Er du interesseret i en komsammen/fest.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er du interesseret i en komsammen/fest?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.109 visninger
62 svar
0 synes godt om
5. april 2011

Bambii

Da der er mange der godt kunne tænke sig at lave en komsammen/fest, syntes jeg lige at jeg ville lave en afstemning, så man kan se sådan ca. hvor mange der er interesseret, så man kan se hvor stort lokale man måske skal have og sådan nogen ting..

Når i har stemt må i meget gerne skrive hvis i er friske, så man kan se sådan nogenlunde hvem der vil med.. Selvom jeg ikke lige er den mest aktive herinde har jeg siddet med på sidelinien og syntes alligevel jeg er begyndt at lære nogen af jer at kende på en eller anden mærkelig måde.. Det er lidt sjovt at man føler man kender folk selvom man måske sidder i hver sin ende af landet bag hver sin skærm.. hehe Så det kunne være rigtig hyggeligt og sjovt at få sat ansigt på hinanden..

I må undskylde hvis det blev alt for langt og rodet.. Men kort og godt: stem og skriv om i er friske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Bambii

Bambii skriver:

Da der er mange der godt kunne tænke sig at lave en komsammen/fest, syntes jeg lige at jeg ville lave en afstemning, så man kan se sådan ca. hvor mange der er interesseret, så man kan se hvor stort lokale man måske skal have og sådan nogen ting..

Når i har stemt må i meget gerne skrive hvis i er friske, så man kan se sådan nogenlunde hvem der vil med.. Selvom jeg ikke lige er den mest aktive herinde har jeg siddet med på sidelinien og syntes alligevel jeg er begyndt at lære nogen af jer at kende på en eller anden mærkelig måde.. Det er lidt sjovt at man føler man kender folk selvom man måske sidder i hver sin ende af landet bag hver sin skærm.. hehe Så det kunne være rigtig hyggeligt og sjovt at få sat ansigt på hinanden..

I må undskylde hvis det blev alt for langt og rodet.. Men kort og godt: stem og skriv om i er friske

Hov, jeg glemte den med kun kæreste/mand.. Men der kan i bare stemme blankt.. Jeg syntes personligt selv at i første omgang at det skal være enten kun os herinde fra baby eller og og kæreste/mand uden børn i første omgang, da man lære hinanden at kende på en anden måde over god mad og et glas vin eller hvad man nu er til og noget underholdning måske af en slags. Hvis det så går godt kan man jo lave en komsammen/fest med børn senere..

Anmeld

5. april 2011

wamse

Jeg har stemt med barn/børn, for havde egentligt fortstået det som hyggelig komsammen med barn/børn, og ikke med alkohol og kærester/mænd. 

Anmeld

5. april 2011

Diana...

Med børn da jeg ammer. 

Anmeld

5. april 2011

4xGreve

Jeg er helt sikkert frisk, men helst med mand og evt. barn/børn...

Anmeld

5. april 2011

4xGreve

Bambii skriver:

Hov, jeg glemte den med kun kæreste/mand.. Men der kan i bare stemme blankt.. Jeg syntes personligt selv at i første omgang at det skal være enten kun os herinde fra baby eller og og kæreste/mand uden børn i første omgang, da man lære hinanden at kende på en anden måde over god mad og et glas vin eller hvad man nu er til og noget underholdning måske af en slags. Hvis det så går godt kan man jo lave en komsammen/fest med børn senere..

lyder som en god idé

Anmeld

5. april 2011

KarinaIda

Har stemt "ja med børn og kæreste/mand", da jeg skal føde om 7 uger, og derfor ikke kan komme nogen steder uden den mindste på det tidspunkt... Men, det med om jeg er frisk på og mødes, kommer meget an på hvor det blir holdt!!!

Anmeld

5. april 2011

Koen.

Jeg er klart frisk Hvis det bliver med børn og selvfølgelig alt efter hvor i landet det bliver

Anmeld

5. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, jeg er interesseret, men det kommer an på, hvor i landet det bliver

Anmeld

5. april 2011

Faith

Jeg har stemt uden mand og børn... Det har jeg fordi jeg så utrolig sjældent kommer nogen steder uden drengene. Det kunne være skønt med en dag uden dem (ikke at jeg ikke elsker dem og vil savne dem!). Og så er det vildt godt for drengene og faren at have tid uden mig. De hygger sig altid max når moren ikke er der til at bestemme og kommandere. Dermed ikke sagt at det skal være drukfest. Det kan jeg alligevel ikke holde til længere. Vi sikkert ligge og rode rundt under et bord efter en enkelt øl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.