Er du interesseret i en komsammen/fest.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

Darling<3

Bambii skriver:

Men jeg vil nu sige med hensyn til hvor det skal være henne, kommer mere eller mindre an på hvor der er et sted hvor der er mulighed for at overnatte, men vil også sige at for at gøre det mere rimelig ligger jeg det et godt stykke fra hvor jeg selv bor, da jeg ikke syntes det er rimelig at lægge det tæt på mig selv, uanset hvor jeg nu boede henne i landet.. Så jeg prøver at finde noget der er sådan nogenlunde fair for de fleste og så skal det jo også være et sted hvor der er plads til mange mennesker, for har da en fornemmelse af at der er mange der gerne vil med og hvis det så er med mand og børn.. hehe.. så bliver det mange mennesker lige pludselig.. Jeg har muligvis fundet et sted, men skal lige finde ud af om man må overnatte og sådan noget..

Hmmmm.... ?!

Har du tænkt over hvor mange babybrugere der er?? Tænk nu hvis ALLE siger ja, med børn og mænd..

Skal man selv være med til at betale? Eller betaler du det hele??

For mig virker det som om du ikke rigtigt har tænkt det hele igennem, sorry!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Bambii

Honnie's Wife:) skriver:

Hmmmm.... ?!

Har du tænkt over hvor mange babybrugere der er?? Tænk nu hvis ALLE siger ja, med børn og mænd..

Skal man selv være med til at betale? Eller betaler du det hele??

For mig virker det som om du ikke rigtigt har tænkt det hele igennem, sorry!

Det er iorden hvis du syntes at det lyder som om jeg ikke har tænkt det hele igennem..

Men jeg har tænkt på at HVIS alle siger ja, hvilket jeg tvivler på, men nu kigger jeg jo også bare lidt rundt..

Og ja alle skal betale lidt, men jo flere der er med jo billigere bliver det, men jeg er jo bare ved at kigge rundt og finde ud af hvor man evt. kan være og hvor man måske kan overnatte og sådan nogle ting..

Så jo, jeg har rimelig styr på det syntes jeg selv.. Har arrangeret et par STORE fester/komsammen før, så mon ikke jeg har rimelig styr på det

Anmeld

5. april 2011

Darling<3

Bambii skriver:

Det er iorden hvis du syntes at det lyder som om jeg ikke har tænkt det hele igennem..

Men jeg har tænkt på at HVIS alle siger ja, hvilket jeg tvivler på, men nu kigger jeg jo også bare lidt rundt..

Og ja alle skal betale lidt, men jo flere der er med jo billigere bliver det, men jeg er jo bare ved at kigge rundt og finde ud af hvor man evt. kan være og hvor man måske kan overnatte og sådan nogle ting..

Så jo, jeg har rimelig styr på det syntes jeg selv.. Har arrangeret et par STORE fester/komsammen før, så mon ikke jeg har rimelig styr på det

Alletiders

Vill da også bare lige blande mig hurtigt

Anmeld

5. april 2011

Bambii

Alletiders

Vill da også bare lige blande mig hurtigt

Det er helt iorden..

Jeg syntes selv jeg har rimelig styr over det..

Jeg er sådan at jeg skriver alt ned til mindste detalje når jeg planlægger sådan noget.. hehe..

Men du er velkommen til at komme med forslag..

Det er i andre i øvrigt også med hensyn til lokaler hvis der er nogen som ved hvor der er et godt sted hvor der kan være mange mennesker?

Anmeld

5. april 2011

Kofoed.

Bambii skriver:

Men noget andet er, hvem siger alle vil overnatte?

Jeg personligt vil ikke, da jeg bøvler nok med maven i forvejen og an på hvornår det bliver, så vil jeg være ude i for lang tid afgangen, hvis nu fødselen går i gang.

Så synes der skal laves en afstemning omkring om folk overhovedet har lyst til at være med og overnatten, vis det fx bliver i et forsamlingshus/hal i Odense...

Anmeld

5. april 2011

Darling<3

Det er helt iorden..

Jeg syntes selv jeg har rimelig styr over det..

Jeg er sådan at jeg skriver alt ned til mindste detalje når jeg planlægger sådan noget.. hehe..

Men du er velkommen til at komme med forslag..

Det er i andre i øvrigt også med hensyn til lokaler hvis der er nogen som ved hvor der er et godt sted hvor der kan være mange mennesker?

Puuuuuh, tænker lidt om du vi skal leje Danmark's største lokaler Hehe..

Jeg har aldig været til noget hvor man var mere and 100, og det var til min egen konfirmation

Ellers kunne man måske leje TuborgHallerne her i København, der kan være virkelig mange mennesker, men der er ikke mulighed for overnatning..

Men så kunne man måske leje en stor del af en billig campingplads

Anmeld

5. april 2011

Bambii

Kofoed33 skriver:

Men noget andet er, hvem siger alle vil overnatte?

Jeg personligt vil ikke, da jeg bøvler nok med maven i forvejen og an på hvornår det bliver, så vil jeg være ude i for lang tid afgangen, hvis nu fødselen går i gang.

Så synes der skal laves en afstemning omkring om folk overhovedet har lyst til at være med og overnatten, vis det fx bliver i et forsamlingshus/hal i Odense...

Jeg vil sige at nu er det nok også hvertfald et par måneder ude i fremtiden og sådan noget og  som sagt jeg kigger bare lidt rundt, men det er en god idé med en afstemning omkring overnatning, da det kan have stor betydning for de lokaler man skal leje.. Super idé..

Anmeld

5. april 2011

Bambii

Puuuuuh, tænker lidt om du vi skal leje Danmark's største lokaler Hehe..

Jeg har aldig været til noget hvor man var mere and 100, og det var til min egen konfirmation

Ellers kunne man måske leje TuborgHallerne her i København, der kan være virkelig mange mennesker, men der er ikke mulighed for overnatning..

Men så kunne man måske leje en stor del af en billig campingplads

Hehe.. Ja, god idé..

Men jeg ved ikke.. Tror lige jeg skal have lavet et par afstemninger mere.. hehe..

Men du kan skrive pb til mig hvis du er interesseret i at hjælpe med at arrangere? hvis du selvfølgelig er interesseret i at komme med hehe..

Anmeld

5. april 2011

Kofoed.

Bambii skriver:

Jeg vil sige at nu er det nok også hvertfald et par måneder ude i fremtiden og sådan noget og  som sagt jeg kigger bare lidt rundt, men det er en god idé med en afstemning omkring overnatning, da det kan have stor betydning for de lokaler man skal leje.. Super idé..

Det er jo lige det. Og til August, bevæger jeg mig ikke væk fra Kolding, så lige den måned passer mig dårligt, men så må i andre jo bare hygge jer.

Men personligt holder jeg stadig på, at Odense (eller tværs over fyn Middelfart - Nyborg) er det mest fair for alle. Så kan de forskillige regioner holde deres egne sammenkomster.

Eller så skal det i år holdes på fyn, næste år sjælland, så jylland, for så kan der komme lidt forskelligt hver gang og ja, det er vel på sin måde også fair. Man skal bare starte det på med en central pladsering.

Anmeld

5. april 2011

Maja_4000

Kofoed33 skriver:

Jeg synes altså det er lidt unfair overfor dem der kommer fra nordjylland og fra omkring den tyske grænse, at folk bliver ved med, at sige, at det enten skal være på sjælland eller i KBH. Hvorfor skal de holdes udenfor????

Hvorfor skal os på Sjælland holdes udenfor ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.