en der har en kode til nutv.dk som jeg kan låne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

Darling<3

Loa skriver:

Ej det var da så bare OVERHOVEDET ikke det samme.....

Uanset hvad dig og alle andre mener, hvis der står på nu.tv at man ikke må låne medlemskabet ud, så er det vel da for pokker det der gælder......

Ligesom du ikke må brænde film og sælge dem videre, altså, bare fordi man ikke er enig i det, gør det sgu da ikke okay at pisse på reglerne.....

Har du ALDRIG gjort noget ulovligt?????

Vær nu ærlig!!

Du får det nærmest til at lyde som om at det er dybt kriminelle mennesker der er herinde på siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Na-Wi

Honnie's Wife:) skriver:

Ro på damer!!!

Der bliver spurgt pænt, om der er en som vil låne sin kode ud, og man kan jo bare glide lettere hen over indlæget hvis man ikke vil låne den ud!

Jeg har selv lånt min kode ud til 5 andre, og min profil er aldrig blevet spærret!

Må os holde med dig her

Det er jo absolut ingen ting folk kan komme op og diskutere om herinde, det er lige til et godt grin engang imellem

Anmeld

6. april 2011

Darling<3

SpunkenJo skriver:

Det må jo så gå begge veje, for så vil du vel heller ikke benytte dig af reklamationsretten.....?

Eller går det kun den ene vej?

Hvad pokker skulle jeg klage over?? Jeg sidder jo og bruger mit NUTV, og det fungere fint.

Så længe at de ikke selv går ind og trækker penge fra min konto, så er der ingen klager fra mig af..

Anmeld

6. april 2011

SpunkenJo

PsychedeliC skriver:

Jeg mente ikke at det var nogle bestemt der "overfaldte" hende, jeg pejer ikke af nogle.. der er bare en masse som synes hun er åhh så slem fordi hun beder om en enkel kode. Kan ikke se hvad problemet er i det selv om man ikke må, vi andre bliver jo ikke snydt

Jeg peger ikke af trådstarter, men stiller blot spørgsmålstegn ved hendes "valg"

Alle valg har konsekvenser, og dem står man jo selv for at afregne

Kan blive personligt forarget, men ikke nok til at ytre mig om vedkommendes person.

Men at kommentere på handlinger, stille spørgsmålstegn og i det hele taget debatere er da interessant. Ikke for at flytte andres holdninger, men for at blive klogere og mere oplyst omkring folks bevægegrunde for deres valg.

Er glad for du ikke mener jeg har angrebet. Det er helt sikkert heller ikke min intention

Anmeld

6. april 2011

Darling<3

Må os holde med dig her

Det er jo absolut ingen ting folk kan komme op og diskutere om herinde, det er lige til et godt grin engang imellem

Hahaha, ja hvis man vil have gang i en større diskution, så skal man bare skrive herinde på Baby Den er 99% sikker, og folk vil altid komme med deres meninger, og så tager enmet altid en underlig drejning

Ligesom nu, vi sidder og snakker rettigheder, love og betingelser, som en anden hønsegård Og tråden handler om, om der er en der vil låne koden til NUTV ud

Hahaha...

Anmeld

6. april 2011

Na-Wi

SpunkenJo skriver:

Det har da ikke noget med at være regelrytter at gøre, men måske rart at vide for vedkommende der gerne ville låne sit login ud, men måske ikke lige var klar over konsekvenserne af det.

Men nej til at du må bestemme over hvem du låner dit login til. Det er jo personligt. Det står også i deres retningslinier....

- Du låner jo heller ikke naboens buskort vel?

Der er som regel billede i et buskort hvis der ikke var det havde min nabo sikkert ikke noget imod at låne mig sit buskort

Anmeld

6. april 2011

Na-Wi

Hahaha, ja hvis man vil have gang i en større diskution, så skal man bare skrive herinde på Baby Den er 99% sikker, og folk vil altid komme med deres meninger, og så tager enmet altid en underlig drejning

Ligesom nu, vi sidder og snakker rettigheder, love og betingelser, som en anden hønsegård Og tråden handler om, om der er en der vil låne koden til NUTV ud

Hahaha...

kan heller ikke lade være med at grine jo flere sider jeg får læst i denne debat god gratis underholdnig på en kedelig onsdag aften verdens klasse !

Anmeld

6. april 2011

SpunkenJo

Nadia&Daniel skriver:

Til spunkenJo: Læs hvad jeg skriver jeg skriver ikke noget om det er rigtígt eller ej.. Kun at det sker hver dag, og ikke er lovligt..

Vi kan jo ikke gør noget ved at folk gør disse ting - og politiet har nok andre ting at tænke på, end at folk låner Jeres log-in ud

Jeg følger dig

Men man må jo gribe i egen barm, og forsøge at holde sin sti så ren som muligt, uden at være hellig og med oplysning kommer man lidt tættere på. (pssst, man skal kende loven for at ku omgå den, bare spørg itfactory ) så dem der at taget min info negativt, kan måske endda drage fordel af det.....

Og nej, er overbevist om at polisen har mange andre og mere presserende sager at tage sig af

Anmeld

6. april 2011

PsychedeliC

SpunkenJo skriver:

Jeg peger ikke af trådstarter, men stiller blot spørgsmålstegn ved hendes "valg"

Alle valg har konsekvenser, og dem står man jo selv for at afregne

Kan blive personligt forarget, men ikke nok til at ytre mig om vedkommendes person.

Men at kommentere på handlinger, stille spørgsmålstegn og i det hele taget debatere er da interessant. Ikke for at flytte andres holdninger, men for at blive klogere og mere oplyst omkring folks bevægegrunde for deres valg.

Er glad for du ikke mener jeg har angrebet. Det er helt sikkert heller ikke min intention

Det er da også okay at man diskutere om sådan noget men så synes jeg man kan gøre det over en anden tråd hvor man generelt diskutere om det er at snyde sådan så folk ikke går mod hende.

Mange ting er værd at diskutere men det er synd at det kommer til at se ud som om at de fleste rotter sig sammen 

Anmeld

6. april 2011

SpunkenJo

Hvad pokker skulle jeg klage over?? Jeg sidder jo og bruger mit NUTV, og det fungere fint.

Så længe at de ikke selv går ind og trækker penge fra min konto, så er der ingen klager fra mig af..

Det er at snyde, og det er at bryde loven, men det er dit eget valg!
- og konsekvenserne kender du jo så også nu

Personligt er jeg ligeglad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.