en der har en kode til nutv.dk som jeg kan låne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

Darling<3

Nadia&Daniel skriver:

Link tak??????

Prøver lige om jeg kan finde ud af at "linke" Sender det i privat, det er vel en form for at reklamere Hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

SpunkenJo

Honnie's Wife:) skriver:

Ja det er selvfølgelig mig eget valg

HVIS du personligt er ligeglad, hvorfor bruger du så din tid på at skrive  -fy, det må du ikke, det siger loven, og så videre

Ikke en negativ kommentar, men nu undre jeg mig da først

Fordi jeg syns det er interessant at høre hvad der får folk til at vælge som de gør.

Og så syns jeg også det er relevant at dem som måske gerne vil låne sit login ud, men ikke kender konsekvenserne af det, har mulighed for ikke at lade være, hvis ikke de vil tage konsekvensn af hvad der umiddelbart virker som en uskyldig tjeneste

Anmeld

6. april 2011

smokin

gok gok gok.... 

Anmeld

6. april 2011

SpunkenJo

Naannaa87 skriver:

I dagens danmark må man efterhånden ingen ting, der bliver lavet love om at alt skal være forbudt.. så jeg vil sku give honnie's wife ret loven min bare r*v ..  

Jeg syns det er en fattig holdning at have

Men det er jo ens eget valg, og det hverken kan, eller vil jeg gøre noget ved

Anmeld

6. april 2011

smokin

Prøver lige om jeg kan finde ud af at "linke" Sender det i privat, det er vel en form for at reklamere Hehe..

os til mig!!! 

Anmeld

6. april 2011

dorthemus

Zette skriver:

gok gok gok.... 

Anmeld

6. april 2011

Darling<3

Naannaa87 skriver:

naaaarj hvor skønt jeg mangler faktisk et de næste 10 dage der blev du lige min helt    

Ja ikke?!

Så skal jeg da bare lige have din adresse, og hvor mange zoner skal du bruge?? Hehe...

Anmeld

6. april 2011

PsychedeliC

SpunkenJo skriver:

Jeg syns desværre ofte det ender med to fronter herinde når man debatterer. Det er lidt ærgeligt, for det saglige ryger ud af debatten, og fokus bliver flyttet fra emnet til at handle om "dem" vs "os"

Giver dig ret i at der måske sku være oprettet en anden tråd til at debattere dette i, men det skete bare ikke .... Og fred være med det. Det handler jo ikke om at hænge nogen ud, men blot diskutere et emne mange åbenbart har en holdning til

Det vil jeg give dig ret i. Jeg tror bare ikke at det er alle der tænker over at de faktisk kommer til at hænge en person ud og måske gør de det ikke bevidst.

Jeg håber altså ikke at TS tager den her tråd alt for meget til sig. Jeg synes det er små ting at gå op i . men det er så også bare min mening

Anmeld

6. april 2011

SpunkenJo

Ved du overhovedet hvor LIDT de kigger i ens buskort??

Da jeg havde et lækkert et af slagsen, ( 10 år siden) der kørte jeg gerne en 1 uge, nogle gange 2 uger, uden at betale, de tjekker jo aldrig.

Så hvis jeg nu låner dit buskort, og limer et billed på af mig selv, så lover jeg dig, at jeg ville kunne komme med bussen

Og så har man også gjort sig skyldig i dokumentfalsk

Anmeld

6. april 2011

Lisbeth85

Zette skriver:

gok gok gok.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.