en der har en kode til nutv.dk som jeg kan låne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

Darling<3

Naannaa87 skriver:

kan heller ikke lade være med at grine jo flere sider jeg får læst i denne debat god gratis underholdnig på en kedelig onsdag aften verdens klasse !

Haha, ja det er sku ikke en gang løgn

Syns måske også at der er ret mange sider efterhånden, men hva, det er da stadig til at finde "rundt" i tråden

Hvis du godt kan lide at grine over folks kommentare, så kan jeg da anbefale Trendsales.dk , har fundet en "debat" derinde hvor folk skriver om tossede købere

Har seriøst hulket af grin, det er ALT for sjovt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Darling<3

SpunkenJo skriver:

Det er at snyde, og det er at bryde loven, men det er dit eget valg!
- og konsekvenserne kender du jo så også nu

Personligt er jeg ligeglad

Ja det er selvfølgelig mig eget valg

HVIS du personligt er ligeglad, hvorfor bruger du så din tid på at skrive  -fy, det må du ikke, det siger loven, og så videre

Ikke en negativ kommentar, men nu undre jeg mig da først

Anmeld

6. april 2011

SpunkenJo

Naannaa87 skriver:

Der er som regel billede i et buskort hvis der ikke var det havde min nabo sikkert ikke noget imod at låne mig sit buskort

Netop derfor er der billede i!!
- Så man ikke kan snyde....

Priserne stiger på varer når der bliver benyttet/"solgt" varer uden ophavsrettighedshaveren får sine penge for de = det er de ærlige kunder som jo så betaler prisen...

Det er jo ikke helt iorden, og slet ikke i henhold til loven!

Anmeld

6. april 2011

Na-Wi

SpunkenJo skriver:

Fantastisk holdning til det samfund du lever i. Hvis du mener "loven din bare r**"...... Ja, jeg er målløs

Hvordan kan man have det sådan med det samfund vi lever i og alle bør værne om?

I dagens danmark må man efterhånden ingen ting, der bliver lavet love om at alt skal være forbudt.. så jeg vil sku give honnie's wife ret loven min bare r*v ..  

Anmeld

6. april 2011

Darling<3

Naannaa87 skriver:

Der er som regel billede i et buskort hvis der ikke var det havde min nabo sikkert ikke noget imod at låne mig sit buskort

Du må gerne låne MIT buskort Nanna, køber da bare et imorgen så Hahah...

Anmeld

6. april 2011

Na-Wi

SpunkenJo skriver:

Priserne stiger på varer når der bliver benyttet/"solgt" varer uden ophavsrettighedshaveren får sine penge for de = det er de ærlige kunder som jo så betaler prisen...

tror ikke dem der bliver ''snydt'' lider nogen nød

Anmeld

6. april 2011

Nadia&Daniel

Honnie's Wife:) skriver:

Haha, ja det er sku ikke en gang løgn

Syns måske også at der er ret mange sider efterhånden, men hva, det er da stadig til at finde "rundt" i tråden

Hvis du godt kan lide at grine over folks kommentare, så kan jeg da anbefale Trendsales.dk , har fundet en "debat" derinde hvor folk skriver om tossede købere

Har seriøst hulket af grin, det er ALT for sjovt

Link tak??????

Anmeld

6. april 2011

Na-Wi

Honnie's Wife:) skriver:

Du må gerne låne MIT buskort Nanna, køber da bare et imorgen så Hahah...

naaaarj hvor skønt jeg mangler faktisk et de næste 10 dage der blev du lige min helt    

Anmeld

6. april 2011

SpunkenJo

PsychedeliC skriver:

Det er da også okay at man diskutere om sådan noget men så synes jeg man kan gøre det over en anden tråd hvor man generelt diskutere om det er at snyde sådan så folk ikke går mod hende.

Mange ting er værd at diskutere men det er synd at det kommer til at se ud som om at de fleste rotter sig sammen 

Jeg syns desværre ofte det ender med to fronter herinde når man debatterer. Det er lidt ærgeligt, for det saglige ryger ud af debatten, og fokus bliver flyttet fra emnet til at handle om "dem" vs "os"

Giver dig ret i at der måske sku være oprettet en anden tråd til at debattere dette i, men det skete bare ikke .... Og fred være med det. Det handler jo ikke om at hænge nogen ud, men blot diskutere et emne mange åbenbart har en holdning til

Anmeld

6. april 2011

Darling<3

SpunkenJo skriver:

Ved du overhovedet hvor LIDT de kigger i ens buskort??

Da jeg havde et lækkert et af slagsen, ( 10 år siden) der kørte jeg gerne en 1 uge, nogle gange 2 uger, uden at betale, de tjekker jo aldrig.

Så hvis jeg nu låner dit buskort, og limer et billed på af mig selv, så lover jeg dig, at jeg ville kunne komme med bussen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.