Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anitta Kristiansen skriver: ej hvor er det vidunderligt! dejligt at høre søde! så glæder vi ogs bare til prinsessen kommer ud
ej hvor er det vidunderligt! dejligt at høre søde! så glæder vi ogs bare til prinsessen kommer ud
Ja, det er fantastisk og have fået et køn på søde
Ja, det bliver spændende - og det samme med din lille guldklump
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
WEEEEEEE.
Tillykke med den Lille Prinsesse
Kofoed33 skriver: Jubii Tillykke Lyder til i var inde hos den sammen som vi var Ja de mænd har pudselig travlt med de jagttegn
Jubii
Tillykke
Lyder til i var inde hos den sammen som vi var
Ja de mænd har pudselig travlt med de jagttegn
Tusind tak søde
Ja, de var bare SÅ søde altså
Haha - ja, de er skøre de mænd
Maalene skriver: Ja, det er fantastisk og have fået et køn på søde Ja, det bliver spændende - og det samme med din lille guldklump
ja må gerne til at være snart lige nu er jeg ikke i angst for det så ville være dejligt hvis det blev ved
Happiness skriver: Dejligt søde!!! Og fine billeder i fik med jer Så skal der shoppes lyserødt Ps. Har ogs lagt lidt 3d billeder ind idag
Dejligt søde!!! Og fine billeder i fik med jer
Så skal der shoppes lyserødt
Ps. Har ogs lagt lidt 3d billeder ind idag
Ja, det var så dejligt med de billeder vi fik
Haha - ja, nu er shoppe-genet blevet sat igang
Ej, hvor dejligt - skal jeg dælme ind og se
betiinsen skriver: åhh stort tillykke søde.. hvor fantastisk det er virkelig en fantastisk oplevelse..
åhh stort tillykke søde.. hvor fantastisk det er virkelig en fantastisk oplevelse..
Ja, det er helt fantastisk - og man har et helt andet forhold til hende derinde nu, når man ved hun er en lille prinsesse
Ejj, nu er du allerede i uge 33 - nu er det jo snart
Tillykke til jer med den lille pige, må være skønt at kende kønnet
Trine89 skriver: WEEEEEEE. Tillykke med den Lille Prinsesse
Hihi - tuuusind mange tak søde
Anitta Kristiansen skriver: ja må gerne til at være snart lige nu er jeg ikke i angst for det så ville være dejligt hvis det blev ved
Ja, lige præcis
Glæææææder mig
maryjane skriver: Tillykke til jer med den lille pige, må være skønt at kende kønnet
Tusind mange tak
Kan se du har termin en uge før mig - så følges vi jo næsten ad
Bliver rigtig spændende det hele
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128