en der har en kode til nutv.dk som jeg kan låne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

DLM

SpunkenJo skriver:

Det er jo at snyde

- mener også det fremgår af deres hjemmeside.

der står at man ikke må dele med andre, men det kunne jeg altså godt finde på alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

SpunkenJo

Maggieh skriver:

hmm sådan har jeg aldrig set på det..

okey det har jeg ikke læst..

men synes nu alligevel at kunne have sagt det på en pænere måde (:

Syns ikke rigtig min måde var/er hverken pæn eller grim.

Skrev det helt nøgternt, men det skrevne ord kan sommetider være svær at tyde betoningen i

Anmeld

6. april 2011

SpunkenJo

DLM skriver:

der står at man ikke må dele med andre, men det kunne jeg altså godt finde på alligevel

Det syns jeg er helt forkert.

I min optik er det at sidestille med tyveri. Du benytter dig jo af en vare du slet ikke har betalt for, og det syns jeg slet ikke er iorden

Anmeld

6. april 2011

An&Jo

Maggieh skriver:

Man må faktisk ikke låne koden ud, og hvis den bruges på mere end 3 forskellige computere så lukker de din konto..

Anmeld

6. april 2011

Sophia'smor

Maggieh skriver:

Anmeld

6. april 2011

Shibby

SpunkenJo skriver:

I min optik er det at sidestille med tyveri. Du benytter dig jo af en vare du slet ikke har betalt for, og det syns jeg slet ikke er iorden

Anmeld

6. april 2011

DLM

SpunkenJo skriver:

hvis jeg har betalt for det, har jeg ikke noget problem med at låne kontoen til f.eks min lillebror. det er jo mig der har betalt er det så ikke lige meget hvem jeg låner til eller betaler for?

Anmeld

6. april 2011

Manakauapo

SpunkenJo skriver:

Ej come on! Jeg har et abonnement til nutv.dk sammen med en veninde, som vi deles om. Det er da absolut ikke tyveri?!

Jeg betaler en måned - og hun betaler en anden måned. Det går jo bare lige op så..

Anmeld

6. april 2011

Manakauapo

DLM skriver:

hvis jeg har betalt for det, har jeg ikke noget problem med at låne kontoen til f.eks min lillebror. det er jo mig der har betalt er det så ikke lige meget hvem jeg låner til eller betaler for?

Ville jeg godt nok ikke have noget i mod! Det er dig, der har betalt - altså er det dig, der må gøre som du vil med det!

Anmeld

6. april 2011

DLM

Valkyrien skriver:

Ville jeg godt nok ikke have noget i mod! Det er dig, der har betalt - altså er det dig, der må gøre som du vil med det!

lige præcis det jeg mener

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.