en der har en kode til nutv.dk som jeg kan låne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

SpunkenJo

PsychedeliC skriver:

Det vil jeg give dig ret i. Jeg tror bare ikke at det er alle der tænker over at de faktisk kommer til at hænge en person ud og måske gør de det ikke bevidst.

Jeg håber altså ikke at TS tager den her tråd alt for meget til sig. Jeg synes det er små ting at gå op i . men det er så også bare min mening

Jeg håber heller ikke TS tager det nært.

Men syns det er ærgeligt man ikke kan debattere herinde, uden det skal ende ud i mudderkast og fronter

Øv!

For diskussioner er jo til for at udvide sin horisont, blive mere erfaren og oplyst. Det kan jeg godt lide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Laulund87

Zette skriver:

gok gok gok.... 

Det er vist det klogeste der er sagt i denne tråd!

Anmeld

6. april 2011

PsychedeliC

SpunkenJo skriver:

Jeg håber heller ikke TS tager det nært.

Men syns det er ærgeligt man ikke kan debattere herinde, uden det skal ende ud i mudderkast og fronter

Øv!

For diskussioner er jo til for at udvide sin horisont, blive mere erfaren og oplyst. Det kan jeg godt lide

Jo jo, jeg synes helt klart at man skal diskutere emnet, det er der mange emner som der burde men lige i det her tilfælde føler jeg lidt at der får TS til at virke som en "bad guy"

Anmeld

6. april 2011

SpunkenJo

PsychedeliC skriver:

Jo jo, jeg synes helt klart at man skal diskutere emnet, det er der mange emner som der burde men lige i det her tilfælde føler jeg lidt at der får TS til at virke som en "bad guy"

Det er jo ikke mig der har skrevet loven

Jeg henviste blot til den. Hvis man føler sig ramt er det måske fordi man har dårlig samvittighed, men at hænge nogen ud er sgu ikke min stil, men stille spørgsmålstegn, det' mig søge svar, det' mig

- Vi kan jo ikke alle være enige, men dele ud af viden, erfsriger og holdninger er da
- og med til at berige hverdagen.

Anmeld

6. april 2011

SpunkenJo

Det er vist det klogeste der er sagt i denne tråd!

Er ikke helt enig Men tæt på

Anmeld

6. april 2011

Na-Wi

SpunkenJo skriver:

Jeg syns det er en fattig holdning at have

Men det er jo ens eget valg, og det hverken kan, eller vil jeg gøre noget ved

en fattig holdning ligefrem, jeg synes nu det er meget rigtigt man skal jo passe på man ikke bliver anholdt fordi man slår en prut ude i offentligheden hvor de andre så mener at de fik deres liv forkortet med 5 måneder.. ved godt det var et dårligt eksempel, men helt ærligt så må man ingen ting mere her i danmark og det bliver kun slemmere med årene er jeg slet ikke i tvivl om..  

Anmeld

6. april 2011

Nadia&Daniel

Honnie's Wife:) skriver:

Prøver lige om jeg kan finde ud af at "linke" Sender det i privat, det er vel en form for at reklamere Hehe..

Så er der underholdning til resten af aften

Anmeld

6. april 2011

Darling<3

Nadia&Daniel skriver:

Så er der underholdning til resten af aften

Fik du det til at virke??

Anmeld

6. april 2011

Nadia&Daniel

Honnie's Wife:) skriver:

Fik du det til at virke??

- er allerede flad af grin efter de første..

Anmeld

6. april 2011

SpunkenJo

Naannaa87 skriver:

en fattig holdning ligefrem, jeg synes nu det er meget rigtigt man skal jo passe på man ikke bliver anholdt fordi man slår en prut ude i offentligheden hvor de andre så mener at de fik deres liv forkortet med 5 måneder.. ved godt det var et dårligt eksempel, men helt ærligt så må man ingen ting mere her i danmark og det bliver kun slemmere med årene er jeg slet ikke i tvivl om..  

Vi er ikke enige og fred være med det

Jeg er ikke regenererer eller lovslave, men går nu ind for at vi må følge de love og regler der nu engang er udstukket, ellers ender det hele jo bare i endnu mere kaos, og vi får (som du selv pointerer) heæt sikkert bare flere regler....

Jeg ser det som frihed under ansvar, og når "far" (folketinget i det her tilfælde) ikke mener befolkningen kan finde ud af det.... Ja, så må man jo stramme op.
- det er ihvertfald sådan jeg selv er opdraget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.