musse1 skriver:
har svaret ja, at jeg er intresseret, kunne da godt tænke mig at lærer nogle af jer at kende, og møde jer kunne være hyggeligt
.selv om jeg ik har været her så længe..
men går lige an på hvornår det er og hvor det bliver.. men måske der bliver en afstemning om hvor det skal være senere, om det bliver jylland fyn sjælland eller noget helt andet?..
eller er det her angemang for jyderne? kan vist ik helt finde ud af det, ud fra det der er skrivet..
Som morj skriver, hun prøve at finde ud af noget med jyder og mig og TS snakker lidt om, at lave tre forslag til hvor og hvornår det for hele DK skal være og så kommer der en fælles afsteming på nogle muligheder og så må vi se hvad der bliver "vedtaget".
Forslag eksempel (som det aldrig bliver
);
På fredag i Action House Løkken (nordjylland), overnatnings muligheder ved nærlæggede campingplads.
Næste søndag i "Det gamle apotek" i Tønder, ikke mulighed for overnatning.
Det var lidt grove træk, men ja, der kommer self mere logiske forslag og en fornyftig pris. Det er bare svært og finde lige den perfekte løsning, men det kæmper vi med i den næste uges tid (m.m.) og så bestemmer brugerne.
Alle er velkommende til at hjælpe, hvis i har et godt forslag eller bare er gode til sådan noget 
Anmeld