en der har en kode til nutv.dk som jeg kan låne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

Darling<3

Zette skriver:

nej nej jeg er ikke nævnt i debatten haha. du misforstod mig. (eller jeg har ikke læst den hele endnu haha)

Men debatten mindede mig om at jeg havde fået sådan et grimt svar en dag jeg havde budt på en molo heldragt.

Det har resulteret i at jeg ikke byder på hendes annoncer overhovedet. Hun er sådan en tøjhaj med mange annoncer... gætter på hun har rippet flere lagersalg og videresælger det.

Årh, på den måde

Det er mange som er grove derinde, jeg blev også snydt for 500 kr af en sælger, men hun var virkelig flink, men hun sendt aldrig den varer jeg havde købt

Urf, så er hun vidst lidt på kanten med LOVEN!!! Hahaha...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

SpunkenJo

Honnie's Wife:) skriver:

Årh, på den måde

Det er mange som er grove derinde, jeg blev også snydt for 500 kr af en sælger, men hun var virkelig flink, men hun sendt aldrig den varer jeg havde købt

Urf, så er hun vidst lidt på kanten med LOVEN!!! Hahaha...

Good one

Anmeld

6. april 2011

Darling<3

SpunkenJo skriver:

Good one

Hahahah, vidste godt at du ville kommentere

Men det var sødt ment

Anmeld

6. april 2011

SpunkenJo

Hahahah, vidste godt at du ville kommentere

Men det var sødt ment

Ku da ik la vær

Anmeld

6. april 2011

Anette&Sophia

SpunkenJo skriver:

For min skyld ingen alarm. Jeg informerede blot om det, i forhold til der måske sad en bag skærmen som gerne ville låne sit login ud, men ikke var klar over konsekvenserne.

Hvad man vælger at gøre er jo op til en selv. Der er konsekvenser ved alting, også at gå overfor rødt. Man kan ende i en ambulance eller i lighuset, og det må man jo så have gjort op med sig selv inden man springer ud på kørebanen. Det er en indlysende konsekvens, men det at låne sit login ud fordi man er flink, er jo ikke sikkert man lige er klar over konsekvensen ved.

Så for min skyld ingen alram med at låne ud, men kan sagtens forstå hvorfor priserne på at at logge ind på boligsider, sputnink, nu.tv o.l. er "dyrt", for de får jo slet ikke de penge hjem de er berettiget til

-  eller bare over på den anden side?

Anmeld

6. april 2011

Darling<3

SpunkenJo skriver:

Ku da ik la vær

Vidste jeg godt, var også oplagt Hehe.. Bandit

Anmeld

6. april 2011

SpunkenJo

anetteb skriver:

-  eller bare over på den anden side?

Også det

Der er mange muligheder og valg, og konsekvenser ved dem alle

Anmeld

6. april 2011

SpunkenJo

Vidste jeg godt, var også oplagt Hehe.. Bandit

Jo jo

- den lå jo lige til højrebenet

Anmeld

6. april 2011

Anette&Sophia

men syntes nu det er fuldstændig sindsygt at et sølle lille spørgsmål om en enkelt kode, har udviklet sig til en debat på 17 sider. skulle bare bruge et svar på et spørgsmål, og ved jeg ikke spurgte hvilke love, rettigheder og betingelser der er ved lån af koder..

Godnat.

Anmeld

6. april 2011

Darling<3

anetteb skriver:

men syntes nu det er fuldstændig sindsygt at et sølle lille spørgsmål om en enkelt kode, har udviklet sig til en debat på 17 sider. skulle bare bruge et svar på et spørgsmål, og ved jeg ikke spurgte hvilke love, rettigheder og betingelser der er ved lån af koder..

Godnat.

Ej, slå dog koldt vand i blodet Vi er næsten alle sammen online nu, og der er ikke noget surt over din tråd Faktisk endte den super godt, ligesom i en eventyrsbog

Fik du kode eller??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.