været med en elkelt gang før.. og jeg har bare SLET SLET ikke styr på teknikken endnu. det var også derfor jeg havde så lidt vægt på.. ja den der med først ned til lavlen og så over hovedet og så op fra brystet.. fuck mand.. den var bare SÅ hård.. mine arme syrede totalt til til sidst. og jeg var sgu ved at give op et par gange. men jeg gorde det ikke.. Men mine mavemusker er underlige... efter sårn et kejsersnit der så har jeg slet ikke nogen følelse i min mave sårn rigtig... meget underligt... 

Den er møg hård.. Men pump handler om udholdenhed og det må man sige du havde nu du ikke gav op.

Hvor længe siden er det du har fået KS?

Anmeld

7. april 2011

henh01

Marita skriver:

Havde faktisk tænkt, at jeg ville skrive et indlæg om, hvad jeg laver i aften, men her får du min aften:

Manden er ikke hjemme og drengene er puttet. Vasketøjet er i maskinen, opvasken i opvaskemaskinen og kagen i ovnen. Men så har jeg besluttet mig for én ting. Jeg har klippet et stort hjerte ud, hvorpå der står Tak. Der sidder jeg og skriver alle de ting ned, som jeg er taknemmelig for ved min mand, men som jeg tit kan glemme i hverdagen. Ting som at han altid vasker bilen og ikke er bange for støvsugeren. At han altid giver besked, hvis han bliver forsinket, at han sørger for at sætte morgenmad frem til mig og drengene inden han kører på arbejde o.s.v. 

Et tak kan gøre en verden til forskel mellem den sure pligt og den gavmilde tjeneste. Min mand laver for eksempel aldrig mad, men han laver en masse andre ting, som han skal have ros for og som jeg også skal minde mig selv om.

Vi har været sammen i 7 år og venter vores tredje barn. Vi kender efterhånden så mange som enten er gået fra hinanden eller kæmper for at blive sammen, så vi har besluttet at tage kampen op på forhånd og arbejde meget mere intensivt på vores forhold. Vi SKAL snave mindst én gang dagligt og min måde at vise min mand kærlighed er at sætte disse ord på et hjerte, som jeg har tænkt mig at hænge på køleskabet. For nogle er det måske en selvfølge, at kysse farvel om morgenen, men jeg vil gerne sige tak til min mand for, at han altid kysser mig farvel om morgenen, også når jeg ligger og sover. Og jeg tror det kommer til at have betydning for ham, at jeg sætter ord på disse ting og ikke bare opfatter det som selvfølge!

Så det er, hvad jeg sidder og laver 

det er en dejlig ting

Anmeld

7. april 2011

Isabella_mor

henh01 skriver:

Den er møg hård.. Men pump handler om udholdenhed og det må man sige du havde nu du ikke gav op.

Hvor længe siden er det du har fået KS?

3 mdr siden  

Anmeld

7. april 2011

ESV

læser til eksamen...

Anmeld

7. april 2011

henh01

isabellamor skriver:

3 mdr siden  

tror du så det er en så god ide at træne noget så hårdt som pump? det er jo ren mavetræning, altså din mave er spændt HELE tiden og der er jo en voldsom belastning

Anmeld

7. april 2011

Isabella_mor

henh01 skriver:

tror du så det er en så god ide at træne noget så hårdt som pump? det er jo ren mavetræning, altså din mave er spændt HELE tiden og der er jo en voldsom belastning

jeg syntes ikke min mave virkede spændt.. mere slap og slasket ^_^ jeg gav den ikke max gas. jeg holdt små pauser indimellem...

Anmeld

8. april 2011

1977

Profilbillede for 1977
henh01 skriver:

hvor kan man det henne?

Jeg er sikker på dit center har en Og hvis ikke lige den slags, så en anden

Anmeld

8. april 2011

henh01

isabellamor skriver:

jeg syntes ikke min mave virkede spændt.. mere slap og slasket ^_^ jeg gav den ikke max gas. jeg holdt små pauser indimellem...

godt husk at passe på dig selv

Anmeld

8. april 2011

Isabella_mor

henh01 skriver:

godt husk at passe på dig selv

det gør jeg...

kan også godt møærke at det at tage to timer i træk er lige lidt for hårdt endnu... måske skal jeg bare nøjes med at lære den nye step at kende... jeg syntes sgu det er lidt svært... ^_^

men slet ikke være end BODY attack. har du prøget det. GEEEZUS..

men jeg vil MEga gerne med til en Body flow time.. det er jo yoga og thai chi (staves?) og noget andet.. det lyder bare SUPER lækkert..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.