Er fandeme blevet efterlyst:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

Fines mor

Ox. skriver:

Min veninde var det igennem, men dte var fordi hun havde fået en indkaldelse, og den skriver man under på man har modtaget, og møder man ikke op, bliver man anholdt og kørt derind, så det var hendes egen fejl ...

Du har ret... hvis man bliver indkaldt til Fogedretten, så kommer der en person ud på ens bopæl, og man skal underskrive de papir man får. På disse papir står der, hvornår der er møde i retten. Der står også HVIS IKKE man møder op, så vil man blive anholdt af politiet, og fremstillede ved først kommende retsmøde. Så det er helt normal proces når folk ikke møder op i Fogedretten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Darling<3

Fines mor skriver:

Du har ret... hvis man bliver indkaldt til Fogedretten, så kommer der en person ud på ens bopæl, og man skal underskrive de papir man får. På disse papir står der, hvornår der er møde i retten. Der står også HVIS IKKE man møder op, så vil man blive anholdt af politiet, og fremstillede ved først kommende retsmøde. Så det er helt normal proces når folk ikke møder op i Fogedretten.

Men igen, de har ikke kontaktet mig, hverken breve, "hjemmebesøg" eller telefonisk

Anmeld

30. marts 2011

Kofoed.

Honnie's Wife:) skriver:

Hehe, jeg prøver Men kan desværre ikke love at de kontakter dig..

Jeg bliver nok ringet op af min far imorgen istedet 

Anmeld

30. marts 2011

Darling<3

Kofoed33 skriver:

Jeg bliver nok ringet op af min far imorgen istedet 

Tænker du, som i noget kriminelt, eller ringer din far bare for at hyggesnakke??

Anmeld

30. marts 2011

Kofoed.

Tænker du, som i noget kriminelt, eller ringer din far bare for at hyggesnakke??

Tænker de kontakter ham istedet for mig med et svar Ej nu er jeg lidt efter politiet, for det meste gør de arbejdet godt og kan ikke undvære dem.

Anmeld

30. marts 2011

Kofoed.

Fines mor skriver:

Da vi blev indkladt, skulle vi sende en underskrift tilbage indfor en uge ellers kom politiet til vores adresse og hentede os (eller snare min kæreste, fy fy). Vi sendte undskriften, men aftalte en afbetaling bagom fogderetten, så vi ikke skulle betale mere og have alt det bøvl.

Anmeld

30. marts 2011

Darling<3

Kofoed33 skriver:

Tænker de kontakter ham istedet for mig med et svar Ej nu er jeg lidt efter politiet, for det meste gør de arbejdet godt og kan ikke undvære dem.

Argh, på den måde.. Er lige liiiidt langsom Haha...

Ja, de kontaker sgu sikkert din far, og giver ham en besked, som han så skal give videre til dig

Ja, det passer bare deres arbejde, er nu også glad for at de er "her", ellers ville DK se alt for smadret ud, og man ville kunne slå ihjel uden at blive straffet

Anmeld

30. marts 2011

Kofoed.

Argh, på den måde.. Er lige liiiidt langsom Haha...

Ja, de kontaker sgu sikkert din far, og giver ham en besked, som han så skal give videre til dig

Ja, det passer bare deres arbejde, er nu også glad for at de er "her", ellers ville DK se alt for smadret ud, og man ville kunne slå ihjel uden at blive straffet

Hehe godmorgen

Hehe, det blevet helt hyggeligt

Ja, vil helst gerne undgå alt det selvtægt.

Anmeld

30. marts 2011

Faith

Det kan godt være det bare er mig, men jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan du kan tage så let på at du skal anholdes! Hvis det var mig ville jeg være bange og ked af måske at få en plet på min straffeattest.... Det er overhovedet ikke sjovt i mine øjne.

Men sådan er vi jo så forskellige....

Anmeld

30. marts 2011

Zeus

Den prøvede jeg også for et stykke tid tilbage... Politiet ringede på min dør, og fortalte mig at jeg var anholdt, og skulle en tur i fogedretten.. Eneste problem var, at jeg IKKE var blevet indkaldt til fogedretten på forhånd  Giv mig en dato, så skal jeg sg da nok møde op, men jeg kan ikke gøre det, hvis jeg ikke har fået en indkaldelse, og ikke har den ringeste anelse om, at jeg skal komme! 

En anden gang kom ham fogeddimsen, og gav mig 2 indkaldelser fra min udlejer.. Først da jeg kom indenfor, opdagde jeg, at de slet ikke var til mig, men til mine underboer, der ikke havde betalt deres husleje..  Fedt at jeg lige fik indblik i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.