Er du interesseret i en komsammen/fest.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

Mira0911

Bambii skriver:

Da der er mange der godt kunne tænke sig at lave en komsammen/fest, syntes jeg lige at jeg ville lave en afstemning, så man kan se sådan ca. hvor mange der er interesseret, så man kan se hvor stort lokale man måske skal have og sådan nogen ting..

Når i har stemt må i meget gerne skrive hvis i er friske, så man kan se sådan nogenlunde hvem der vil med.. Selvom jeg ikke lige er den mest aktive herinde har jeg siddet med på sidelinien og syntes alligevel jeg er begyndt at lære nogen af jer at kende på en eller anden mærkelig måde.. Det er lidt sjovt at man føler man kender folk selvom man måske sidder i hver sin ende af landet bag hver sin skærm.. hehe Så det kunne være rigtig hyggeligt og sjovt at få sat ansigt på hinanden..

I må undskylde hvis det blev alt for langt og rodet.. Men kort og godt: stem og skriv om i er friske

Jeg har lige et spørgsmål: 

Opretter du selv en komsammen for baby.dk? 

For ellers gider jeg ikke gøre mere ud af det, jeg har gang i.... 

Jeg tænker at jeg stadig laver for Jylland - Hvis du er i gang med oprette for hele DK - Så gider jeg ikke bruge mere energi på det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Mira0911

Hehe.. Ja, god idé..

Men jeg ved ikke.. Tror lige jeg skal have lavet et par afstemninger mere.. hehe..

Men du kan skrive pb til mig hvis du er interesseret i at hjælpe med at arrangere? hvis du selvfølgelig er interesseret i at komme med hehe..

Igen - lyder det som om du er helt klar på selv at arrangere noget! 

Må ærligt sige at jeg bare holder mig til Jyllands komsammen - Så kan du selv stå for hele DK kom-sammen 

Sagde igår til dig at jeg nok skulle vænne tilbage osv.

Anmeld

5. april 2011

Kvindemin

MoarJ skriver:

Må ærligt sige jeg er lidt skuffet, at du opretter sådan en tråd om hvordan og hvorledes.... 

Stemmer for at du arrengere noget for baby.dk, jyske kvinder. Vil dem fra ø'en med - kan de jo bare komme
Og ellers er der nok nogle der laver noget derovre....

Sig til hvis du skal have råd, vejledning - er en knag til arrengementer

Anmeld

5. april 2011

FrkT

MoarJ skriver:

Må ærligt sige at jeg bare holder mig til Jyllands komsammen - Så kan du selv stå for hele DK kom-sammen 

Jeg synes da bestemt også det skal være dig der skal arrangere noget, det er jo også din idé  Men jeg er dog kun interesseret hvis det "bare" er sådan noget Jyllands-noget vi snakkede om, men hvor andre folk selvfølgelig også er velkomne, hvis de er villige for at rejse efter det 

Anmeld

5. april 2011

Kvindemin

FrkT skriver:

Jeg synes da bestemt også det skal være dig der skal arrangere noget, det er jo også din idé  Men jeg er dog kun interesseret hvis det "bare" er sådan noget Jyllands-noget vi snakkede om, men hvor andre folk selvfølgelig også er velkomne, hvis de er villige for at rejse efter det 

Er jeg også kun
Så må man lave noget hver for sig, og dem der vil kører for det kan jo bare tage med.
Men tror bare man skal komme igang med at arrengere, i stedet for at holde det til ren baby snak

Anmeld

5. april 2011

Kofoed.

Maja_4000 skriver:

Hvorfor skal os på Sjælland holdes udenfor ?

I kan lige så nemt tage til Odense, som jeg kan (kommer fra Kolding). Men har også forslået, at det hvert år skrifter "landsdel", men vi starter nu med fyn, for den er den mest centrale.

Anmeld

5. april 2011

Kvindemin

Kofoed33 skriver:

I kan lige så nemt tage til Odense, som jeg kan (kommer fra Kolding). Men har også forslået, at det hvert år skrifter "landsdel", men vi starter nu med fyn, for den er den mest centrale.

Tror man skal tænke nu og ikke 3 år frem...
Og så holder jyderne deres og omvendt, dem der kører for det er velkomne.

Anmeld

5. april 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Som jeg prøvede at forklare igår - Er det ikke alle som har råd til betaling frem og tilbage (uanset om det er tog,bil eller bus), mad og drikkevare... 

Men dem der lyster for det, er jo velkomne... 

Anmeld

5. april 2011

Kofoed.

Chritinap skriver:

Tror man skal tænke nu og ikke 3 år frem...
Og så holder jyderne deres og omvendt, dem der kører for det er velkomne.

Jeg synes bestemt også landsdelene skal have noget hver for sig et par gange årligt, men synes nu det kunne være fedt hvis hele landet også har et årligt fælles argement og jeg ved godt det bliver SVÆRT at arangere, men synes vi skulle prøve.

Anmeld

5. april 2011

Koen.

Chritinap skriver:

Stemmer for at du arrengere noget for baby.dk, jyske kvinder. Vil dem fra ø'en med - kan de jo bare komme
Og ellers er der nok nogle der laver noget derovre....

Sig til hvis du skal have råd, vejledning - er en knag til arrengementer

Stemmer os for det jyske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.