Ville du putte dit barn i en gåsele??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2011

132319

Ja, det kunne jeg godt finde på.

Det har aldrig været aktuelt men hvis jeg fx. skulle ud og flyve og var alene med ham i en stor lufthavn, kunne jeg godt finde på det.

Jeg krummer tæer når folk siger at det handler om opdragelse hvor vidt børn hører efter. Mit barn er skam velopdraget men når det kommer til at høre efter, er han som de fleste 3årige.

Jeg synes overhovedet ikke at man kan sammenligne en gåsele med en hundesele og for mig er mit barns sikkerhed vigtigere end alt andet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Hasselnødden

MHK skriver:

Det har aldrig været aktuelt men hvis jeg fx. skulle ud og flyve og var alene med ham i en stor lufthavn, kunne jeg godt finde på det.

Jeg krummer tæer når folk siger at det handler om opdragelse hvor vidt børn hører efter. Mit barn er skam velopdraget men når det kommer til at høre efter, er han som de fleste 3årige.

Jeg synes overhovedet ikke at man kan sammenligne en gåsele med en hundesele og for mig er mit barns sikkerhed vigtigere end alt andet.

Anmeld

1. april 2011

Hasselnødden

Jeg har overvejet det kort for få dage siden, men Elias er slet ikke der endnu hvor det kunne være en ide, så det finder jeg ud af med tiden om hvorvidt det er det ene eller det andet..

Men jeg vil da egentligt gerne kende fordelene og ulemperne ved dem?

Anmeld

1. april 2011

Isabella_mor

jeg troede at det var en sele der lærte ungerne at gå ala denne her

men nu ved jeg hvad i mener... sådan en var vi i da vi var små.. men det er nok også klart med 5 nysgerrige unger hvor den ene er i barnevogn og to af dem er for små til at gå uden at holde nogen i hånden..

men min far bar mig i den. jeg har et billede af hvordan det så ud hængende på min væg faktisk. det er et skide godt billede men det ser ik ud til at det er særlig behageligt..

Anmeld

1. april 2011

slettet_7530

Har overvejet det da vi skulle til Legoland, og ville også gøre det i USA da man kan få en bøde for ikke at "holde ordentligt" styr på sit barn

Anmeld

1. april 2011

sandratobias

Har overvejet det... 

Har en rigtig vildbasse der ikk er for god til at høre... Og holde i barnevognen det er ikk lige det han helst vil.. Så overvejede og købe en og ha med som han ku få på, hvis det blir nødvendigt oz selvom han ikk er et dyr..  

Anmeld

1. april 2011

sandratobias

Anmeld

1. april 2011

hc=k

Jeg ville helt bestemt putte min søn i en gå-sele og jeg skal have købt en næste gang jeg ser en.

Jeg synes det er bedre at have et barn i en gå sele end det er at få et barn kørt ned eller at barnet ender i en sø.

Min søn er rigtig god til at holde ved klapvognen, men det tager ikke mange sekunder for et barn med en pludselig indskydelse at løbe væk.

Jeg kan ikke forstå hvad der er SÅ galt i at give et barn sådan en sele på.
Man bestemmer jo selv, men så skal man også lade andre bestemme uden at blive sur over det.

Anmeld

1. april 2011

LotteGabriella

NO WAY!!!!!!

Anmeld

1. april 2011

Hvem?

hc=k skriver:

Jeg ville helt bestemt putte min søn i en gå-sele og jeg skal have købt en næste gang jeg ser en.

Jeg synes det er bedre at have et barn i en gå sele end det er at få et barn kørt ned eller at barnet ender i en sø.

Min søn er rigtig god til at holde ved klapvognen, men det tager ikke mange sekunder for et barn med en pludselig indskydelse at løbe væk.

Jeg kan ikke forstå hvad der er SÅ galt i at give et barn sådan en sele på.
Man bestemmer jo selv, men så skal man også lade andre bestemme uden at blive sur over det.

Ork ja, det var også bare af ren nysgerrighed jeg spørger - hvad folk end måtte og hvorfor styre de helt selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.