Er du interesseret i en komsammen/fest.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

Dinna88

Jeg har ikke stemt fordi man ikke kan trykke flere ting - men jeg er frisk! Med børn er fint, med mændene er fint, uden børn og uden mændene er fint  

Jeg er så ikke selv med børn, hæhæ.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

tiami

Er det den fest/komsammen i Jylland du snakker om? Var det ikke kun en Jylland-komsammen?

Anmeld

5. april 2011

Bambii

wamse skriver:

Jeg har stemt med barn/børn, for havde egentligt fortstået det som hyggelig komsammen med barn/børn, og ikke med alkohol og kærester/mænd. 

Forstå mig ikke forkert, for jeg elsker børn og syntes de er så dejlige, så det er ikke fordi jeg ikke vil lave en "baby komsammen", man lære bare hinanden at kende på en helt anden måde og det ender ikke kun i baby snak hvis du forstår hvad jeg mener?

Og nu tænker jeg jo heller ikke at det skal være en "drukfest", men god mad og et glas vin måske..

Anmeld

5. april 2011

Benjamins'mor

Jeg har stemt ja med børn/barn og kæreste/mand. 

Anmeld

5. april 2011

Maja_4000

Jeg er interesseret .. Med børn og mand .. 

Men det kommer jo an på hvor i verden det bliver :b Er kun interesseret hvis det bliver på Sjælland nemlig 

Anmeld

5. april 2011

Bambii

Diana... skriver:

Med børn da jeg ammer. 

Dem der ammer må selvfølgelig gerne tage deres barn med uanset om det er med eller uden børn, da i jo ellers ikke kan deltage Nu tænker jeg mere hvis det skal være uden børn er det hvis nu folk har 2-4 børn der render vildt rundt og leger og sådan kan det godt ende med meget baby/børne snak, og meget koncentration omkring børnene og så lærer man ikke hinanden at kende på samme måde som uden..

Ikke forstået på den måde at det ikke kunne være hyggeligt med børn, for det kunne det helt bestemt.. Jeg er frisk på begge dele, det er nu bare forslag jeg kommer med hehe.. og for at høre hvad i andre siger..

Anmeld

5. april 2011

Bambii

KarinaIda skriver:

Har stemt "ja med børn og kæreste/mand", da jeg skal føde om 7 uger, og derfor ikke kan komme nogen steder uden den mindste på det tidspunkt... Men, det med om jeg er frisk på og mødes, kommer meget an på hvor det blir holdt!!!

Ja okay.. det er selvfølgelig klart du ikke kan tage afsted uden den bette

Anmeld

5. april 2011

Bambii

smillaluna skriver:

Jeg har stemt uden mand og børn... Det har jeg fordi jeg så utrolig sjældent kommer nogen steder uden drengene. Det kunne være skønt med en dag uden dem (ikke at jeg ikke elsker dem og vil savne dem!). Og så er det vildt godt for drengene og faren at have tid uden mig. De hygger sig altid max når moren ikke er der til at bestemme og kommandere. Dermed ikke sagt at det skal være drukfest. Det kan jeg alligevel ikke holde til længere. Vi sikkert ligge og rode rundt under et bord efter en enkelt øl

Det er selvfølgelig også tilladt at komme uden mand og børn, selvom at de måske også bliver inviteret, det er ens eget valg

Anmeld

5. april 2011

Bambii

Dinna88 skriver:

Jeg har ikke stemt fordi man ikke kan trykke flere ting - men jeg er frisk! Med børn er fint, med mændene er fint, uden børn og uden mændene er fint  

Jeg er så ikke selv med børn, hæhæ.

Okay, det lyder godt..

Jeg er også frisk på det hele og har heller ikke børn

Anmeld

5. april 2011

Bambii

tiami skriver:

Er det den fest/komsammen i Jylland du snakker om? Var det ikke kun en Jylland-komsammen?

Jeg ved det ikke helt endnu.. Men jeg regner med at alle bliver inviteret uanset hvor i landet det er, så kan folk selv bestemme om de har lyst til at komme selvom de måske bor på sjælland og skal til jylland eller skal fra jylland til sjælland eller hvordan og hvor ledes.. Nu får vi at se, men jeg regner med at det bliver på et tidspunkt i løbet af sommeren, så er der nemlig godt vejr og man behøver ikke kun at sidde indenfor..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.