Er du interesseret i en komsammen/fest.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

Mikkel's mor <3

Det kunne da være super hyggeligt, jeg har stemt ja med mand og børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Dinna88

Bambii skriver:

Okay, det lyder godt..

Jeg er også frisk på det hele og har heller ikke børn

Oki doki  

Anmeld

5. april 2011

eElak

Jeg kunne godt have brugt multiple chroice ;-)

Jeg har stemt med barn - har ikke lige fundet et mandfolk som jeg gider at slæbe med, foruden min egen dejlige dreng.

Anmeld

5. april 2011

Kofoed.

Maja_4000 skriver:

Jeg er interesseret .. Med børn og mand .. 

Men det kommer jo an på hvor i verden det bliver :b Er kun interesseret hvis det bliver på Sjælland nemlig 

Jeg synes altså det er lidt unfair overfor dem der kommer fra nordjylland og fra omkring den tyske grænse, at folk bliver ved med, at sige, at det enten skal være på sjælland eller i KBH. Hvorfor skal de holdes udenfor????

Anmeld

5. april 2011

Pia.

jeg har stemt uden mand og børn... Det er jo mig der bruger siden ikke "manden" eller børnene ... he he... men mine børn er jo også store så de ville heller ikke gide med... men syntes man selv skal vælge - for syntes det er helt fint dem der vælger at tage både det ene eller det andet med - så lad et være op til den enkle hvad de vil

Men jeg vil så gerne møde en del af jer, så jeg vil gerne med.

Anmeld

5. april 2011

Bambii

Pia. skriver:

jeg har stemt uden mand og børn... Det er jo mig der bruger siden ikke "manden" eller børnene ... he he... men mine børn er jo også store så de ville heller ikke gide med... men syntes man selv skal vælge - for syntes det er helt fint dem der vælger at tage både det ene eller det andet med - så lad et være op til den enkle hvad de vil

Men jeg vil så gerne møde en del af jer, så jeg vil gerne med.

Det lyder som en rigtig god idé, det med selv at vælge

Anmeld

5. april 2011

Bambii

Jeg tænkte på hvad i måske siger til forsamlingshus hvis man så skal/vil overnatte så selv skal medbringe ting til at sove på og det så bliver gulvet man er nød til at sove på? Da det er svært at finde noget hvor der kan være mange mennesker og man kan overnatte? Men jeg prøver selvfølgelig at finde noget hvor der evt. er senge, men kan ikke undgåes at man kommer til at sove sammen i samme rum allesammen tror jeg ikke.. Men ville bare lige høre om i havde noget imod et forsamlingshus hvor man selv medbringer "sin seng"

Anmeld

5. april 2011

wamse

Bambii skriver:

Forstå mig ikke forkert, for jeg elsker børn og syntes de er så dejlige, så det er ikke fordi jeg ikke vil lave en "baby komsammen", man lære bare hinanden at kende på en helt anden måde og det ender ikke kun i baby snak hvis du forstår hvad jeg mener?

Og nu tænker jeg jo heller ikke at det skal være en "drukfest", men god mad og et glas vin måske..

Jeg har bare ikke så ofte mulighed for at være børnefri, og hånden på hjertet, så er min interesse i jer igennem det at vi har børn, og mit grundlag for at mødes ville da være for at være sammen med børn og brugere. Jeg synes heller ikke rigtig at det for mig har en interesse, at møde jeres mænd/kærester.

Men ønsker da helt klart jer en hyggelig aften 

Anmeld

5. april 2011

Bambii

wamse skriver:

Jeg har bare ikke så ofte mulighed for at være børnefri, og hånden på hjertet, så er min interesse i jer igennem det at vi har børn, og mit grundlag for at mødes ville da være for at være sammen med børn og brugere. Jeg synes heller ikke rigtig at det for mig har en interesse, at møde jeres mænd/kærester.

Men ønsker da helt klart jer en hyggelig aften 

Nu får vi at se hvad det bliver til, det er jo ikke afgjort endnu

Anmeld

5. april 2011

Bambii

Men jeg vil nu sige med hensyn til hvor det skal være henne, kommer mere eller mindre an på hvor der er et sted hvor der er mulighed for at overnatte, men vil også sige at for at gøre det mere rimelig ligger jeg det et godt stykke fra hvor jeg selv bor, da jeg ikke syntes det er rimelig at lægge det tæt på mig selv, uanset hvor jeg nu boede henne i landet.. Så jeg prøver at finde noget der er sådan nogenlunde fair for de fleste og så skal det jo også være et sted hvor der er plads til mange mennesker, for har da en fornemmelse af at der er mange der gerne vil med og hvis det så er med mand og børn.. hehe.. så bliver det mange mennesker lige pludselig.. Jeg har muligvis fundet et sted, men skal lige finde ud af om man må overnatte og sådan noget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.