Marita skriver:
Havde faktisk tænkt, at jeg ville skrive et indlæg om, hvad jeg laver i aften, men her får du min aften:
Manden er ikke hjemme og drengene er puttet. Vasketøjet er i maskinen, opvasken i opvaskemaskinen og kagen i ovnen. Men så har jeg besluttet mig for én ting. Jeg har klippet et stort hjerte ud, hvorpå der står Tak. Der sidder jeg og skriver alle de ting ned, som jeg er taknemmelig for ved min mand, men som jeg tit kan glemme i hverdagen. Ting som at han altid vasker bilen og ikke er bange for støvsugeren. At han altid giver besked, hvis han bliver forsinket, at han sørger for at sætte morgenmad frem til mig og drengene inden han kører på arbejde o.s.v.
Et tak kan gøre en verden til forskel mellem den sure pligt og den gavmilde tjeneste. Min mand laver for eksempel aldrig mad, men han laver en masse andre ting, som han skal have ros for og som jeg også skal minde mig selv om.
Vi har været sammen i 7 år og venter vores tredje barn. Vi kender efterhånden så mange som enten er gået fra hinanden eller kæmper for at blive sammen, så vi har besluttet at tage kampen op på forhånd og arbejde meget mere intensivt på vores forhold. Vi SKAL snave mindst én gang dagligt og min måde at vise min mand kærlighed er at sætte disse ord på et hjerte, som jeg har tænkt mig at hænge på køleskabet. For nogle er det måske en selvfølge, at kysse farvel om morgenen, men jeg vil gerne sige tak til min mand for, at han altid kysser mig farvel om morgenen, også når jeg ligger og sover. Og jeg tror det kommer til at have betydning for ham, at jeg sætter ord på disse ting og ikke bare opfatter det som selvfølge!
Så det er, hvad jeg sidder og laver 
Ihhh hvor ROMANTISKT det bliver han glad for..