en der har en kode til nutv.dk som jeg kan låne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

ZamanogDania

SpunkenJo skriver:

Go fornøjelse med kageriet

takker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Darling<3

SpunkenJo skriver:

Måske jeg skal bruge lidt gødning, men hvor der er vilje er der vej

Jeg kender et godt trick, men holder det for mig selv, da vi kæmper mod hinanden

Men kan da lige anbefale at tage en shaver i hånden, det skal nok hjælpe lidt

(godt det ikke klør)

Anmeld

6. april 2011

Darling<3

Nadia&Daniel skriver:

Vidste hvad du mente

Det vidste jeg godt at du vidste Men det er ikke sikkert at de andre vidste, hvad jeg mente Haha...

Anmeld

6. april 2011

Nadia&Daniel

Honnie's Wife:) skriver:

Det vidste jeg godt at du vidste Men det er ikke sikkert at de andre vidste, hvad jeg mente Haha...

Anmeld

6. april 2011

SpunkenJo

PsychedeliC skriver:

Åhh nej.. endnu en der bliver "overfaldet"

Jeg håber ikke det er mig du mener

Jeg har aldrig skrevet noget om at folk ikke må gøre det, blot informeret om konsekvenserne ved det.

Det virker jo uskyldigt, men er rent faktisk strafværdigt...

Og hvis man nu ikke vidste det, og havde tænkt sig at låne sit login ud, kunne det jo være nyttig info.

På en debatside deler man vil info, erfaringer og holdninger, elle hva?

Anmeld

6. april 2011

SpunkenJo

Nadia&Daniel skriver:

Folk køre/går over for rødt hver dag, folk springer over i køer, folk tager en kuglepen med hjem fra jobbet, folk kopier cd/dvd, folk logger på andres netværk, og folk låner Jeres log-ind ud..

Ergo, alt dette sker hver dag, det gør det ikke lovligt, men vi kan ikke gør noget ved det..

Men det gør det heller ikke mere rigtigt....

Jeg tror ikke der findes nogen overhovedet som gær alting rigtigt, men hvis alle bare gjorde som det behagede dem, ville verden være i et endnu større kaos end idag (sat lidt på spidsen, ik)

Anmeld

6. april 2011

PsychedeliC

SpunkenJo skriver:

Jeg håber ikke det er mig du mener

Jeg har aldrig skrevet noget om at folk ikke må gøre det, blot informeret om konsekvenserne ved det.

Det virker jo uskyldigt, men er rent faktisk strafværdigt...

Og hvis man nu ikke vidste det, og havde tænkt sig at låne sit login ud, kunne det jo være nyttig info.

På en debatside deler man vil info, erfaringer og holdninger, elle hva?

Jeg mente ikke at det var nogle bestemt der "overfaldte" hende, jeg pejer ikke af nogle.. der er bare en masse som synes hun er åhh så slem fordi hun beder om en enkel kode. Kan ikke se hvad problemet er i det selv om man ikke må, vi andre bliver jo ikke snydt

Anmeld

6. april 2011

Darling<3

KittyGirl skriver:

der findes så meget lovgivning og uskrevne regelsæt at man snart ikke engang må slå en prut offentligt uden at man får en spade lige i hovedet....

Jeg synes at det er FLOT af dem der gerne vil hjælpe andre, som gerne vil dele af de ting de har uanset hvad det er... og havde jeg haft et nutv abonnement ville jeg også gerne have delt det med TS...

Det er jo "KLART" at der står sådan i deres regler, det står næsten alle steder... alting er personligt, men derfor deler folk sku alligevel ting imellem selvom de ikke "må".... synes kun det er dejligt at der findes mennesker med ekstra plads i deres hjerter....

Det er da ved at være tæt på at vi ikke må prutte i offentligheden, vi må jo efterhånden ingenting

Jeg både prutter og bøvser, som det passer mig, også nede i SuperBrugsen Haha...

Jeg låner gerne mine koder ud, hvis det kan hjælpe andre, vi kan vel dele

Anmeld

6. april 2011

SpunkenJo

Honnie's Wife:) skriver:

Der er ikke noget jeg helere vil, end at skulle forklare med helt store bokstaver Hehe..

Jeg er kanon ligeglad med loven, når det kommer til købs betingelser, og hvem der MÅ bruge og IKKE bruge

MEN!!!! Jeg hverken stjæler eller røver nogle steder, jeg myrder heller ikke nogen..

Det må jo så gå begge veje, for så vil du vel heller ikke benytte dig af reklamationsretten.....?

Eller går det kun den ene vej?

Anmeld

6. april 2011

Nadia&Daniel

Nadia&Daniel skriver:

Folk køre/går over for rødt hver dag, folk springer over i køer, folk tager en kuglepen med hjem fra jobbet, folk kopier cd/dvd, folk logger på andres netværk, og folk låner Jeres log-ind ud..

Ergo, alt dette sker hver dag, det gør det ikke lovligt, men vi kan ikke gør noget ved det..

Til spunkenJo: Læs hvad jeg skriver jeg skriver ikke noget om det er rigtígt eller ej.. Kun at det sker hver dag, og ikke er lovligt..

Vi kan jo ikke gør noget ved at folk gør disse ting - og politiet har nok andre ting at tænke på, end at folk låner Jeres log-in ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.