Er du interesseret i en komsammen/fest.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

musse1

Kofoed33 skriver:

Som morj skriver, hun prøve at finde ud af noget med jyder og mig og TS snakker lidt om, at lave tre forslag til hvor og hvornår det for hele DK skal være og så kommer der en fælles afsteming på nogle muligheder og så må vi se hvad der bliver "vedtaget".

Forslag eksempel (som det aldrig bliver );

På fredag i Action House Løkken (nordjylland), overnatnings muligheder ved nærlæggede campingplads.

Næste søndag i "Det gamle apotek" i Tønder, ikke mulighed for overnatning.

Det var lidt grove træk, men ja, der kommer self mere logiske forslag og en fornyftig pris. Det er bare svært og finde lige den perfekte løsning, men det kæmper vi med i den næste uges tid (m.m.) og så bestemmer brugerne.

Alle er velkommende til at hjælpe, hvis i har et godt forslag eller bare er gode til sådan noget

alle tiders  glæder mig til at se hvad det bliver til, og så må i sige til hvis i for brug for hjælp..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Kofoed.

musse1 skriver:

alle tiders  glæder mig til at se hvad det bliver til, og så må i sige til hvis i for brug for hjælp..

Det skal vi nok

Anmeld

5. april 2011

Bambii

musse1 skriver:

Vi skal nok sige til hvis vi har brug for hjælp.. Og det er altid godt med nogen gode råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.