Er du interesseret i en komsammen/fest.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

Kvindemin

MoarJ skriver:

Som jeg prøvede at forklare igår - Er det ikke alle som har råd til betaling frem og tilbage (uanset om det er tog,bil eller bus), mad og drikkevare... 

Men dem der lyster for det, er jo velkomne... 

præcis - og jeg gider rent ud sagt ikke kører til fun eller kbh og bruge en dag på det. skal hjem i min seng om aftenen/natten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Kofoed.

MoarJ skriver:

Som jeg prøvede at forklare igår - Er det ikke alle som har råd til betaling frem og tilbage (uanset om det er tog,bil eller bus), mad og drikkevare... 

Men dem der lyster for det, er jo velkomne... 

Det ved jeg godt, meen synes ikke man skal jo det værre, ved at holde et landdækkede arrangment i "udkants Danmark" (håber du forstår mig ret).

Men som jeg lige har skrevet til chritinap, som synes jeg også din ide med, at man holder noget i de forskellige landsdele, hvilket ogå kunne være fedt, hvis det blev holdt 3-4 gange årligt. Og det kunne også være fedt med et stort fælles møde, men ja, det vil blive mega svært og der vil altid være nogen der ikke har råd.

Dog koster det altså også mange penge fra fx Løkken til Viborg eller Tønder til Herning. Bare for man ikke antager det bliver billigt i transport, men det ved du godt

Anmeld

5. april 2011

musse1

har svaret ja, at jeg er intresseret, kunne da godt tænke mig at lærer nogle af jer at kende, og møde jer kunne være hyggeligt .selv om jeg ik har været her så længe..

men går lige an på hvornår det er og hvor det bliver.. men måske der bliver en afstemning om hvor det skal være senere, om det bliver jylland fyn sjælland eller noget helt andet?..

eller er det her angemang for jyderne? kan vist ik helt finde ud af det, ud fra det der er skrivet..

Anmeld

5. april 2011

Mira0911

musse1 skriver:

har svaret ja, at jeg er intresseret, kunne da godt tænke mig at lærer nogle af jer at kende, og møde jer kunne være hyggeligt .selv om jeg ik har været her så længe..

men går lige an på hvornår det er og hvor det bliver.. men måske der bliver en afstemning om hvor det skal være senere, om det bliver jylland fyn sjælland eller noget helt andet?..

eller er det her angemang for jyderne? kan vist ik helt finde ud af det, ud fra det der er skrivet..

Planen er at der bliver lavet et til Jyderne - Som jeg arrangere... 

Og en anden arrangere for et stort møde for hele Dk et eller andet sted i landet... 

Anmeld

5. april 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Det ved jeg godt, meen synes ikke man skal jo det værre, ved at holde et landdækkede arrangment i "udkants Danmark" (håber du forstår mig ret).

Men som jeg lige har skrevet til chritinap, som synes jeg også din ide med, at man holder noget i de forskellige landsdele, hvilket ogå kunne være fedt, hvis det blev holdt 3-4 gange årligt. Og det kunne også være fedt med et stort fælles møde, men ja, det vil blive mega svært og der vil altid være nogen der ikke har råd.

Dog koster det altså også mange penge fra fx Løkken til Viborg eller Tønder til Herning. Bare for man ikke antager det bliver billigt i transport, men det ved du godt

Transport er jo dyrt i sig selv - Det er bestemt ikke billigt mere... Uanset hvor man skal hen... 

Forstår udmærket hvad du mener... Ingen tvivl... 

Anmeld

5. april 2011

Kofoed.

MoarJ skriver:

Transport er jo dyrt i sig selv - Det er bestemt ikke billigt mere... Uanset hvor man skal hen... 

Forstår udmærket hvad du mener... Ingen tvivl... 

Det er jo det. Men BE BE BE om du ligger det, så man kan komme frem med offentlig transport og ikke midt ude på en mark

Anmeld

5. april 2011

MorTilMalene

jaaah det kunne da være super hyggerligt... glemte og stemme mand/kæreste med... med hey det lyder rigtig rigtig sjovt..

Anmeld

5. april 2011

Kofoed.

musse1 skriver:

Som morj skriver, hun prøve at finde ud af noget med jyder og mig og TS snakker lidt om, at lave tre forslag til hvor og hvornår det for hele DK skal være og så kommer der en fælles afsteming på nogle muligheder og så må vi se hvad der bliver "vedtaget".

Forslag eksempel (som det aldrig bliver );

På fredag i Action House Løkken (nordjylland), overnatnings muligheder ved nærlæggede campingplads.

Næste søndag i "Det gamle apotek" i Tønder, ikke mulighed for overnatning.

Det var lidt grove træk, men ja, der kommer self mere logiske forslag og en fornyftig pris. Det er bare svært og finde lige den perfekte løsning, men det kæmper vi med i den næste uges tid (m.m.) og så bestemmer brugerne.

Alle er velkommende til at hjælpe, hvis i har et godt forslag eller bare er gode til sådan noget

Anmeld

5. april 2011

Bambii

MoarJ skriver:

Igen - lyder det som om du er helt klar på selv at arrangere noget! 

Må ærligt sige at jeg bare holder mig til Jyllands komsammen - Så kan du selv stå for hele DK kom-sammen 

Sagde igår til dig at jeg nok skulle vænne tilbage osv.

Ja, ved jeg godt.. Nu tænker jeg mere at jeg oprettede den her debat for at se hvad folk måske ville og sådan..

Men du må da gerne arrangere det alene, så lader jeg bare vær med at blande mig..

Anmeld

5. april 2011

Mira0911

Bambii skriver:

Ja, ved jeg godt.. Nu tænker jeg mere at jeg oprettede den her debat for at se hvad folk måske ville og sådan..

Men du må da gerne arrangere det alene, så lader jeg bare vær med at blande mig..

Jeg må have misforstået dig så... Sorry 

Jeg arrangere bare for Jyderne... Og du for hele Dk... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.